Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi vaatii esikoisesta isyystestiä

Vierailija
16.01.2024 |

Emme olleet naimisissa miehen kanssa, kun esikoinen syntyy ja anoppi kuulemma epäilee, että olen pettänyt, koska tulin raskaaksi lähellä työmatkaa. Suostuisitteko tuollaiseen? Mies oli sitä mieltä, että välit äitiinsä meni nyt, mutta surettaa lasten puolesta. Esikoinen on jo 7 vuotta. 

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi miettii jättääkö perintöä teille. On se silloin tiedettävä kenen muksut ovat. Ei muuta kun testeihin.

Aivan, ja anoppi kun tietää vallan hyvin, että poika ei ole isäksi merkityn lapsi niin nyt yrittää selvittää, että edes lapsenlapsi hänen kauttaan kuuluu sukuun. Muuten menee tosiaan vieraille koko perintö, kun anoppi on väärän puun takaa aloittanut teidän perheen.

Vierailija
22/130 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo nyt olis selkeintä se testi tehdä. Eipähän olis kellään enää asiasta nokan koputtamista. Yleensä asioiden piilottelu tarkoittaa sitä, että siinä on jotain joka ei kestä päivänvaloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi miettii jättääkö perintöä teille. On se silloin tiedettävä kenen muksut ovat. Ei muuta kun testeihin.

Ei miniä koskaan peri anoppia ja jos se anopin poika on hengissä, ei lapsenlapsetkaan mitään peri, vaan se anopin poika.

Olen kyllä testamentannut lapsenlapsille ja toiselle miniälle, toiselle en, poikieni osuudet on tietysti suojattu niin, ettei kumpikaan miniä eron tullessa ole osilla. Mutta tosiaan kivalle miniälle olen testamentannut, auttaa aina ja olemme hyvissä väleissä. Hoidan heidän lapsiaan ja vastavuoroisesti he auttavat minua. Meillä vanhuksilla on oikeus käyttää rahamme kuten haluamme. 

Vierailija
24/130 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo nyt olis selkeintä se testi tehdä. Eipähän olis kellään enää asiasta nokan koputtamista. Yleensä asioiden piilottelu tarkoittaa sitä, että siinä on jotain joka ei kestä päivänvaloa.

Ei olisi. Sä oot sairaalloisen utelias ja ilkeä vaan. Toivon sulle nokan kopinaa oikein paljon

Vierailija
25/130 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuon siskon episodin aikana tuli ilmi, että jopa yli 20% lapsista on väärä isä. "

Tuota lukua on usein esitetty mutta se on kyllä ihan tuulesta temmattu. Mikään oikea tutkimus ei moista paljasta.

Itse harrastan sukututkimusta jossa nykyään usein sukulaisuuksia selvitetään DNA-testeillä. Olen laajasti mukana muiden sukututkijoiden yhteisössä  ja "vääriä" isiä tulee ilmi ihan vain silloin tällöin. Luku ei millään ole 20%, ei edes 5%.

Vierailija
26/130 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että anoppi jättäessään perintöä lapselleen jotenkin pystyisi testamentilla uloskirjaamaan perinnöstä yhden tämän oman lapsensa virallisisesti lapseksi tunnustetuista lapsista? Mikähän testamentti se sellainen on?

Vierailija
27/130 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miniä koskaan peri anoppia ja jos se anopin poika on hengissä, ei lapsenlapsetkaan mitään peri, vaan se anopin poika.

Olen kyllä testamentannut lapsenlapsille ja toiselle miniälle, toiselle en, poikieni osuudet on tietysti suojattu niin, ettei kumpikaan miniä eron tullessa ole osilla. Mutta tosiaan kivalle miniälle olen testamentannut, auttaa aina ja olemme hyvissä väleissä. Hoidan heidän lapsiaan ja vastavuoroisesti he auttavat minua. Meillä vanhuksilla on oikeus käyttää rahamme kuten haluamme. 

Sama meillä, olemme tehneet testamentin, toinen miniä ja ainoa vävy on huomioitu, toista miniää ei, syy on miniässä, ei meissä. Jokainen tehköön tavallaan, me teemme näin. Miniä on tiensä valinnut, samoin me. Hyvä näin, poika tietää asian ja on kuulema hyvillään, että saa aikanaan perinnön suojattuna itselleen. 

Vierailija
28/130 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi palstalla olevat ihmiset hermostuu ilmiselvästä keksitystä tarinasta.

Vierailija
29/130 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi Hel.vetti! On sulla hauska elämä jos luottamus tuolla tasolla

Anopinko syy se on jos miniä on H u o ruliini? Sinä olet ilmeisesti just sellainen miniä, penskoja sinne ja tänne. Hyi, olet oksettava. 

Minulla ei tulisi mieleenkään olla suhteessa ihmisen kera, johon en tuossa asiassa voisi luottaa. Minulla on vaimooni 110% luotto. En olisi muuten naimisissa. Me sovimme asiat etukäteen jo ennen naimisiin menoa ja lasten yrittämistä

Vierailija
30/130 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Porvoon mitalla. Saatiin samaan provoon kätevästi yhdistettyä isyystesti ja anoppi. Siitä ehkä puoli pistettä.

Vierailija
31/130 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jokainen ukko joka ei luota vaimoonsa voi tehdä sen isyystestin ihan vapaasti. Ei siihen verorahoja tarvitse käyttää. 

Vierailija
32/130 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojalleen hän sen jättää jos jollekulle. Epäilee ilmeisesti, ettei poika olekaan hänen?

Vierailija
33/130 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsalohkodementia. Anoppi testeihin.

Vierailija
34/130 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekopäiden syytöksiin ei kannata vaivautua kiinnittämään huomiota. Asia ei anopille kuulu, se on täysin ap:n ja puolisonsa asia. ja puolison kanta selvisi jo. Hän mieluummin katkaisee väinsä sekopäiseen äitiinsä. Ja täähän varmasti loukkaa palsta-inceliä kovasti, kun incel ei ole koskaan irrottautunut omasta äidistään.

Vierailija
35/130 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuon siskon episodin aikana tuli ilmi, että jopa yli 20% lapsista on väärä isä. "

Tuota lukua on usein esitetty mutta se on kyllä ihan tuulesta temmattu. Mikään oikea tutkimus ei moista paljasta.

Itse harrastan sukututkimusta jossa nykyään usein sukulaisuuksia selvitetään DNA-testeillä. Olen laajasti mukana muiden sukututkijoiden yhteisössä  ja "vääriä" isiä tulee ilmi ihan vain silloin tällöin. Luku ei millään ole 20%, ei edes 5%.

Kuulostaa järkevältä. Lisäksi sellaiset ihmiset, joilla on syytä epäillä omia juuriaan, varmaan herkemmin teettää näitä sukututkimuksia ja DNA-testejä. Silloin luulisi tuon "väärien" isien osuuden nousevan vielä tavallista suuremmaksi.

Esimerkiksi itselläni ei ole mitään tarvetta teettää testejä, koska en taustaani epäile. Niinpä minun erittäin todennäköinen "oikean isän" isyystulos jää kokonaan tilastoimatta.

Vierailija
36/130 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, ja anoppi kun tietää vallan hyvin, että poika ei ole isäksi merkityn lapsi niin nyt yrittää selvittää, että edes lapsenlapsi hänen kauttaan kuuluu sukuun. Muuten menee tosiaan vieraille koko perintö, kun anoppi on väärän puun takaa aloittanut teidän perheen.

Kirjoitat varmaan joko omasta äidistäsi tai itsestäsi. Heikot on geenit sulla ja sairas mieli.

Vierailija
37/130 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perättömän syytöksen voi myös viedä kunnianloukkauksena käräjille. 

Vierailija
38/130 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että anoppi jättäessään perintöä lapselleen jotenkin pystyisi testamentilla uloskirjaamaan perinnöstä yhden tämän oman lapsensa virallisisesti lapseksi tunnustetuista lapsista? Mikähän testamentti se sellainen on?

Se olisi ns. pätemätön testamentti, lainvastainen.

Vierailija
39/130 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli taas asialla

Vierailija
40/130 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi on hyvä ja näyttää ensin isyystestien tulokset omien lastensa kohdalla. Seuraavaksi anoppi voi etsiä kuitit telkkarin ja kahvinkeittimen osalta, että voi todistaa, ettei ne ole varastettuja. Huume- ja sukupuolitautitestit pitää luonnollisesti käydä tekemässä ja niiden tulos näyttää.