Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko okei jos ensitreffeillä selviää että mies on ollut 11 vuotra työtön mutta hakee töitä?

Vierailija
15.01.2024 |

Jos mies on siis ollut viimeiset 11v työtön mutta on koko tuon ajan hakenut töitä, ja hakee edelleen...Onko se silloin okei?

Hän siis haluaa työllistyä

Miehellä ikää 35v

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kovasti, miten ihmeessä kukaan pystyy olemaan 11 vuotta putkeen työtön ilman mitään työpätkää tai koulutusta. Luultavasti mies valehtelee.

Pakko olla pahaa päihdeongelmaa tai muuta mielenterveyshäikkää. Heroiiniriippuvuus, alkoholismi, kaksisuuntainen mielialahäiriö, sukuelinherpes ja kaulatatskoja. Kiitos ei.

Vierailija
22/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on hoitanut vaikka 4 lasta koti-isänä ja sitten hakee töitä 10 vuoden jälkeen, niin on ok. Mutta ei noin että hakee vuodesta toiseen lisäkouluttautumatta tai tekemättä muuta aloitetta elämän parantamiseksi. Onhan noita miehiä paljonkin jotka kalastaa ja metsästää ja harrastaa enimmäkseen, ja hakee välillä jonnekin kalanjalostamolle. Ja jatkavat työttömyyttä tyytyväisenä. En olisi sellaisen kumppanina tyytyväinen, enkä minkään kaupunkilaisen pubisankarinkaan. Ei tarvi olla rahakas, mutta toimiltaan tasokas on oltava.

Tosin ne 4 lasta (tai vaikka yksikin) on isompi miinus kuin pitkäaikaistyöttömyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, mitäpä sille voi jos on työttömänä. Mutta en jatka seurustelua hänen kanssaan 

Vierailija
24/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti ei ole ok, jos ei siis ole mitään syytä miksei 11 vuoteen ole tehnyt mitään. Jos on tehnyt jotain sillä aikaa, ollut lasten kanssa kotona, sairastanut, kouluttautunut, kokeillut yrittäjyyttä, elänyt säästöillä tai perinnöllä, ylipäätään jotain muuta kuin vain ollut 11v tekemättä mitään ilman järkevää syytä. Väistämättä jos on niin tulee mieleen että on päihderiippuvainen, kärsii hoitamattomista mielenterveysvaikeuksista tai on elämäntapatyötön jos tuo on tilanne ja näissä tapauksissa en voisi harkita. 

Vierailija
25/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole ollut töissä 8 vuoteen. On hakenut töitä mutta ei niitä niin vaan saada koska asutaan pienellä paikkakunnalla. Jotain pätkätöitä sillä on ollut mutta ne on viikon tai kuukauden mittaisia pätkätöitä. Mieheni työllistää itse itsensä kalastamalla ja kalaa myymällä. Talvella se on työtön mutta keväästä alkaa taas tekemään kaikkea kuten kalastamaan. Työttömiä on erilaisia, jos mieheni jois paljon alkoholia niin en sen kanssa olisi. Työtön voi olla jos keksii itselleen järkevää tekemistä.

Vierailija
26/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok minulle, mutta naisiakin on erilaisia ja jollekin ei varmaan olisi este. Itselleni työ on aina ollut tärkeä arvo ja toivon, että se on kumppanillekin jossain määrin. Tai siis haluan kumppanilla olevan sellainen normaali terve ajattelumaailma, että aikuisena ihmisenä käydään töissä ja kannetaan vastuu omasta toimeentulosta. Työttömyyspätkä voi sattua kelle tahansa, mutta 11v työttömyys kertoo joko laiskuudesta/asenneongelmasta tai mielenterveysongelmista. 

Vierailija
27/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa työtä tekevistä ei koskaan rikastu töitä tekemällä. Monet tekee töitä ja palkka 3000 euroa kk mutta käteen ei jää mitään. Kaikki menee heti ja eivät osaa edes säästää. Itse olen työttömänä ja olen säästänyt tuhansia euroja.

Vierailija
28/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotta on sellainen aika, että se työpaikka olisi jo pitänyt saada. Tai sitten kouluttautus uudelleen työllistävämmälle alalle. Ei olisi ok, paitsi jos siihen on hyvä syy. Olen minäkin ajoittain työtön ollut, mutta aina on jotain työtä löytynyt. Eikä ole kuin se markkinoinnin amk-tutkinto takana (suoritin kyllä osatutkinnon näyttönä taloushallinnosta, kun töitä ei löytynyt ja laskin palkkoja). Nyt tosin viimeiset 8v samassa paikassa, mutta kyllä siihenkin sai tehdä töitä.

Joku muu voi olla eri mieltä, minä olen jo 40, ja liian vanha ja varattu muutenkin.

Vierailija
29/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa työtä tekevistä ei koskaan rikastu töitä tekemällä. Monet tekee töitä ja palkka 3000 euroa kk mutta käteen ei jää mitään. Kaikki menee heti ja eivät osaa edes säästää. Itse olen työttömänä ja olen säästänyt tuhansia euroja.

Minä sijoitan/säästän yli 1000 kuussa,  palkka nyt on yli 4t, mutta ei siitä jää kuin kuin 3t. Kohta on velaton asunto ja sijoituksiakin mukavasti. Sinulla varmaan myös? En kyllä rikkaaksi itseäni sanoisi. Keskituloinen korkeintaan.

Vierailija
30/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama, joka eilen halusi töihin 5-8000 euron palkalla, kun kavereillakin on noin hyvät palkat, etkä todellakaan lähde mihinkään parin tonnin töihin?

Vierailija
31/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole ok.

Vierailija
32/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vian ei tosiaan tarvitse olla iso kun se on päässä, kuten aloittajalla.

Vierailija
33/35 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se siinä mielessä ok että tiedän ettei seuraavia treffejä tule.

Vierailija
34/35 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisille ihmisille ei pitäisi olla edes paikkaa yhteiskunnassa saati sitten parisuhdetta. He ovat syyllisiä Suomen nykytilanteeseen. Luultavasti eivät edes tajua hävetä.

Vierailija
35/35 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole muuta "vikaa" ja sopii kanssani muuten hyvin yhteen, niin mikä ettei. Mutta aika monesti sitä "muuta vikaa" tuollaisessa tilanteessa löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan