Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko okei jos ensitreffeillä selviää että mies on ollut 11 vuotra työtön mutta hakee töitä?

Vierailija
15.01.2024 |

Jos mies on siis ollut viimeiset 11v työtön mutta on koko tuon ajan hakenut töitä, ja hakee edelleen...Onko se silloin okei?

Hän siis haluaa työllistyä

Miehellä ikää 35v

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taatusti ole hakenut koko aikaa töitä.

Vierailija
2/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mene vain sinne töihin, niin flaksi paranee tai ota toinen pitkäaikaistyötön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut 11 vuotta työtön, niin se on oikeastaan jo miinus, että on koko ajan hakenut töitä. Eikä ole siltikään onnistunut niitä saamaan. Vähemmän miinusta voisi olla keksiä tarina jostain itsensä etsimisestä ja luonnonmukaisesti elämisestä, jota teki usean vuoden ajan, mutta että nyt on taas päättänyt alkaa aktiivisesti yrittää työllistyä.

Vierailija
4/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti vastaan, että jos ei ole työllistynyt tuon ikäisenä, niin ei ole ok. Olisi pitänyt kouluttautua uuteen tai vaihtaa paikkakuntaa paremmin työllistyville seuduille. Tai perustaa oma yritys.

Vierailija
5/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen sisko puolisonsa kanssa etsivät töitä.

Tutulla on sellainen mansikkapelto. Siellä on kahvila, pyydään mansikkaa jne. Ihan kivaa työtä. Ei voi mennä, kun on liian pitkä matka ( 7 km, hyvä fillaroida ) maksaa liian vähän ( toisella ei mitään koulutusta ) jne.

Jos ton iköisenä ei ole päässyt töihin, ei pääse enää 

Vierailija
6/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kovasti, miten ihmeessä kukaan pystyy olemaan 11 vuotta putkeen työtön ilman mitään työpätkää tai koulutusta. Luultavasti mies valehtelee.

Vierailija
7/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taatusti ole hakenut koko aikaa töitä.

Mikä eipäs-juupas vänkäys tämä mielestäsi on?

Ap

Vierailija
8/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole valehdellut missään kohden olevansa työssä, niin sen hetkinen työtilanne toki voi olla mitä hyvänsä. En siis sinällään tuomitse työttömänä olevaa. Ihmettelen kyllä, miten ei muka mitään työtä ole tuossa ajassa saanut, sen verran mitä olen työttömänä ollut, niin aina sitä on onnistunut edes jotain sesonkihommaa saamaan kun ei ole ollut turhan kranttu ja muuttanut tarvittaessa työpaikan perässä. 

Vierailija
9/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on hoitanut vaikka 4 lasta koti-isänä ja sitten hakee töitä 10 vuoden jälkeen, niin on ok. Mutta ei noin että hakee vuodesta toiseen lisäkouluttautumatta tai tekemättä muuta aloitetta elämän parantamiseksi. Onhan noita miehiä paljonkin jotka kalastaa ja metsästää ja harrastaa enimmäkseen, ja hakee välillä jonnekin kalanjalostamolle. Ja jatkavat työttömyyttä tyytyväisenä. En olisi sellaisen kumppanina tyytyväinen, enkä minkään kaupunkilaisen pubisankarinkaan. Ei tarvi olla rahakas, mutta toimiltaan tasokas on oltava.

Vierailija
10/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim on ensin sairastellut muutaman vuoden tosta ja sitten työnantajat toteaakin että "työhistoriassa ei saa olla tuommoista aukkoa, en palkkaa kuin täydellisiä valioyksilöitä"

Työttömät myös masentuu ja syö mielialalääkkeitä. Kadehditko silti?

Vierailija
11/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali, terve ihminen löytää jotain töitä tuossa ajassa. Jos ei omalta paikkakunnalta, niin sitten jostain muualta. Tai perustaa vähintään toiminimen jos on opiskellut yhtään mitään. En tarkoita pahalla, näin se vaan menee.

Vierailija
12/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Itse olen ollut 13v työttömänä. En edes etsi töitä enää, olen työkyvytön mutta eläkkeelle en pääse koska tulee havlemmaksi roikottaa minua tilastoissa työnhakijana.

Vierailija
13/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi jatkamaan tuota juttua. Ehkä kannattaa etsiä samassa elämäntilanteessa olevaa seuraa ja jatkaa töiden etsimistä. Aina jotain siivoushommaa löytyy tai voi kouluttautua vaikka sote-alalle.

Vierailija
14/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti vastaan, että jos ei ole työllistynyt tuon ikäisenä, niin ei ole ok. Olisi pitänyt kouluttautua uuteen tai vaihtaa paikkakuntaa paremmin työllistyville seuduille. Tai perustaa oma yritys.

Olen opiskellut 3 työllistää ammattia, muuttanut töiden perässä Helsinkiin ja siltikään en ole saanut töitä 12 vuoteen...

Vierailija
15/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen opiskellut 3 työllistää ammattia, muuttanut töiden perässä Helsinkiin ja siltikään en ole saanut töitä 12 vuoteen...

Mitä nuo ammatit olivat?

Vierailija
16/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei oikeasti ole mitään fyysistä tai psyykkistä vaivaa?

Vierailija
17/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei oikeasti ole mitään fyysistä tai psyykkistä vaivaa?

Jotain autismin kaltaista voi olla, ei ole onnistunut työhaastattelut kunnolla.

Vierailija
18/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillllllu

Vierailija
19/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole okei. Jos on mielenterveysongelma, siihen haetaan saikkua ja lääkärin apua. Jos on 11 vuotta työttömänä, on hoitamaton mielenterveyspotilas. Ei siis kiinnosta.

Vierailija
20/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On okei jos mies on muuten passeli eikä esim alkoholiin tai muihin päihteisiin mieltynyt röökaaja vaan omaa terveelliset elämäntavat ja aktiivisen elämänasenteen ilman negatiivisuutta ja katkeruutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan