Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestänne 17 vuotta vanhempi mies liian vanha?

Vierailija
16.01.2024 |

Mitä mieltä olette? Olen itse 41-vuotias.

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ap viettää kuusikymppisiä, niin mies on jo 77 vuotias harmaa pantteri. =D

Kuusikymppiselle mätisäkille sopiikin 120 vuotias mies tai muu sokea ikäloppu.

Miehet on niitä jotka vanhenee naista aiemmin kun mitään ei tehdä oman ulkonäön ja terveyden eteen. Siksi jos nainen on viisas niin ottaa nuoremman tai korkeintaan oman ikäisen.

Vierailija
42/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppisenä melkein 70-vuotiaan kanssa? Hrrrrrr! 😳🤢🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Hyvin usein hiukan nuorempi nainen ja hiukan vanhempi mies sopii täydellisesti yhteen. Naiset rakastaa isähahmoja ja miehet rakastaa hedelmällisen kauniita naisia. Minä olen 14 vuotta vanhempi kuin naiseni.

M42

Jos nainen etsii kumppanista isähahmoa, jotain on aika pahasti vialla. 

Yleisiä noin isot ikäerot eivät ole. Ilmaus *hyvin usein* ei ole lainkaan perusteltu.

Vierailija
44/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se. 

Mietipä tilannetta 15 vuoden kuluttua.

Tai ehkä jo 10 vuoden kuluttua miehesi on sairas vanhus.

Vierailija
45/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 19v vanhempi mies ollut jo 8 vuotta. Hyvin menee. 

N36

Miehesi siis nyt 55 v. Menee vielä muutama vuosi ok mut ne miehen vaihdevuodet lähestyy pian. Aika moni julkkismies ollut samassa tilanteessa eli kun siellä sängyssäkin alkaa olla aika hiljaista niin naiset lähtee. Näin se vaan on vaikka miehet kuinka täälläkin änkeröi naisten pitää olla sen ja sen ikäinen mutta kun se ruumis hiipuu ja hiipuu niin aika ankeeta alkaa sillä nuorikolla olla. Ei sille vaan mitään voi.

Vierailija
46/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se. 

Mietipä tilannetta 15 vuoden kuluttua.

Tai ehkä jo 10 vuoden kuluttua miehesi on sairas vanhus.

Ei ole. Pitää tehdä kuten sydän sanoo, ja ottaa hetkestä kiinni, eikä tehdä kuten palstakurpat kertovat. Sairastuakin voi kuka tahansa iästä riippumatta, hyvin nuorikin. Myös tämä monella esiintyvä kysymys "miten 15 vuoden kuluttua?" on kyllä melko erikoinen. Erotilastot jo kertovat, että ensinnäkin suurin osa eroaa joka tapauksessa ihan riippumatta siitä mikä ikäero pariskunnalla sattuu olemaan. Lisäksi monestihan näissä ikäerosuhteissa jo alkuvaiheessa fiksuimmat miehet tekevät selväksi, että mikäli hänellä alkaa jossain vaiheessa meno pahasti hyytymään, niin miksikään vaivaksi hän ei halua jäädä, vaan suorastaan vaatii naista siinä vaiheessa etsimään uuden miehen.

Vierailija
47/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lisäksi monestihan näissä ikäerosuhteissa jo alkuvaiheessa fiksuimmat miehet tekevät selväksi, että mikäli hänellä alkaa jossain vaiheessa meno pahasti hyytymään, niin miksikään vaivaksi hän ei halua jäädä, vaan suorastaan vaatii naista siinä vaiheessa etsimään uuden miehen."

Juuri näin se on meilläkin.

En halua olla riippakivi. Saa lähteä koska vaan ja ottaa "puoli valtakuntaa", kuten avioliittoon kuuluukin.

Kymmenen vuotta on eletty hienoa yhteistä aikaa, vielä ei ole vaimo heittänyt vanhaa koiraa ulos.

Vierailija
48/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

T. Aysha 9v

Vierailija
49/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Hyvin usein hiukan nuorempi nainen ja hiukan vanhempi mies sopii täydellisesti yhteen. Naiset rakastaa isähahmoja ja miehet rakastaa hedelmällisen kauniita naisia. Minä olen 14 vuotta vanhempi kuin naiseni.

M42

Kunnes mies pappaantuu ja nainen joutuu joko jämähtämään kotiin hoitamaan papparaista tai kyllästyy ja lähtee hakemaan nuorempaa. 

Meillä on kuitenkin vain yksi elämä, ja jos mikä tahansa suhde tuottaa edes 10-15 vuotta iloa, se on vaivan väärti...

Sekin on aivan totta, eihän parisuhdetta ole mikään pakko ajatella "yhdessä loppuelämä" ajatuksella. Tuossa iässä suhteeseen ei tule edes yhteisiä lapsia (luultavasti/toivottavasti), joten ei tarvitse sellaistakaan puolta huomioida. Mitä siinä menettää, jos kokeilee?

Vierailija
50/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään yritä tai suuremmin innostu 17-vuotta itseäni nuoremmista miehistä, joten millä perusteella minun tulisi antaa mahdollisuus itseäni huomattavasti iäkkäämmille miehille?

Vierailija
51/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin 19-vuotiaana itseäni 17 vuotta vanhempaan mieheen. Kaduin erittäin pitkään kun päätin jättää hänet samantien. Rakastuin ihmiseen, hänen persoonaansa ja tunne oli molemminpuolinen. Mies ei ollut komea, pitkä eikä rikas, mutta hän viehätti ja miellytti minua ja meillä synkkasi henkisesti. Se oli kaunis juttu ja kohtaaminen, mutta oli varmaan parempi jättää se siihen. Ainakin elämä olisi mennyt hänen kanssaan ihan toisella tavalla kuin nykyinen elämäni.

Vierailija
52/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se!

Vierailija
53/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo. Mun mies 41 ja ite 20 eikä ongelmia

Vierailija
54/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää, kun luovuin ajatuksesta saada perhe.

Nyt ei ole enää väliä. 

Vierailija
55/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti minkä ikäinen miehesi on  kun jäät eläkkeelle ja vapaus alkaa.

Miten mahtaa kasivitonen jaksaa...

Ja sitä ennen hän on jo elänyt eläkevuotensa sinun käydessä töissä.

T. Samaa miettivä

Vierailija
56/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ!

Vierailija
57/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Jos mies 45 akka on vasta mitä..alle 30??

Vierailija
58/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään kanssani tunki juttelemaan 71-vuotias ja totean ettei olisi voinut vähempää kiinnostaa. Voisivat etsiä omanikäistään seuraa. Minulle 17 vuotta iäkkäämpi kumppani olisi liian vanha puhumattakaan 30 vuotta iäkkäämmästä, mitä tämänpäiväinen jutustelua oli.

Mulle tulee kanssa näitä. Siis joku 30v vanhempi pappa yrittää tehdä lähempää tuttavuutta. Enköhän mä mieluummin ota sen 30-vuotiaan nuoren miehen, kun niitäkin on tarjolla. N40

Vierailija
59/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Jos mies 45 akka on vasta mitä..alle 30??

45 vuotiaalle miehelle sopiva puoliso on n. 21 vuotias nainen. 22 vuotias on jo auttamatta liian vanha.

Vierailija
60/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri ikäero vaikuttaa olevan muille paljon suurempi ongelma mitä itselle. Olin 19 vuotiaan vaimoni kanssa ravintolassa ja itse olen 42.

Henkilökunta oli todella töykeä ja epäystävällinen. Pilasi meidän 10 vuotishääpäivän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä