Anoppi vaatii esikoisesta isyystestiä
Emme olleet naimisissa miehen kanssa, kun esikoinen syntyy ja anoppi kuulemma epäilee, että olen pettänyt, koska tulin raskaaksi lähellä työmatkaa. Suostuisitteko tuollaiseen? Mies oli sitä mieltä, että välit äitiinsä meni nyt, mutta surettaa lasten puolesta. Esikoinen on jo 7 vuotta.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Teehän testi ja näytä anopille " närhen munat". Itse olisin jo tehnyt, jos olisi tilanne sama. Lapsellekin ihan oikein, ettei joudu mummunsa hyleksimäksi.
Ei se testin tekeminen ole mitään närhen munien näyttämistä, vaan päin vastoin kontrollifriikin sekopään pillin mukaan tanssimista. Anoppi hykertelisi innosta, aivan sama mikä testin tulos olisi. Saisipa päähänpistonsa konkretisoitumaan jonkun toisen ihmisen toiminnaksi. Sekoilu ei lopu tuohon, se on varma.
Jos anoppi hylkii tuosta syystä lapsenlastaan niin antaa hyljeksiä vain. Lapselle voi vaikka teini-iässä kertoa syyn miksei mummi ole elämässä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan suostuisi tuollaiseen? Anna anopin hourailla rauhassa yksinään.
Vain sellainen ei suostu, joka tietää, että jäisi kiinni!
Höpö höpö. Vain maahan poljettu kynnysmatto suostuu moiseen pelleilyyn.
Vierailija kirjoitti:
Asuuhan se anoppi varmasti Porvoossa?
Etelärannikolla ainakin?
Vierailija kirjoitti:
Anoppi voisi samaa vaatia myös pojaltaan .. anoppi itse oli jo silloin kova matkustelemaan kun poikansa sai alkunsa ...
Poika ei ole itsensä isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoppi miettii jättääkö perintöä teille. On se silloin tiedettävä kenen muksut ovat. Ei muuta kun testeihin.
Ei miniä koskaan peri anoppia ja jos se anopin poika on hengissä, ei lapsenlapsetkaan mitään peri, vaan se anopin poika.
Olen kyllä testamentannut lapsenlapsille ja toiselle miniälle, toiselle en, poikieni osuudet on tietysti suojattu niin, ettei kumpikaan miniä eron tullessa ole osilla. Mutta tosiaan kivalle miniälle olen testamentannut, auttaa aina ja olemme hyvissä väleissä. Hoidan heidän lapsiaan ja vastavuoroisesti he auttavat minua. Meillä vanhuksilla on oikeus käyttää rahamme kuten haluamme.
Nojoo. Onhan tuokin eräänlaista ilkeyttä haudan takaa. Varmaan olet hekumoinut ajatuks
No ihan oikein menee, sukuun tulleet ulos testamentista. En minäkään haluaisi että ulkopuoliset alkaisi lasteni perintöä käyttämään omiin tarkoituksiin. Se on lapsille ja myöhemmin heidän lapsilleen
Vierailija kirjoitti:
Isyystestit tulisi olla pakollisia, niin ap:n kaltaiset petturit jäisivät kiinni. Jos lapsi on miehen, niin mikä ongelma on tehfä testi?
On multakin kysytty lasten isää. En suostunut testeihin, koska a) ei ole mun velvollisuus hälventää vainoharhaisen luuloja, b) ei ole mun velvollisuus todistella omaa uskollisuutta, c) halusin kaataa lisää bensaa liekkeihin ihan silkkaa vmäisyyttäni, hieroa suolaa haavoihin ja vääntää veistä haavassa. Ei ole pakko olla mun lasten kanssa tekemisissä, jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teehän testi ja näytä anopille " närhen munat". Itse olisin jo tehnyt, jos olisi tilanne sama. Lapsellekin ihan oikein, ettei joudu mummunsa hyleksimäksi.
Ei se testin tekeminen ole mitään närhen munien näyttämistä, vaan päin vastoin kontrollifriikin sekopään pillin mukaan tanssimista. Anoppi hykertelisi innosta, aivan sama mikä testin tulos olisi. Saisipa päähänpistonsa konkretisoitumaan jonkun toisen ihmisen toiminnaksi. Sekoilu ei lopu tuohon, se on varma.
Jos anoppi hylkii tuosta syystä lapsenlastaan niin antaa hyljeksiä vain. Lapselle voi vaikka teini-iässä kertoa syyn miksei mummi ole elämässä mukana.
Narsisteilta ei juonet ja nöyryyttämiset lopu, ne jatkaa maailman tappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoppi voisi samaa vaatia myös pojaltaan .. anoppi itse oli jo silloin kova matkustelemaan kun poikansa sai alkunsa ...
Poika ei ole itsensä isä.
Mutta pojan isä voi olla kuka tahansa, ei se äitin vihitty aviomies.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat ihmiset kuvittelevat, että pikku perinnöllä voi ostaa ihmisiä, lapsiaan lapsenlapsiaan. Käyttäytyä kusipäisesti ja hallita. Todellisuudessa joku 20000 on niin pikkuraha, että vain täysi idiootti siitä sielunsa myy. Tai isommstakaan summasta. Ja eihän noilla eläkeläisillä enempää yleensä ole. Joku kirjoitti kesämökin testamenttaamisesta lapsenlapselle. 🤣. Mitä tekee vaikka Helsingissä asuva nuori ihminen homeisella pyöröhirsitorpalla Kinnulassa? Mukana seuraa tiemaksu, kiinteistövero, jätemaksu, sähkönsiirto, muu ylläpitokulu sekä suvun 70- tai 80- luvuilta peräisin olevat huonekalut, astiat ja petivaatteet.
Mistä sun katkeruutesi kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
En muista mikä se prosenttiosuus oli kun perheen lapset eivät olekaan biologisia mutta iso se oli. Jos itellä ois rahaa mitä jättää niin tietty vaatisin testin että rahnat pysyy verisukulaisilla.
Kuka sen prosenttimäärän on laskenut? Ja millä tavalla?
Jos haluatte lapsenne on teidän. Ei sitä mikään verenperintö haittaa.
Perinnöstä meuhkaajille, ei se vuokrakämpästä kaatikselle raahattava parikymmentä vuotta vanha lastulevykasa niin ihana ole, että sen perimisellä pystyy ketään kiristämään. Ajattelin itse palkata jonkun tyhjentämään pois ja tekemään loppusiivouksen, joten ihan omaa rahaa kuluu perinnön jäteasemalle kuskaamiseen.
Ei se anoppi kumminkaan lapsen isä ole
Mikä hitto tässä on niin vaikeeta . Luodaan järjestelmä jossa kätilö samalla kun ottaa mitat niin ottaa myös dna:n . Se kun sitten syötetään tietokoneeseen niin pari-kolkyt vuotta kun menee ja meillä on tilanne että kone kertoo 100% isän .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista mikä se prosenttiosuus oli kun perheen lapset eivät olekaan biologisia mutta iso se oli. Jos itellä ois rahaa mitä jättää niin tietty vaatisin testin että rahnat pysyy verisukulaisilla.
Kuka sen prosenttimäärän on laskenut? Ja millä tavalla?
Se prosenttiosuus on 1-2% niistä lapsista joiden alkuperä testataan. Eli aivan häviävän pieni osuus koko väestöstä. Mutta tällä palstalla se on usein jopa 85%, koska nai s v i ha.
Jos olisin anoppi niin ottaisin ne dna testit lapsesta ja lapsenlapsesta, sillähän se selviää.
Itsehän suostuisin anopin pyyntöön oikein mahdollisimman maireana, "tottakai testataan, jos se saa anopin huolet hälvenemään! 😊". Ja sitten kun meillä olisi mustaa valkoisella, että lapsi todella on miehen kuten tähänkin asti, käyttäisin anopin vainoharhaisuutta lyömäaseena häntä itseään vastaan niin kauan kuin eukossa henki pihisee.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hitto tässä on niin vaikeeta . Luodaan järjestelmä jossa kätilö samalla kun ottaa mitat niin ottaa myös dna:n . Se kun sitten syötetään tietokoneeseen niin pari-kolkyt vuotta kun menee ja meillä on tilanne että kone kertoo 100% isän .
Joo, kunhan tuon sirkuksen kulut menevät 100% vanhemmille, ei penniäkään veronmaksajien pussista.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä ei ole tuollaista järjestelmää nyt. En todellakaan haluaisi että lapseni DNA olisi jossain tietopankissa myytävänä ja käytettävänä ties minne. Aika karsea ajatus että lapselleni tulisi puhelu että me tehdään tutkimusta sairaudesta x niin haluatko osalllistua kun sinulla näkyy olevan iso alttius sairastua siihen lähivuosina. Tai mitä lie rikolliset keksisivät sen perusteella tehdä, ehkä lapseni napattaisiin elinkaupan uhriksi jotta joku miljonääri saisi uuden sydämen.
Mielestäni pitäisi miettiä mitä ongelmia ja uhkia liittyy pakkotestaukseen. Eikä vaan vaahdota kuinka tärkeää on tutkia ettei vaan ole väärä isä. Ja siis minusta ok testata jos se nähdään oikeasti tarpeelliseksi mutta ei automaattisesti.
ja joo lapsillani on isä ja varmasti oikea. Häneen tutustumisen jälkeen en ole ollut kertaakaan kenenkään muun miehen kanssa.