Anoppi vaatii esikoisesta isyystestiä
Emme olleet naimisissa miehen kanssa, kun esikoinen syntyy ja anoppi kuulemma epäilee, että olen pettänyt, koska tulin raskaaksi lähellä työmatkaa. Suostuisitteko tuollaiseen? Mies oli sitä mieltä, että välit äitiinsä meni nyt, mutta surettaa lasten puolesta. Esikoinen on jo 7 vuotta.
Kommentit (130)
Pistätte tilaukseen osamaksulla tuhkauurna ja jokaisen juhla- ja merkkipäivänä laitatte kuitin anopille postissa.
Mulla kans aika veemäinen anoppi. Ei oo koskaan hyväksynyt ja aina jopa suoraan toivottaa pahaa. No sitä on kyllä tullutkin. Älä anna periksi!
Aivan oikein anopilta, jos suvussa on rahaa. Mitä sitä pelkäämään, vai onkohan jotain pelkäämistä ????? Synnärillä testit automaattisiksi kaikille., samoin DNA näytepankkiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan suostuisi tuollaiseen? Anna anopin hourailla rauhassa yksinään.
Samaa mieltä. Olen moninkertainen anoppi ja perheissä on biologisia, adoptoitu, edellisistä suhteista ja yhteisiä lapsia, eivätkä heidän syntyperänsä kuulu minulle pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Jos on puhtaat jauhot pussis mikset tekis testiä. Sais anoppi nokilleen ja teil olis hyvä syy pistää välit poikki.
Vaikka olisi likaiset jauhot pussissa, niin anopille se ei kuulu. Se on vain ja ainoastaan pariskunnan asia. Vaikka tekisin testin ja tulos olisi selkeästi anopin lapsenlapsi, niin en takuulla anopille näyttäisi. Anopille näyttäisin vain ovea.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei mitään salattavaa ole, niin testeihin vain. Kaikille mielenrauha. Olen omille pojilleni opettanut, että teettävät aina lapsen syntyessä testin. Ei millään pahalla, vaan ihan vaan varoiksi. Onhan olemassa avioehdot ja testamentitkin. Maailma muuttuu ja minusta ihan hyvä tehdä testi, jotta voi olla varma.
Ehkä ois kannattanu opettaa pojille etteivät ruiki sellaisiin naisiin joihin eivät luota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostuisin testeihin kun minulla ei olisi mitään salattavaa. Anoppi tietysti maksaisi testit.
Se että naiset eivät suostu näihin testeihin "luottamuspulan" vuoksi kertoo enemmän naisista kuin testejä pyytävistä. Jos ei ole puhtaat jauhot pussissa niin keksii kaikenlaisia tekosyitä.
Anopin ja appiukon pitää suostua isyystestiin myös omien lastensa kohdalla. Onhan miniälläkin oikeus tietää, millaisesta perheestä on kyse, jos hänellä on asiasta epäilys.
Suostutko testeihin, jos anoppi pyytää nähtäväkseen säännöllisin väliajoin sinun sukupuolitautitestit? Voihan sairastamsi tauti tarttua myös anoppiin.
On todella pervo perhe, jos miniän tai vävyn sukupuolitauti tarttuu anoppiin 🤢
Itse saattaisin sanoa, että testi on nyt rouvan toiveesta tehty ja tulos tulee sitten .. vaikka helmikuun lopulla.
Kun sitten kieli pitkällä rouva odottaa tulosta niin sitten ei vain puhutakkaan asiasta mitään, kunnes anoppi kysyy asiasta, ja sitten vain toteaisin, että eihän se tulos hänelle kuulu.
Hitto mun anoppi sekois viel enemmän kun mitä se on nyt, kun se kuvittelis että pimittäisin itselläni tulosta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostuisin testeihin kun minulla ei olisi mitään salattavaa. Anoppi tietysti maksaisi testit.
Se että naiset eivät suostu näihin testeihin "luottamuspulan" vuoksi kertoo enemmän naisista kuin testejä pyytävistä. Jos ei ole puhtaat jauhot pussissa niin keksii kaikenlaisia tekosyitä.
Anopin ja appiukon pitää suostua isyystestiin myös omien lastensa kohdalla. Onhan miniälläkin oikeus tietää, millaisesta perheestä on kyse, jos hänellä on asiasta epäilys.
Suostutko testeihin, jos anoppi pyytää nähtäväkseen säännöllisin väliajoin sinun sukupuolitautitestit? Voihan sairastamsi tauti tarttua myös anoppiin.
On todella pervo perhe, jos miniän tai vävyn sukupuolitauti tarttuu anoppiin 🤢
Jotkut kyllä uskoo, että ne voi tarttua kun käyttää samaa vessaa. Noin käy, kun epäilee esimerkiksi kenen se lapsenlapsi on.
Jos on puhtaat jauhot pussis mikset tekis testiä. Sais anoppi nokilleen ja teil olis hyvä syy pistää välit poikki.