Onko teidän mielestänne 17 vuotta vanhempi mies liian vanha?
Kommentit (101)
Ei ole. Omassa suvussa on paljon suurempia ikäeroja kun katselee sukupuuta muutaman polven taaksepäin. 68-vuotias mies ja 18-vuotias vaimo, jne.
Vaikea uskoa ettei Suomesta nelikymppistä sinkkumiestä sitten sulle löydy?
Kehen verrattuna ja mihin? Jos olet jääkiekkoilija joka on 17 vuotta vanhempi kuin muut olet kyllä vanha etkä pärjää nuoremmille kaukalossa.
Vai tarkoititko seurustelusuhdetta? Sama homma, nuoremmat ajaa pian edelle.
Ikäero ei ole koskaan ongelma kunhan se molemmille sopii. Ei kuulu ulkopuolisille mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa ettei Suomesta nelikymppistä sinkkumiestä sitten sulle löydy?
Miksi pitäisi löytyä, jos sopiva ei-nelikymppinen kumppani on jo löytynyt?
Mä olen 44v ja ihastunut 17 vuotta vanhempaan mieheen. Meistä ei voi kuitenkaan tulla paria ja sitä mä olen tässä kipuillut.
On ihan eri aikakaudella kasvaneet, tavat, asenteet eri ja sitten tuo että toinen vanhenee nopeammin, kun toinen vielä on kunnossa ja tahtoo harrastaa, mennä jne. Miehet ukkoutuvat usein siihen sohvan pohjalle ja tulevat ärtysiksi. Miehen ei ole hyvä olla paljoa vanhempi sen takia, max 5 v
Lyhyeen suhteeseen sopii oikein hyvin. Pitkään liittoon ei.
Et varmaan halua 50 vuotiaana vaihtaa vaippoja miehellesi ja kuolla nuorempana.
Siinä iässä muut elää vielä täyttä elämää.
Jos tahtoo että käy niinkuin Hjalliksen tyttöystävälle , hautasi ( peri ) edellisen keväällä ja nyt toisen papan käsipuolessa
Onhan noita härskejä esimerkkejä paljon isommasta ikäerosta, vaikkapa Sauli Niinistö ja Hjallis Harkimo. Ei 17 vuotta ole välttämättä liikaa, mutta vanhemman eläkkeelle siirtyminen tai sairastuminen voi äkkiä muuttaa kuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 44v ja ihastunut 17 vuotta vanhempaan mieheen. Meistä ei voi kuitenkaan tulla paria ja sitä mä olen tässä kipuillut.
Höh, miksei voi tulla paria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, miksei voi tulla paria?
Mies on varattu eikä kyllä tule jättämään avovaimoaan.
Minulla ja miesystävälläni on 17 vuotta ikäeroa, muutaman vuoden olemme olleet jo yhdessä. Edelleen vaan enemmän ja enemmän rakastumme toisiimme enemmän. Itse olen vähän reilu 40v.
No ois mulle. Mutta olen aina tykännyt oman ikäisistäni. Nyt oon 32v ja mies 33v :)
Ei ole. Hyvin usein hiukan nuorempi nainen ja hiukan vanhempi mies sopii täydellisesti yhteen. Naiset rakastaa isähahmoja ja miehet rakastaa hedelmällisen kauniita naisia. Minä olen 14 vuotta vanhempi kuin naiseni.
M42
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Hyvin usein hiukan nuorempi nainen ja hiukan vanhempi mies sopii täydellisesti yhteen. Naiset rakastaa isähahmoja ja miehet rakastaa hedelmällisen kauniita naisia. Minä olen 14 vuotta vanhempi kuin naiseni.
M42
On mulla isä jo.
Läti lässyti lässyti lää, hauska palstalla on lässyttää. Mitähän vittua tuo ulkopuolisille kuuluu kenen kanssa kukin seurustelee.
Se on kuule ihan sinusta itsestäsi kiinni!