Anoppi vaatii esikoisesta isyystestiä
Emme olleet naimisissa miehen kanssa, kun esikoinen syntyy ja anoppi kuulemma epäilee, että olen pettänyt, koska tulin raskaaksi lähellä työmatkaa. Suostuisitteko tuollaiseen? Mies oli sitä mieltä, että välit äitiinsä meni nyt, mutta surettaa lasten puolesta. Esikoinen on jo 7 vuotta.
Kommentit (130)
Voisi tehdä testin alakerran Ramille samalla.
Paremminkin mielentilatutkimus anopille.
Vanhat ihmiset kuvittelevat, että pikku perinnöllä voi ostaa ihmisiä, lapsiaan lapsenlapsiaan. Käyttäytyä kusipäisesti ja hallita. Todellisuudessa joku 20000 on niin pikkuraha, että vain täysi idiootti siitä sielunsa myy. Tai isommstakaan summasta. Ja eihän noilla eläkeläisillä enempää yleensä ole. Joku kirjoitti kesämökin testamenttaamisesta lapsenlapselle. 🤣. Mitä tekee vaikka Helsingissä asuva nuori ihminen homeisella pyöröhirsitorpalla Kinnulassa? Mukana seuraa tiemaksu, kiinteistövero, jätemaksu, sähkönsiirto, muu ylläpitokulu sekä suvun 70- tai 80- luvuilta peräisin olevat huonekalut, astiat ja petivaatteet.
No jos ei mitään salattavaa ole, niin testeihin vain. Kaikille mielenrauha. Olen omille pojilleni opettanut, että teettävät aina lapsen syntyessä testin. Ei millään pahalla, vaan ihan vaan varoiksi. Onhan olemassa avioehdot ja testamentitkin. Maailma muuttuu ja minusta ihan hyvä tehdä testi, jotta voi olla varma.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei mitään salattavaa ole, niin testeihin vain. Kaikille mielenrauha. Olen omille pojilleni opettanut, että teettävät aina lapsen syntyessä testin. Ei millään pahalla, vaan ihan vaan varoiksi. Onhan olemassa avioehdot ja testamentitkin. Maailma muuttuu ja minusta ihan hyvä tehdä testi, jotta voi olla varma.
Kuka voi olla varma? Anoppi? Ja paskaahan kirjoitit. Ei kukaan opeta lapselleen, että pilaa parisuhteesi ja suhteesi lapseesi teettämällä DNA-testi lapsen synnyttyä. Paitsi psykopaatti.
Tämän viestin varmistusluvuksi tulimuuten pedon luku: 666
Mitä te taas olette tähän lähteneet mukaan!
Taas vaan uusi ketju vireille, missä saataisiin aikaan vastakkaisasettelua ja anoppivihamielisyyttä. Samat ihmiset täällä vuodesta toiseen vatvoo samoja juttuja. Nää on jo niin väsyttäviä.
Mikähän se seuraava aihe onkaan, mistä yritetään saada aikaan mahdollisimman pitkä ketju siitä, mitä anoppi on sanonut, tehnyt, ostanut, vaatinut, esittänyt, kohdellut väärin, ollut antamatta rahaa jne?
Teehän testi ja näytä anopille " närhen munat". Itse olisin jo tehnyt, jos olisi tilanne sama. Lapsellekin ihan oikein, ettei joudu mummunsa hyleksimäksi.
Miksi kieltäytyisi? Tekisin piruuttani ja tukkisin anopin suun.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kieltäytyisi? Tekisin piruuttani ja tukkisin anopin suun.
Niin minäkin, mutta toki jos ei itse ole varma, voi kieltäytyä, ei muuten .
Vierailija kirjoitti:
Sairas anoppi. Välit poikki.
Sairas ap kun tehtailee näitä anoppiviha-aloituksia jatkuvasti.
Kyllä sen näkee meidänkin toimistolla miten parisuhteissa olevat naiset ovat ihan sulaa vahaa komeiden myyntimiesten edessä. Ihan valmiita pettämään jos ei olisi muita näkemässä. En luota omaankaan vaimooni enää kun näen miten nuo muutkin akanhempukat käyttäytyy.
En muista mikä se prosenttiosuus oli kun perheen lapset eivät olekaan biologisia mutta iso se oli. Jos itellä ois rahaa mitä jättää niin tietty vaatisin testin että rahnat pysyy verisukulaisilla.
Älä missään tapauksessa suostu. Sinulla ei ole muuta kuin hävittävää.
Voisin kyllä ihan vittuillakseni teettää testin, jos anoppi vähänkään vihjalisi. Vaatisin vaan häntä korvaamaan testin.
Äiti joka roikkuu sairaasti pojassaan voi kyllä pilata kokonaisen perheen elämän. Jos lasten vanhemmat yrittää ottaa välimatkaa, siirtyy manipuloimaan lapsia. Taskurahaa ja karkkia alakouluikäisille sitä vastaan, että kuuntelee mummin jutut. Erään session jälkeen minua pienikokoisempi varhaisteini tytär tuli ja heitti minut judo-otteella päin patteria. En ole aloittaja, mutta ihmettelen, miksi aiheesta ei voi keskustella.
Asuuhan se anoppi varmasti Porvoossa?
Vierailija kirjoitti:
Siskoni on menettänyt yhden lapsenlapsen. Hän ei toki vaatinut isyystestiä, mutta hänen poikansa epäilykset alkoi heräämään kun lapsella oli ikää reilu puolivuotta ja hän teetti testin. Lapsi ei ollut hänen.
Isyystestin tulisi olla pakollinen. Tuon siskon episodin aikana tuli ilmi, että jopa yli 20% lapsista on väärä isä.
Tämä oli aikamoinen väite. Ja täysin puppua. 20% testatuista, ehkä, en ole tarkastanut. Mutta valtaosaa ei koskaan testata koska isyydestä ei ole epäselvyyttä, eikä sitä ole syytä epäillä. Jos nämä kaikki testattaisiin niin kyllähän sieltä jokunen yllätys tulisi, mutta prosentti olisi paljonpaljon pienempi kuin 20. Testeihin nyt luonnollisestikin hakeutuu nimenomaan niitä, joilla on jo aavistus asiasta. Anopin aavistus tosin on yhtä tyhjän kanssa, eikä asia hänelle mitenkään kuulu.
Teetimme nuorimaisesta isyystestin anopin ja mieheni pyynnöstä. Lapsi on mieheni. Liittomme alkoi rakoilla sittemmin. Mieheni meni avoliittoon uuden naisen kanssa. Poika on heillä joka toinen viikonloppu. En pidä mitään yhteyttä entiseen anoppiin joka on katkera siitä. Mutten unohda isyystestia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan suostuisi tuollaiseen? Anna anopin hourailla rauhassa yksinään.
Vain sellainen ei suostu, joka tietää, että jäisi kiinni!
Oma anoppi on myös epäillyt poikansa isyyttä, kun lapsi ei olekaan isänsä kopio. Epäilköön, minä tiedän totuuden. Lapsen isälläkään ei ole epäilyksiä. Jos anoppi ehdottaisi/vaatisi isyystestiä, kieltäytyisin ehdottomasti.