Onko pieni flirtti varattujen kesken väärin?
Vai onko se vain mukavan piristävä juttu arjen keskellä?
Kommentit (104)
Miltä suomalaisten flirttailu edes näyttää?
Se väärin. Ja tyhmää.
Ällöttävää. Kuin "me too" tyyliä.
Onko flirttailijalla joku syndrooma, jos pitää vetää rajatonta flirttiä...
Flirtti piristää ainakin itseäni. Tulee hyvä mieli ja hymyilyttää. Se on eri asia, jos asian ja tilanteen vie pelkästä flirtistä eteenpäin. Näinkin olen tehnyt muutaman kerran. Siitä ei seuraa mitään hyvää loppujen lopuksi. Satuttaa vain itseään ja pahimmillaan muita.
Ei mielestäni. Se on vain piristävää.
Minulle flirtti ei ole piristävää. En flirttaile toisille miehille koska olen varattu enkä näe tarvetta iskeä vieraita miehiä.
Ei minun mielestäni ole. Eihän flirtti edes tarkoita sitä, että toisesta olisi kiinnostunut. Se on vain kevyttä leikkiä.
Miten olette suhtautuneet ja toimineet kun olette joutuneet tällaisen flirttailun kohteeksi?
Työpaikan ruokalassa se isotissisin kolleega tulee aina ihan selkään kiinni niin että tunnen kun hänen isot ryntäät ja nännit hinkkaa selkääni vasten. Varattuja ollaan molemmat, en tiedä lasketaanko flirtiksi.
Pitäisi tietää mitä tarkoitetaan flirtillä.
En kaipaa tuollaista mihinkään. Sitä voi olla ystävä asiallisesti ja jää hyvä mieli kun kumpikin arvostaa kumppaniaan niin ettei pelleile asialla. Mikä se piristys tässä edes on?
Jos se on tuntemattoman kanssa paikassa, johon ei palaa, piristävää. Jos se on työkaverin kanssa ja yhdessä ollaan kaikki arkipäivät, se on ansa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle flirtti ei ole piristävää. En flirttaile toisille miehille koska olen varattu enkä näe tarvetta iskeä vieraita miehiä.
Ei flirttailun tarvitse tarkoittaa sitä, että jotain ollaan iskemässä.
Joo niin kauan kun se tosiaan pysyy pienenä viattomana flirttinä.
On täällä kyllä tosikkoja ja mustasukkaisia... Flirtti on flirttiä, hauskaa peliä sinällään, mutta ei pettämistä. Taitolaji.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on tuntemattoman kanssa paikassa, johon ei palaa, piristävää. Jos se on työkaverin kanssa ja yhdessä ollaan kaikki arkipäivät, se on ansa.
Samaa mieltä, työkaverin (tai muun tutun, kaverin puolison tai puolison kaverin, harrastuskaverin tms) kanssa flirttailu on vähän riski, ei kannata. Tuntemattoman tai satunnaistuttavuuden kanssa ihan ok.
Nuorten toimistotyttöjen pinkeitä takamuksia on kiva flirttaillen vähän taputella.
Täyttä tyrkkyä. Jos tietää että tuo on varattu ja jotain flirttiä iskee, niin tekee itsestään tyrkyn ja antaa itsestään halvan vaikutelman. Siis typerän vaikutelman.
Tulee mieleen, että etkö saa vapaata miestä.
Kohtelias ja sivistynyt käytös on aivan ERI ASIA !
Vierailija kirjoitti:
Miten olette suhtautuneet ja toimineet kun olette joutuneet tällaisen flirttailun kohteeksi?
Jos tosiaan on kyseessä flirtti, otan hymyillen vastaan. Jos kyseessä on iskeminen tositarkoituksella, pyrin katkaisemaan tilanteen. Jos iskeminen jatkuu, kommunikoin ensin epäsuorasti ja tarvittaessa suoraan, etten ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kuka flirttailee ja missä, joko flirttaillut takaisin tai jättänyt vastaamatta/huomioimatta flirtin ja ollut asiallinen. Nuorempana tuli helposti lähdettyä mukaan flirttiin, mutta se sit joskus johti kiusallisiin tilanteisiin esim työpaikalla.
Se on väärin.