Onko pieni flirtti varattujen kesken väärin?
Vai onko se vain mukavan piristävä juttu arjen keskellä?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Nuorten toimistotyttöjen pinkeitä takamuksia on kiva flirttaillen vähän taputella.
Vastaan trollille, mutta tuo ei ole flirttiä, tuo on rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle flirtti ei ole piristävää. En flirttaile toisille miehille koska olen varattu enkä näe tarvetta iskeä vieraita miehiä.
Ei flirttailun tarvitse tarkoittaa sitä, että jotain ollaan iskemässä.
Päinvastoin. Jos TIETÄÄ että tuo on varattu, se on "kokeilua", että vaikuttaako.
Turha sanoa : flirtti piristää päivää. Kyllä se vatuttaa enemmänkin. Flirtti sopii tilanteisiin jossa ei tiedä tai nää että tuohan on varattu. Muuten flirtti kertoo ihmisestä pelkkää ala-arvoista.
Olipa sit mies tai nainen.
Joskus joku on tosi hyvä tyyppi ja mielestäni sellaiselle saa hymyillä.
Jos joku flirttailee niin kyllä flirttailen takaisin. Mutta en ole mitenkääm aloitteellinen siinä. Ja pistän kyllä tilanteen poikki jos se alkaa vaikuttaa muulle kuin viattomalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle flirtti ei ole piristävää. En flirttaile toisille miehille koska olen varattu enkä näe tarvetta iskeä vieraita miehiä.
Päinvastoin. Jos TIETÄÄ että tuo on varattu, se on "kokeilua", että vaikuttaako.
Turha sanoa : flirtti piristää päivää. Kyllä se vatuttaa enemmänkin. Flirtti sopii tilanteisiin jossa ei tiedä tai nää että tuohan on varattu. Muuten flirtti kertoo ihmisestä pelkkää ala-arvoista.
Tässä nähdään, että suomalaiset eivät osaa flirtata tai surkea itsetunto ei kestä ajatustakaan siitä. Etelä-Euroopassa kyllä osataan homma ja vanhat mummot ja papatkin flirttailevat toisilleen ilman mitään taka-ajatuksia.
Miehenä en yleensä edes tajua että joku flirttailee. Yleensä joku ulkopuolinen tulee myöhemmin kertomaan asiasta, että muistatko silloin kun se flirttaili sulle jne.
Olen että en oikein ja todellako. Sitten mietin että pilaileeko hän kustannuksellani ja kenties flirttaileeko hän nyt sitten puolestaan. Tosi usein käydään ihan käsiksikin, mutta koska olen mies niin olen vahvempi ja saan torjuttua hyökkäykset helposti.
Toisin kuin moni tuntuu uskovan, niin ei se flirttailu ole aina kovin tiedostettua tai tahdonalaista toimintaa. Jos toinen ihminen viehättää, niin kyllä sitä tulee pidempään katsoneeksi kuin sellaista joka ei niin viehätä. Naisena saatan katsoa hymyillen, nauraa enemmän, tiedostamatta sukia hiuksiani, jne. Yleensä keho flirttaa ennen kuin aivot edes tajuavat asiaa.
Sitä tietysti mietin välillä, että missä menee viattoman flirtin ja ei-hyväksyttävän käytöksen raja. Se taitaa olla veteen piirretty viiva.
Ainakin näin vanhempana naisena sanon, että minusta pieni flirtti piristää päivää. Mutta sen pitää olla sellaista kevyttä, huumorintajuista flirttailua. Että jos joku vaan viitsii näin vanhalle flirttailla, niin eipä sitä osaa kauhean vakavissaan ottaa.
Ei ole. Raja menee raskaudessa. Ei saa tulla raskaaksi ja myös oman puolison halut pitää täyttää. Sitten kaikki on ok.
Tottakai se on ok, piristää mukavasti. Jokainen välillä ihastuu, oli sitten parisuhteessa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Miten olette suhtautuneet ja toimineet kun olette joutuneet tällaisen flirttailun kohteeksi?
En ole joutunut tuollaseen.
Mitään flirttiä ei tule, jos toinen osapuoli ei vastaa.
Joskus on huomannut että joku olis valmis pieneen flirttiin,
mutta torjun sen kohteliaasti, ettei toiselle jää kaunaa, vaan
jatkossakin voidaan moikata iloisesti.
Flirtin voi torjua monella tapaa, lähtee pois tilanteesta,
syyttää kiireisiä töitä, puhelua yms. Ei vastaa katteisiin,
jos juttelut alkaa kääntyä flirtin puolelle, palauttaa nopeasti
juttelun asia puolelle.
Itseäni ei huvita eikä haluta flirttailla, se ei,yksinkertasesti ole
minun juttuni.
Kesällä,käydään puolison kanssa usein lavatansseissa, ja
siellä kyllä huomaa, miten fiksuja ja kohteliaita ja asiallisia
suuri osa suomalaista miehistä on.
Pieni flirttailu on kivaa ja virkistävää, voi johtaa mukavaan seksiseikkailuun joka tuo piristystä väljähtyneeseen avioliittoon.
Kyllä se flirttaaminen on pettämisen alku.
Olen nähnyt sen niin helvetin hyvin työkaverisani.
Ja päälle päätteeksi hän puhuu toista, ja tekee toista.
Esittää niin nuhteetonta vaimoa, ja tuomitsee ja kauhistelee eroja, uuden kumppanin löytämistä sun muuta. Mutta itse pettää täysillä omaa aviomiestään. Oksettavaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se flirttaaminen on pettämisen alku.
Olen nähnyt sen niin helvetin hyvin työkaverisani.
Ja päälle päätteeksi hän puhuu toista, ja tekee toista.
Esittää niin nuhteetonta vaimoa, ja tuomitsee ja kauhistelee eroja, uuden kumppanin löytämistä sun muuta. Mutta itse pettää täysillä omaa aviomiestään. Oksettavaa touhua.
Niinpä. Joillakin naisilla on hirveä hinku jakorasian maineeseen.
No jos tarkoitus on vain rupatella mukavia eikä iskeä toista niin ei haittaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
On täällä kyllä tosikkoja ja mustasukkaisia... Flirtti on flirttiä, hauskaa peliä sinällään, mutta ei pettämistä. Taitolaji.
Tosi taitolaji. Kun on vuosi taidolla flirttailtu töissä, pikkujouluissa sitten tuhannen soosissa alkaa sähellys. Seuraavana aamuna pidellään päätä ja mietitään että miten tässä näin kävi.
Ei ole asiallista varatuille ihmisille/ihmiseltä. Sen verran pitäis ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään, että suomalaiset eivät osaa flirtata tai surkea itsetunto ei kestä ajatustakaan siitä. Etelä-Euroopassa kyllä osataan homma ja vanhat mummot ja papatkin
Esimerkiksi Ranskassa tosiaan osataan homma. Siellä yleisesti ajatellaan ettei mies voi olla yksiavioinen.
Kannattaa ymmärtää että jokainen ihmissuhde menee aina johonkin suuntaan. Flirtti vie kohti syvempää suhdetta, ellei kyseessä ole täysin satunnainen kohtaaminen.
Tämä seurauksien taju nimenomaan on merkki hyvästä itsetunnosta. Sen sijaan hyväksynnän ja huomion toivossa flirttaaminen ja seurauksien vähättely kertoo, että jokin sokea piste on.
Voi tiukkapipoja. Ette tunnistaisi flirttiä vaikka se tulisi ja löisi halolla päähän.