Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pieni flirtti varattujen kesken väärin?

Vierailija
16.01.2024 |

Vai onko se vain mukavan piristävä juttu arjen keskellä? 

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AINA PAREMPI, KUN EI FLIRTTAILE TOIEN KUMMPPANILLE.

Korjaan toisen kumppanille

Vierailija
82/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan siis muita miehiä/naisia piristämään omaa tylsää parisuhdetta. Yleensä se on vielä niin, että itselle se sallitaan mutta kumppanille ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pieni flirtti piristää molempia osapuolia."

Nämä ihmiset jotka vain flirttailevat vähän piristykseksi voisivat kertoa meille tyhmille että miten erottaa sen piristysflirtin ja flirtin jossa on mahdollisuus johonkin enempään? Miten vältetään väärinymmärrykset niin että toinen kuvittelee sen olevan jotain ja toinen jotain muuta? Onko siinä joku turvasana jolla tämä ilmaistaan vai miten se käytännössä tapahtuu?

Itse käsitän flirttailu hymyksi, kehuiksi ja kevyeksi duurisävytteiseksi jutteluksi ja vitsailuksi. Siihen voi aivan hyvin heittäytyä mukaan. Sitten jos lähdetään pyytämään treffeille, voi olla todennäköistä että siinä on taustalla todellisia taka-ajatuksia.

Tällä perusteella flirttailen mun kaikille kavereille. 😅

No mikä tuossa oli flirttiä?

Vierailija
84/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni flirtti piristää. Itse kahden lapsen äitinä olen kyllä otettu, jos joku edes yrittää flirttailla😆. Muutaman kerran on näin käynyt, ja miehelle olen kotona sitten hihitellyt, että on se sun vaimosi vielä haluttava, kun flirttaillaan😄. Eikä minulle ole tullut mieleen, että se nyt mihinkään johtaisi. Onnellinen olen avioliitossani. 

Mulla sama, miehelle kerron ekana, kun miehet laittavat kaveripyyntöjä tai ehdottelevat jotain pientä, mutta ei kai ihmiset voi elää laputkaan silmillä😄 Ei mies noista hätkähdä, tietää että olemme 100% parhaita toisillemme, näin on sanonut ja olen täysin samaa mieltä🥰

Vierailija
85/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni flirtti piristää. Itse kahden lapsen äitinä olen kyllä otettu, jos joku edes yrittää flirttailla😆. Muutaman kerran on näin käynyt, ja miehelle olen kotona sitten hihitellyt, että on se sun vaimosi vielä haluttava, kun flirttaillaan😄. Eikä minulle ole tullut mieleen, että se nyt mihinkään johtaisi. Onnellinen olen avioliitossani. 

Mulla sama, miehelle kerron ekana, kun miehet laittavat kaveripyyntöjä tai ehdottelevat jotain pientä, mutta ei kai ihmiset voi elää laputkaan silmillä😄 Ei mies noista hätkähdä, tietää että olemme 100% parhaita toisillemme, näin on sanonut ja olen täysin samaa mieltä🥰

En voi ollenkaan ymmärtää tällaista, liittonne kuulostaa kamalalta. Jos mun vaimo esittelisi mulle muita miehiä noin, nauraisin mukana ettei tarvisi vaivautua riitelemään moisen vosun kanssa, mutta alkaisin etsiä heti sitä oikeaa rakastavaa kumppania muualta. Tehän olette vain ystäviä, jos miehesi ei välitä tuon enempää.

Vierailija
86/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti on isoin syy erohin ja salaisiin vihantunteisiin

Vierailija
87/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin on, joillekin on ok, eli en lähtisi flirttaamaan tuntemattomille

Vierailija
88/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä harrasti flirttailua ja mä iskin siittä idean saaneena kuuman nais kollegan. Ollaan nyt oltu yhdessä jo 10 v mutta koin että naisen jatkuva flirtti oli lupa pettää. 

Vierailija
89/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies hakkaa mut kotona, jos näkee että joku vieras mies flirttailee eli pyydän, älkää tehkö niin.

Minä ostin just yöllä e-kirjan "Miksi se ei vain lähde?" Ehkä sunkin kannattaisi lukea se.

Kannattaisi varmaan lähteä, mutta pidän itsekin flirttiä vääränä. Mies ei flirttaa eikä hänelle flirttailla kun on jo aika iäkäs. Kaikki olisi hyvin, jos kukaan ei yrittäisi iskeä mua. 

Kaikki olisi hyvin jos miehesi ei olisi väkivaltainen paska

Vierailija
90/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies hakkaa mut kotona, jos näkee että joku vieras mies flirttailee eli pyydän, älkää tehkö niin.

Minä ostin just yöllä e-kirjan "Miksi se ei vain lähde?" Ehkä sunkin kannattaisi lukea se.

Kannattaisi varmaan lähteä, mutta pidän itsekin flirttiä vääränä. Mies ei flirttaa eikä hänelle flirttailla kun on jo aika iäkäs. Kaikki olisi hyvin, jos kukaan ei yrittäisi iskeä mua. 

Kaikki olisi hyvin jos miehesi ei olisi väkivaltainen paska

Väkivalta on väärin, mutta flirttaaminen ei ole kohteliasta. Varsinkaan nyrkiniskun arvoista enkä siitä ennen miestäkään tykännyt

Vierailija
91/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi ollenkaan ymmärtää tällaista, liittonne kuulostaa kamalalta. Jos mun vaimo esittelisi mulle muita miehiä noin, nauraisin mukana ettei tarvisi vaivautua riitelemään moisen vosu

Ikävä tuottaa pettymys, mutta meillä on molempien mielestä kaikin puolin meitä tyydyttävä suhde, joka perustuu vetovoimaan ja rakkauteen. Ei kai sitä ihminen muuta voi parisuhteessa toivoakaan. Eikä meillä riidellä😉

Vierailija
92/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi ollenkaan ymmärtää tällaista, liittonne kuulostaa kamalalta. Jos mun vaimo esittelisi mulle muita miehiä noin, nauraisin muka

Tiedät kyllä itsekin, ettei näin ole kun kuolaat somessa miehiä ja esittelet miehellesi saadaksesi huomiota. 

Se ei ole tervettä. Mietipä jos miehesi esittelisi sinulle naisten kuvia ja heidän ehdotuksiaan. Ensimmäinen ajatuksesi varmaan olisi että mistä nämä naiset edes tuntevat mieheni. Ennustan eron olevan lähempänä kuin tajuatkaan.

Vierailija
93/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan naisilta kauheasti panoviestejä ja ehdotuksia 😁😘😘 mutta luen ne kaikki aina mun vaimolle 👙👙👙👙💜💜💜🥿👠👙👙 Hänestä on hauskaa kun niin moni nainen haluaa miehensä sänkyyn🥰🥰🥰🥰🥰 me ollaan parhaat kuitenkin tosillemme 🥰😍😍😍😍😍

Vierailija
94/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan naisilta kauheasti panoviestejä ja ehdotuksia 😁😘😘 mutta luen ne kaikki aina mun vaimolle 👙👙👙👙💜💜💜🥿👠👙👙 Hänestä on hauskaa kun niin moni nainen haluaa miehensä sänkyyn🥰🥰🥰🥰🥰 me ollaan parhaat kuitenkin tosillemme 🥰😍😍😍😍😍

Joku ei selvästi hahmota, että hymyilyn ja panon välillä on aste-ero. 

Ei siinä mitään, itse en saanut edes torikauppoja tehtyä, kun minut, hymyilevä naisasiakas, piti häätää korumyyjän kojun luota torimyyjän tyttöystävän toimesta. Toivottavasti korukauppias on keksinyt itselleen uuden ammatin, korukauppias jonka luona naiset eivät saa käydä, on vähän epäkannattava liikeidea... 

Vierailija
95/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviniemen touhutkin lähti ihan kivasta pikku flirtistä ja kuinkas kävikään .Akat on täälläkin kiljunu jo vuosikausia metoota ja kumminkin sitten nostellaan hametta malliin "tule tule kultani joudu jo" ainakin illalla.Sittenpä aamulla herätäänkin totuuteen  ja ollaan niin pirun viattomia että enhän minä mutta tuo mies tuossa vieressä,soitetaan poliisi,Seiskan reportteri ja itketään krokotiilinkyyneleitä+ukko putkaan odottamaan käräjiä ja julkista mestausta.Ja sitten taas päiväksi someen itkemään seksuaalisesta häirinnästä,sovinismista yms.yms.kunnes ilta koittaa  ja uusi kutukierros alkaa.Miehiä on iät ja ajat haukuttu moraalittomiksi nilviäisiksi eli siihen on jo totuttu femakkojen aikaansaamana yleisesti hyväksyttynä totuutena mutta kyllä se akkaväkikin on jo ajat sitten heittänyt siveysvyönsä jorpakkoon.Summa summarum eli kaikenlainen flirtti oli sitten kyseessä miehet,naiset,oletetut nuo tai oletetut nämä+100 muuta mitä näitä eri sukupuolia sitä onkaan niin on tuomittavaa.

Vierailija
96/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirviniemen touhutkin lähti ihan kivasta pikku flirtistä ja kuinkas kävikään .Akat on täälläkin kiljunu jo vuosikausia metoota ja kumminkin sitten nostellaan hametta malliin "tule tule kultani joudu jo" ainakin illalla.Sittenpä aamulla herätäänkin totuuteen  ja ollaan niin pirun viattomia että enhän minä mutta tuo mies tuossa vieressä,soitetaan poliisi,Seiskan reportteri ja itketään krokotiilinkyyneleitä+ukko putkaan odottamaan käräjiä ja julkista mestausta.Ja sitten taas päiväksi someen itkemään seksuaalisesta häirinnästä,sovinismista yms.yms.kunnes ilta koittaa  ja uusi kutukierros alkaa.Miehiä on iät ja ajat haukuttu moraalittomiksi nilviäisiksi eli siihen on jo totuttu femakkojen aikaansaamana yleisesti hyväksyttynä totuutena mutta kyllä se akkaväkikin on jo ajat sitten heittänyt siveysvyönsä jorpakkoon.Summa summarum eli kaikenlainen flirtti oli sitten kyseessä miehet,naiset,oletetut nuo tai oletetut nämä+100 muuta mitä näit

Hirviniemi iski ja hakkaili eikä lopettanut pyynnöstä huolimatta. Ketään ei olisi haitannut, jos se olisi vain hymyillyt, jutellut mukavia ja siivonnut suunsa pyydettäessä 🤨

Vierailija
97/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä flirtti on erittäin ok silloin, kun se on iloittelua ja määränpää sinällään, molemmat ymmärtävät, ettei sen kuulukaan johtaa mihinkään sen pidemmälle. Sen takia flirttailen vain tuttujen kanssa, joiden tiedän olevan samalla mielellä liikenteessä.

Vierailija
98/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu on aina kiinnostuksen osoitus.

Toisinaan se kiinnostuksen osoitus menee liia pitkälle.

Tulee pettämistä, salailua, eroja, itkua, yksinhuoltajuutta, 

elatusriitoja, muuttoja, lapsille kaksi kotia, jne, ja niin edelleen.

Vierailija
99/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailu on aina kiinnostuksen osoitus.

Toisinaan se kiinnostuksen osoitus menee liia pitkälle.

Tulee pettämistä, salailua, eroja, itkua, yksinhuoltajuutta, 

elatusriitoja, muuttoja, lapsille kaksi kotia, jne, ja niin edelleen.

Täällä flirttailuksi kutsutaan mm. vitsailua, hyväntuulista keskustelua ja kehuja. 

Minä vitsailen kirjastotädille, keskustelen hyväntuulisesti ystävieni kanssa ja saan töissä kehuja ja arvostusta. Olen kiinnostava ja olen kiinnostunut muista ihmisistä. Suon muille ihmisille mieluusti huomatuksi tulemisen kokemuksia ja jopa vitsailua. 

Olet täysin vapaa elämään osoittamatta kiinnostusta yhtään ketään kohtaan ja samalla varmistamaan, ettei kukaan ole kiinnostunut sinusta, koskaan, millään tavalla. Ole hyvä ja toimi niin. Laita vaikka punnukset suupieliin, jos naama ei ole valmiiksi riittävän nurin päin.

Vierailija
100/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä flirtti on erittäin ok silloin, kun se on iloittelua ja määränpää sinällään, molemmat ymmärtävät, ettei sen kuulukaan johtaa mihinkään sen pidemmälle. Sen takia flirttailen vain tuttujen kanssa, joiden tiedän olevan samalla mielellä liikenteessä.

Mistä liikenteestä puhut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi