Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pieni flirtti varattujen kesken väärin?

Vierailija
16.01.2024 |

Vai onko se vain mukavan piristävä juttu arjen keskellä? 

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tiukkapipoja. Ette tunnistaisi flirttiä vaikka se tulisi ja löisi halolla päähän.

Vierailija
22/104 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorten toimistotyttöjen pinkeitä takamuksia on kiva flirttaillen vähän taputella.

Vastaan trollille, mutta tuo ei ole flirttiä, tuo on rikos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle flirtti ei ole piristävää. En flirttaile toisille miehille koska olen varattu enkä näe tarvetta iskeä vieraita miehiä. 

Ei flirttailun tarvitse tarkoittaa sitä, että jotain ollaan iskemässä.

Päinvastoin.  Jos TIETÄÄ että tuo on varattu, se on "kokeilua", että vaikuttaako.

Turha sanoa : flirtti piristää päivää. Kyllä se vatuttaa enemmänkin.  Flirtti sopii tilanteisiin jossa ei tiedä tai nää että tuohan on varattu. Muuten flirtti kertoo ihmisestä pelkkää ala-arvoista.

Olipa sit mies tai nainen.

Vierailija
24/104 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku on tosi hyvä tyyppi ja mielestäni sellaiselle saa hymyillä.

Vierailija
25/104 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku flirttailee niin kyllä flirttailen takaisin. Mutta en ole mitenkääm aloitteellinen siinä. Ja pistän kyllä tilanteen poikki jos se alkaa vaikuttaa muulle kuin viattomalle. 

Vierailija
26/104 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle flirtti ei ole piristävää. En flirttaile toisille miehille koska olen varattu enkä näe tarvetta iskeä vieraita miehiä. 

Päinvastoin.  Jos TIETÄÄ että tuo on varattu, se on "kokeilua", että vaikuttaako.

Turha sanoa : flirtti piristää päivää. Kyllä se vatuttaa enemmänkin.  Flirtti sopii tilanteisiin jossa ei tiedä tai nää että tuohan on varattu. Muuten flirtti kertoo ihmisestä pelkkää ala-arvoista.

Tässä nähdään, että suomalaiset eivät osaa flirtata tai surkea itsetunto ei kestä ajatustakaan siitä. Etelä-Euroopassa kyllä osataan homma ja vanhat mummot ja papatkin flirttailevat toisilleen ilman mitään taka-ajatuksia.

Vierailija
27/104 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en yleensä edes tajua että joku flirttailee. Yleensä joku ulkopuolinen tulee  myöhemmin kertomaan asiasta, että muistatko silloin kun se flirttaili sulle jne.

Olen että en oikein ja todellako. Sitten mietin että pilaileeko hän kustannuksellani ja kenties flirttaileeko hän nyt sitten puolestaan. Tosi usein käydään ihan käsiksikin, mutta koska olen mies niin olen vahvempi ja saan torjuttua hyökkäykset helposti.

Vierailija
28/104 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin moni tuntuu uskovan, niin ei se flirttailu ole aina kovin tiedostettua tai tahdonalaista toimintaa. Jos toinen ihminen viehättää, niin kyllä sitä tulee pidempään katsoneeksi kuin sellaista joka ei niin viehätä. Naisena saatan katsoa hymyillen, nauraa enemmän, tiedostamatta sukia hiuksiani, jne. Yleensä keho flirttaa ennen kuin aivot edes tajuavat asiaa.

Sitä tietysti mietin välillä, että missä menee viattoman flirtin ja ei-hyväksyttävän käytöksen raja. Se taitaa olla veteen piirretty viiva.

Vierailija
29/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu on pettämistä

Vierailija
30/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin näin vanhempana naisena sanon, että minusta pieni flirtti piristää päivää. Mutta sen pitää olla sellaista kevyttä, huumorintajuista flirttailua. Että jos joku vaan viitsii näin vanhalle flirttailla, niin eipä sitä osaa kauhean vakavissaan ottaa.

Vierailija
31/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Raja menee raskaudessa. Ei saa tulla raskaaksi ja myös oman puolison halut pitää täyttää. Sitten kaikki on ok.

Vierailija
32/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on ok, piristää mukavasti. Jokainen välillä ihastuu, oli sitten parisuhteessa tai ei. 

Vierailija
33/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olette suhtautuneet ja toimineet kun olette joutuneet tällaisen flirttailun kohteeksi?

En ole joutunut tuollaseen.

Mitään flirttiä ei tule, jos toinen osapuoli ei vastaa.

Joskus on huomannut että joku olis valmis pieneen flirttiin,

mutta torjun sen kohteliaasti, ettei toiselle jää kaunaa, vaan

jatkossakin voidaan moikata iloisesti.

Flirtin voi torjua monella tapaa, lähtee pois tilanteesta,

syyttää kiireisiä töitä, puhelua yms. Ei vastaa katteisiin,

jos juttelut alkaa kääntyä flirtin puolelle, palauttaa nopeasti

juttelun asia puolelle.

Itseäni ei huvita eikä haluta flirttailla, se ei,yksinkertasesti ole

minun juttuni.

Kesällä,käydään puolison kanssa usein lavatansseissa, ja

siellä kyllä huomaa, miten fiksuja ja kohteliaita ja asiallisia 

suuri osa suomalaista miehistä on. 

Vierailija
34/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni flirttailu on kivaa ja virkistävää, voi johtaa mukavaan seksiseikkailuun joka tuo piristystä väljähtyneeseen avioliittoon.

Vierailija
35/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se flirttaaminen on pettämisen alku.

Olen nähnyt sen niin helvetin hyvin työkaverisani.

Ja päälle päätteeksi hän puhuu toista, ja tekee toista.

Esittää niin nuhteetonta vaimoa, ja tuomitsee ja kauhistelee eroja, uuden kumppanin löytämistä sun muuta. Mutta itse pettää täysillä omaa aviomiestään. Oksettavaa touhua.

Vierailija
36/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se flirttaaminen on pettämisen alku.

Olen nähnyt sen niin helvetin hyvin työkaverisani.

Ja päälle päätteeksi hän puhuu toista, ja tekee toista.

Esittää niin nuhteetonta vaimoa, ja tuomitsee ja kauhistelee eroja, uuden kumppanin löytämistä sun muuta. Mutta itse pettää täysillä omaa aviomiestään. Oksettavaa touhua.

Niinpä. Joillakin naisilla on hirveä hinku jakorasian maineeseen.

Vierailija
37/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tarkoitus on vain rupatella mukavia eikä iskeä toista niin ei haittaa mitään.

Vierailija
38/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä kyllä tosikkoja ja mustasukkaisia... Flirtti on flirttiä, hauskaa peliä sinällään, mutta ei pettämistä. Taitolaji.

Tosi taitolaji. Kun on vuosi taidolla flirttailtu töissä, pikkujouluissa sitten tuhannen soosissa  alkaa sähellys. Seuraavana aamuna pidellään päätä ja mietitään että miten tässä näin kävi.

Vierailija
39/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole asiallista varatuille ihmisille/ihmiseltä. Sen verran pitäis ymmärtää.

Vierailija
40/104 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nähdään, että suomalaiset eivät osaa flirtata tai surkea itsetunto ei kestä ajatustakaan siitä. Etelä-Euroopassa kyllä osataan homma ja vanhat mummot ja papatkin

Esimerkiksi Ranskassa tosiaan osataan homma. Siellä yleisesti ajatellaan ettei mies voi olla yksiavioinen.

Kannattaa ymmärtää että jokainen ihmissuhde menee aina johonkin suuntaan. Flirtti vie kohti syvempää suhdetta, ellei kyseessä ole täysin satunnainen kohtaaminen.

Tämä seurauksien taju nimenomaan on merkki hyvästä itsetunnosta. Sen sijaan hyväksynnän ja huomion toivossa flirttaaminen ja seurauksien vähättely kertoo, että jokin sokea piste on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi