Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pieni flirtti varattujen kesken väärin?

Vierailija
16.01.2024 |

Vai onko se vain mukavan piristävä juttu arjen keskellä? 

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mullekin mikä lasketaan flirtiksi? Osan mielestä jo hymyily on flirttiä, minun mielestä ihan vaan ystävällistä käytöstä.

flirtti ei ole ystävällisyyttä, vaan viekoittelevaa. Se on seksuaalista kutsua, tule tänne, mutta älä tule kumminkaan.

Vierailija
62/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa haluaisin sanoa että se on joskus ok, mutta taas toisinaan väärin kuitenkin.

Ehkä jossain julkisessa ohimenevässä tilanteessa joku semmoinen jonka voi lausua kaikkien kuullen on ok. Tai voiko nykyaikana edes sanoa mitään esim. toisen ulkonäöstäkään...

Mutta jos se alkaa kohdistua yhdelle tietylle, jatkuvaa lirkuttelua tai esim. somessa yksityisviesteillä toistuvaa, niin ollaan jo kyllä huonoilla teillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mullekin mikä lasketaan flirtiksi? Osan mielestä jo hymyily on flirttiä, minun mielestä ihan vaan ystävällistä käytöstä.

Vaikka toisen naurattaminen keskittymällä yhden ihmisen hauskuuttamiseen, joka ei ole oma puoliso. 

Vierailija
64/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sellaista flirttiä mitä voisi heittää puolisoiden seistessä vieressä niin sitten ok.

Jokainen varmaan tietää rajat joista oma kumppani pahoittaisi mielensä. Se taas riippuu ihan kummankin luonteesta, minkälaiseen sanailuun on tottunut, millaista läppää voi heittää seurassa yleensä jne.

Vierailija
65/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies hakkaa mut kotona, jos näkee että joku vieras mies flirttailee eli pyydän, älkää tehkö niin.

Minä ostin just yöllä e-kirjan "Miksi se ei vain lähde?" Ehkä sunkin kannattaisi lukea se.

Vierailija
66/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on sellaista flirttiä mitä voisi heittää puolisoiden seistessä vieressä niin sitten ok.

Jokainen varmaan tietää rajat joista oma kumppani pahoittaisi mielensä. Se taas riippuu ihan kummankin luonteesta, minkälaiseen sanailuun on tottunut, millaista läppää voi heittää seurassa yleensä jne.

tämä on minunkin mielestäni raja. Eli mitään sellaista ei kuulu tehdä, jota ei voisi tehdä puolison läsnäollessa. 

Vierailija
67/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pieni flirtti piristää molempia osapuolia."

Nämä ihmiset jotka vain flirttailevat vähän piristykseksi voisivat kertoa meille tyhmille että miten erottaa sen piristysflirtin ja flirtin jossa on mahdollisuus johonkin enempään? Miten vältetään väärinymmärrykset niin että toinen kuvittelee sen olevan jotain ja toinen jotain muuta? Onko siinä joku turvasana jolla tämä ilmaistaan vai miten se käytännössä tapahtuu?

Itse käsitän flirttailu hymyksi, kehuiksi ja kevyeksi duurisävytteiseksi jutteluksi ja vitsailuksi. Siihen voi aivan hyvin heittäytyä mukaan. Sitten jos lähdetään pyytämään treffeille, voi olla todennäköistä että siinä on taustalla todellisia taka-ajatuksia.

Niin. Flirtin kieltäminen on kuin kieltäisi kehut ja sanaleikit. Noh, elämänsä voi elää niinkin. 

Vierailija
68/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikä se ole iso virhe kysyä hauskaa ja nauravaista naista treffeille. Se vaan kieltäytyy hämmentyneenä, jos flirtti ei ole tarkoitushakuista. "

Jos se toinen kerran hämmentyy niin silloinhan on nimenomaan niin että flirtin tavoite ei välity kunnolla sille toiselle eli on olemassa väärinkäsityksen vaara.

Ja eihän se mene niin että jokainen heti tarkistaa flirtin lajin kysymällä treffeille vaan joku voi jäädä pitkäksikin ajaksi vain mielessää elättelemään toiveita toisen kiinnostuksesta kun asian oikea laita ei selviä. On jopa julmaa leikkiä toisten tunteilla, varsinkin kun kyse voi olla myös ujommasta tai kokemettomasta ihmisestä joka ei asiaa niin helposti hahmota.

Vierailija
69/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ihmiset jotka vain flirttailevat vähän piristykseksi voisivat kertoa meille tyhmille että miten erottaa sen piristysflirtin ja flirtin jossa on mahdollisuus johonkin enempään? Miten vältetään väärinymmärrykset niin että toinen kuvittelee sen olevan jotain ja toinen jotain muuta? Onko siinä joku turvasana jolla tämä ilmaistaan vai miten se käytännössä tapahtuu?

Itse käsitän flirttailu hymyksi, kehuiksi ja kevyeksi duurisävytteiseksi jutteluksi ja vitsailuksi. Siihen voi aivan hyvin heittäytyä mukaan. Sitten jos lähdetään pyytämään treffeille, voi olla todennäköistä että siinä on taustalla todellisia taka-ajatuksia.

Niin. Flirtin kieltäminen on kuin kieltäisi kehut ja sanaleikit. Noh, elämänsä voi elää niinkin. 

Kyllä toista voi kehua ilman että se on flirttailevaa.

Vierailija
70/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Raja menee raskaudessa. Ei saa tulla raskaaksi ja myös oman puolison halut pitää täyttää. Sitten kaikki on ok.

Jos flirttailee paljaalla niin se on pettämistä.

Vierailija
71/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni flirtti piristää. Itse kahden lapsen äitinä olen kyllä otettu, jos joku edes yrittää flirttailla😆. Muutaman kerran on näin käynyt, ja miehelle olen kotona sitten hihitellyt, että on se sun vaimosi vielä haluttava, kun flirttaillaan😄. Eikä minulle ole tullut mieleen, että se nyt mihinkään johtaisi. Onnellinen olen avioliitossani. 

Vierailija
72/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eikä se ole iso virhe kysyä hauskaa ja nauravaista naista treffeille. Se vaan kieltäytyy hämmentyneenä, jos flirtti ei ole tarkoitushakuista. "

Jos se toinen kerran hämmentyy niin silloinhan on nimenomaan niin että flirtin tavoite ei välity kunnolla sille toiselle eli on olemassa väärinkäsityksen vaara.

Ja eihän se mene niin että jokainen heti tarkistaa flirtin lajin kysymällä treffeille vaan joku voi jäädä pitkäksikin ajaksi vain mielessää elättelemään toiveita toisen kiinnostuksesta kun asian oikea laita ei selviä. On jopa julmaa leikkiä toisten tunteilla, varsinkin kun kyse voi olla myös ujommasta tai kokemettomasta ihmisestä joka ei asiaa niin helposti hahmota.

Edelleenkään, ei ole niin vakavaa. Asia tuli tarkistettua ja väärinkäsitys korjattua. Elämä jatkuu.

Toisen ihmisen persoonallisuuspiirteiden leimaaminen tunteilla leikittelyksi on aika vastenmielistä. Kuulostaa todella erikoiselta. Luuleeko tällainen ihminen, että jokainen tanssija ja koomikkokin esiintyy häntä varten ja jokainen hyvä tai paha sana on tarkoitettu hänelle? Itsekeskeisemmäksi olisi vaikea mennä...

Yleensä hauskat ihmiset ja tilanteita huonosti lukevat viihtyvät eri porukoissa eli jos ei osaa lukea tilanteita eikä kestä ollenkaan väärinkäsitysten korjaamisia, niin varmaan parasta välttää hauskanpitoa kokonaan. Lika barn leka bäst jne :/ 

Vierailija
73/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs samalla työpaikalla töissä oleva naisihminen tuntuu olevan kovasti kiinnostunut. Vähän liikaakin kontaktia ottava ja söpösti hymyilevä ollakseen vain samalla työpaikalla, emme ole edes kolleegoja kun täysin eri sektorin tehtävät. 

Mielestäni nainen on varattu, jos stalkkasin somea oikein. Suhtaudun vähän varauksellisesti hänen flirttailuunsa enkä oikein lähde siihen mukaan. Nyökkään asiallisesti.

M38

Vierailija
74/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se ujo ja kokematon saa siinä kokemuksia ja oppii noiden myötä, ettei kaikkea tarvitse ottaa kauhean tosissaan.

Vierailija
75/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies hakkaa mut kotona, jos näkee että joku vieras mies flirttailee eli pyydän, älkää tehkö niin.

Minä ostin just yöllä e-kirjan "Miksi se ei vain lähde?" Ehkä sunkin kannattaisi lukea se.

Kannattaisi varmaan lähteä, mutta pidän itsekin flirttiä vääränä. Mies ei flirttaa eikä hänelle flirttailla kun on jo aika iäkäs. Kaikki olisi hyvin, jos kukaan ei yrittäisi iskeä mua. 

Vierailija
76/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä perusteella flirttailen mun kaikille kavereille. 😅

Vierailija
77/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni flirttailu on kivaa ja virkistävää, voi johtaa mukavaan seksiseikkailuun joka tuo piristystä väljähtyneeseen avioliittoon.

Teitä flirttailijoitahan ei sitten yhtään kiinnosta jos muiden liitot ovat ihan kunnossa. Väliin on tungettava ja kerjättävä sitä avioliiton ulkopuolista seksiä. 

Tuon takia en flirttaa enkä hyväksy miehen flirttiä, minusta se on syntistä, tuomittavaa ja aiheuttaa pääasiallisesti pahaa oloa normaaleille ihmisille (ei toki näillä monirakastajille). Tuossa yllä kirjoittaja haluaa seksiä ja tähtää sen saamiseen. 

Moniko perhe on hajonnut, kun naapurin kiimainen akka tai ukko on ollut väljähtyneessä suhteessa, ja flirttaillut tiensä heikolla hetkellä naapurin petiin? Varmasti aika moni työpaikkaromanssi, avioero, terapiasessio jne olisi jäänyt kokematta ilman flirttaamista. 

Kuka vielä sanoo, että flirtti on viatonta? Ei se ole, sinua ei vain kiinnosta muiden tunteet ap, myönnä :)

Vierailija
78/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä perusteella flirttailen mun kaikille kavereille. 😅

Sama, kaikilta työkavereilta pyydän anteeksi. No tuon kehumisen jätän pois, en kehu mutta hymyilen, nauran, vitsailen (ei härskejä vitsejä paitsi parhaimpien naispuolisten kavereiden kesken), katson silmiin, oli nainen tai mies. Ja meillä nauretaan töissä tosi paljon.

N50+

Vierailija
79/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se flirtti nyt vaan on viatonta ja toisille munien vilauttelu popliinitakin alta on ihan yhtä lailla normaalia toimintaa. Jokainen tavallaan, mutta meillä pidetään kaikki nakuilut ja seksikutsut ja flirtit omassa parisuhteessa.

Vierailija
80/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA PAREMPI, KUN EI FLIRTTAILE TOIEN KUMMPPANILLE.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi