Onko teidän mielestänne 17 vuotta vanhempi mies liian vanha?
Kommentit (101)
Miehiä alkaa kuolla tuosta iästä eteenpäin esimerkiksi sydän- ja verisuonitauteihin.
Tulet itse pian esivaihdevuosiin. Haluatko viettää viimeiset hedelmälliset vuodet vanhan miehen kanssa?
Tietenkin on liian vanha, sehän on eri sukupolvea. Itse olen aika tykännyt suunnilleen oman ikäisistä, voi olla pari vuotta nuorempi tai vanhempi.
Ei ole. Olen 56v ja miesystävä 39v, yhdessä jo 9 vuotta.
Riippuu ihan pankkitilin saldosta.
Jos löytää vanhemman hyväkuntoisen on se varmasti enemmän mies kuin nämä androgyyniset nykymiehet.
Vähän liian vanha nainen. Mies varmaan köyhä kun ei löydä nuorempaa.
10v päästä kumppanisi on tutiseva lerppakulli.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa ettei Suomesta nelikymppistä sinkkumiestä sitten sulle löydy?
Missä kohdassa ap sanoi olevansa kiinnostunut nelikymppisistä?
On. Exäni oli 11 vuotta vanhempi ja se oli jo liikaa
On toki. Nainen parhaassa iässä ja mies kohta mullissa.
Jättääkö sinulle ison perinnön? Saatko pitää rakastajaa? Sitten jotenkin ymmärrän.
Laita kriteeriksi, että pitää olla alle 20v ikäeroa, niin ei ole liikaa.
Vanhemmissa miehissä ei ole mitään muuta vikaa tai pahaa varottavaa, kuin sovinismi. Se voi lyödä ällikällä.
Vierailija kirjoitti:
Laita kriteeriksi, että pitää olla alle 20v ikäeroa, niin ei ole liikaa.
Vanhemmissa miehissä ei ole mitään muuta vikaa tai pahaa varottavaa, kuin sovinismi. Se voi lyödä ällikällä.
Lisään intohimon puutteen. Nelikymppisenä kuitenkin vielä piehtaroidaan into pinkeenä lakanoissa. Liekkiä ei kannata sammuttaa vanhan miehen vuoksi.
Kyllä eri sukupolvea edustava on liian vanha.
Mulle olis ehdottomasti. En haluaisi omaishoitajaksi enää (olin jo äidilleni) tai jäädä vanhana yksin. N30
No ei se nyt vielä ole. Mutta sitten on, kun olet itse 60-vuotias, sitten se on dementiapapparainen jota sinä joudut hoitamaan. Ellet sitten huolehdi ettei se elä niin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Omassa suvussa on paljon suurempia ikäeroja kun katselee sukupuuta muutaman polven taaksepäin. 68-vuotias mies ja 18-vuotias vaimo, jne.
On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Kyllähän 41v nainen on auttamatta liian vanha viriilille miehelle.
M
Joidenkin mielestähän 17-vuotta on liian pieni ikäero nykyisillä eliniän odotuksilla. Ihan kiinni siitä, mitä haluaa.
Minulle kyllä, mutten voi sanoa muiden puolesta. En uskaltaisi sitoutua, koska edessä olisi liian monta yksinäistä vuotta. Vanhemmat miehet ovat usein myös aika konservatiivisia. N28