Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisi lisätä viehättävyyttään miesten silmissä?

Vierailija
15.01.2024 |

Tavoitteena saada vihdoin parisuhde, mutta tunnun olevan ihan ilmaa kaikille. Treffeillä joskus oon käynyt, mutta lähinnä olen vaan tuottanut pettymyksen vastapuolelle ja lopputuloksena on ollut "ei kipinää" vaikka omasta mielestä on ollut mukavaa ja juttua on riittänyt.

Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella, hiukset on keskipitkät ja normaalipaksuiset, en kauheasti meikkaa, silmät on pienet ja kasvot muutenkin mitättömän näköiset kapeine huulineen. 

En millään haluaisi mitään huulitäytteitä, ripsijatkeita tai silikoneja, joten älkää ehdottako niitä.

Kommentit (365)

Vierailija
221/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos miehen kohdalla menee niin, että lähes koko ajan naiset ovat kiinnostuneita, niin varmasti vaikuttaa laatuun. Se vaikuttaa ihan järjettömän paljon laatuun. Miehen kohdalla ääripäät näkyvät: joko et ole kiinnostava juuri kenenkään naisen mielestä, tai sitten olet kiinnostava lähes kaikkien naisten mielestä. Ja tämä tulee miehen ulkonäöstä: kun hiusraja on täydellinen ja hiukset tummat/tuuheat, pituutta on yli 183 cm ja lihakset ovat erottuvat yms..."

Jokainen pelaa omassa liigassaan eli ne komeimmat ja halutuimmat miehet joutuvat kilpailemaan oman liigansa naisista ihan samoin kuin muutkin miehet. Mutta (kuten tasoteoria fiksusti tähdentää), on komealla mahdollisuus irtoseksiin alemman liigan naisten kanssa, joita hän saa vähällä vaivalla. Heiltä tulee huomiota ja aloitteita - jos ei tule, siis itsekseen, ilman omaa panostusta, niin mies ei ole oikeasti komea. Ja noin komeita miehiä on aika vähän.

Unohdat kokonaan tavikset, joita on suurin osa. Heissä on monenlaista tallaajaa, on silmälaseja, kaljuja, mutta pääpointti on maskuliinisuus ja samanaikainen taito ymmärtää ja kuunnella naista (ei siis puhua itse). Mitä paremmin se on hallussa, sitä enemmän naiset tykkäävät.

Vierailija
222/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuossa tapauksessa myös miesten laatu kasvaa huomattavasti, eli niitä ei-toivottuja kaljuja tulee vähemmän vastaan, ja ne sänkipartaiset miehet, joilla on tummat hiukset, ovat aktiivisempia parisuhteen tavoittelussa. Ja kun itse harrastaa salia, niin myös miehellä on kroppa huipputikissä, kun itse on tikissä.

No jos tuo on se, mitä mieheltä haluaa, niin sitten varmaan kannattaa tehdä just noin. Aika vähäisiltä tuntuvat kyllä toiveet ja kriteerit, jos tuo vain riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kukaan mies ei ole pelkässä seksisuhteessa tuon oikean puoleisen naisen kanssa. Selität hirveästi itsestään selvään asiaan. Ja miehen kohdalla juuri se alkurima on se kaikista vaikein ylitettävä, sen takia ratkaisu on olla tuo oikean puoleinen mies."

Sori, mutta olet totaalisen väärässä. Tuo nainen on sinun unelmanaisesi, mutta väitän, että valtaosa kaikkein korkeimman tason miehistä ohittaisi tuon naisen suhdemielessä välittömästi. Hän valitsisi naisen, joka osaa tuoda esille kurvinsa ja kroppansa vaatteet päällä ja tyylikkäillä kuvilla. 

Näin se vain on eli toki tässä on kyse myös yhteiskuntaluokista. Järkevä nainen ei minun maailmassani ikinä laittaisi tuollaista kuvaa deittiäppiin eikä yksikään järkevä mies harkitsisi tuollaisen kuvan laittanutta naista parisuhteeseen.

"väitän, että valtaosa kaikkein korkeimman tason miehistä ohittaisi tuon naisen suhdemielessä välittömästi"

Pidän tätä väitettä hyvin erikoisena. En ymmärrä yhtään miten päädyit tuollaiseen johtopäätökseen. Miksi huipputasoiset miehet eivät olisi ainakin alustavasti kiinnostuneita naisesta, joka on noin hyvässä fyysisessä kunnossa. En pääse yhtään sisään logiikkaasi tässä. 

T. Eri kuin kenelle vastasit 

Vierailija
224/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pidän tätä väitettä hyvin erikoisena. En ymmärrä yhtään miten päädyit tuollaiseen johtopäätökseen. Miksi huipputasoiset miehet eivät olisi ainakin alustavasti kiinnostuneita naisesta, joka on noin hyvässä fyysisessä kunnossa. En pääse yhtään sisään logiikkaasi tässä. "

Vähäpukeisena poseeraaminen ei anna hyvää kuvaa ihmisestä minun maailmassani. Jo aivan nuoretkin teinitytöt ymmärtävät sen. Se ei kuulu tapohin vrt. röyhtäily ruokapöydässä. 

Tuollaisella kuvalla viestitetään (usein tietysti itse sitä ymmärtämättä), että tarjolla olisi helppoa seksiä. Se on tietenkin äärimmäisen sovinistinen ja väärä ajatus (ei pidä paikkansa), mutta ensivaikutelman voi antaa vain kerran. 

Jos tuollaisen kuvan laittaa nettiin, niin ei tarvitse ihmetellä, jos järkevää seuraa ei löydy. Mutta se ei silti tarkoita, että ko. henkilö olisi mitenkään huono, tyhmä tai muuten epäkelpo, vaan useimmiten se on vain ajattelemattomuutta. 

Vierailija
225/365 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Tähän tason selvittämiseen on hyvä keino: postaa joku sinun näköisesi julkkis. Siihen on nettisivuja joilla voi hakea, eikä tarvitse omaa kuvaa laittaa tänne. Normaalipainon yläraja on kyllä jo pullukka, sen voi sanoa jo ilmankin kuvaa.

Kuten kirjoitin, vaikka saisin tietää oman tasoni, en silti osaisi arvioida yksittäisten miesten tasoja. En myöskään osaisi arvioida, ketkä ovat kanssani samaa tasoa. Ja sehän tässä varmaan olennaisempaa on. Ja itse olen normaalipainoinen, en lähelläkään normaalipainon ylärajaa. Tosin just nyt ei itselläni ole ajankohtaistakaan kumppanin etsiminen, mutta veikkaan että kaltaisiani naisia on aika paljon, jotka eivät näitä tasoja tiedä.

Ja miten jonkun julkkiksen kuva oikeasti voisi kertoa jonkun toisen tasosta? Mihin asioihin siis pitäisi verrata - kasvonpiirteisiin, vaatetyyliin, vartalotyyppiin??? Ja entä, jos oikeasti samannäköistä j

Jos pariutuminen sujuu, niin tasoista ei yleensä tiedä yhtään mitään, koska ei ole tarvetta pohtia asiaa. Suurin osa on taviksia, samaa liigaa, joten suurin osa potentiaalisista kumppaneista on siinä käsillä ja siitä joukosta pariutumisikäiset osaavat kuitenkin yleensä nimetä ne, joilla käy paras flaksi. 

Tinder on muuttanut tilannetta, koska käsillä on vain kuva. Kuva pelkästään ei kerro tasoa, vaikka antaakin osviittaa.

Vierailija
226/365 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoni oli murskana eron jälkeen. Menin burleskikurssille, missä löysin naiseuteni. Opin jopa viettelemään kuin ammattilainen. :)  Burleskissa runsaista muodoista on etua.

Vierailija
227/365 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit että koet olevasi ilmaa kaikille. Tämän kommenttisi perusteella veikkaisin, että ulkonäkösi ei nykyisellään yksinkertaisesti riitä herättämään miesten kiinnostusta.

Suosittelisin poistumaan väliaikaisesti deittimarkkinoilta, ja laittamaan toistaiseksi kaikki pelimerkit ulkonäön parantamiseen (sali, ruokavalio, iho, vaatteet ja tyyli jne).

Mä olen aapeeta melkein kymmenen vuotta nuorempi, mutta mä tein just noin, ja se muutti elämäni.

Yritin hakea kumppania pari vuotta sitten, kun olin aika ylipainoinen, eikä siitä tullut yhtään mitään. Kaikki minun silmiini kiinnostavat miehet joko lähettivät treffien jälkeen "ei kipinää" viestin, tai tarjosivat fwb tai muuta satunnaista seksisekoilua parisuhteen sijaan. 

No, sain tarpeekseni ja otin välivuoden treffailusta, ja aloin treenaaman kuin hullu. Salia 5 kertaa viikossa, ruokien punnitsem

Hitto miehet on tyhmiä

Vierailija
228/365 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoajattelussa on kenties järkeviäkin juttuja, mutta yksi erityispiirre paljastaa, miten kujalla tietyt jankkarit ovat. Miehen tasoa ei todellakaan paljasta se, saako hän naisia sänkyynsä! Yhden yön kriteerit ovat meillä naisillakin todella köykäiset verrattuna parisuhdekriteereihin. Joten jos mies saa yhden yön juttuja, hän saa juuri niitä. Ei ole mitään takuita, että kukaan katselisi silti häntä yhtään pidempään eivätkä ne muuta häntä yhtään sen alfemmaksi, helpommaksi kenties toki. 

Sen sijaan parisuhteissa mitataan todellinen taso ihan kaikkien kohdalla ja suuntautumisesta riippumatta. 

Vierailija
229/365 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit, että tavoitteesi on vihdoinkin parisuhde ja että olet ilmaa kaikille.

No, mitä pitäisi tehdä.

Tietenkin tehdä itsensä tyylikkäällä ja fiksulla tavalla näkyväksi ja näyttäväksi eli tuoda parhaat puolet esiin.

Pää pystyyn ja selkä suoraksi.

Ei mitään bimboblondin temppuja vaan tyylikkäästi hiuksiin runsaasti vaaleita raitoja, jotka keventävät ilmettä ja tuuheuttavat. Leikata ei vielä kannata, vaan totuttele ensin vain uuteen ilmavampaan ja kevyempään värimaailmaan.

Ja ehdottomasti meikkaat: vaalea värivoide näyttää kauniilta, mascara, yläluomen rajaus ja kulmakynän käyttö tuo silmät ja persoonallisuuttasi esiin ja luo ilmettä kasvoille. Harjoittele joka aamu suihkun jälkeen, niin löydät hienostuneen tyylisi.

Et kerro ikääsi, etkä sitä,miten olet viettänyt aiemmat vuotesi, opiskellut, ollut työelämässä? Kaikki tällainen tuo itseluottamusta, lisää tietoutta ja osaamista ja kiinnostavuutta. Ja ainahan voi laajentaa sivistystään myös uusille alueille, ei briljeeratakseeen vaan oman kehityksen takia.

Vaatteet puhtaat, tyylikkäät ja mukavat, samoin kengät, joissa tunnet olosi "kotoisaksi", ei epävarmaksi, pyntätyksi, jäykäksi tai ylipukeutuneeksi.

Oletko kiinnostunut ihmisistä? Oletko aito ja rehellinen?Oletko valmis parisuhteeseen? Onko sinulla aikaa parisuhteeseen?

Kuunteletko, mitä toinen sanoo? Oletko neuvotteleva, jyräävä vai liian mielipiteetön? Keskusteletko asioista vai juoruatko vain ihmisistä? Ovatko vastauksesi kysymyksiin suoria vai kierteleviä, pelaatko ja esitätkö seurassa?

Mitkä ovat harrastuksesi, mikä kiinnostaa sinua aidosti?

Kaikki tällainen voi viestittää mielenkiintoisesta ihmisestä, joka voisi olla myös mahdollinen kumppani.

Vierailija
230/365 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroit, että tavoitteesi on vihdoinkin parisuhde ja että olet ilmaa kaikille.

No, mitä pitäisi tehdä.

Tietenkin tehdä itsensä tyylikkäällä ja fiksulla tavalla näkyväksi ja näyttäväksi eli tuoda parhaat puolet esiin.

Pää pystyyn ja selkä suoraksi.

Ei mitään bimboblondin temppuja vaan tyylikkäästi hiuksiin runsaasti vaaleita raitoja, jotka keventävät ilmettä ja tuuheuttavat. Leikata ei vielä kannata, vaan totuttele ensin vain uuteen ilmavampaan ja kevyempään värimaailmaan.

Ja ehdottomasti meikkaat: vaalea värivoide näyttää kauniilta, mascara, yläluomen rajaus ja kulmakynän käyttö tuo silmät ja persoonallisuuttasi esiin ja luo ilmettä kasvoille. Harjoittele joka aamu suihkun jälkeen, niin löydät hienostuneen tyylisi.

Et kerro ikääsi, etkä sitä,miten olet viettänyt aiemmat vuotesi, opiskellut, ollut työelämässä? Kaikki tällainen tuo itseluottamusta, lisää tietoutta ja osaam

Naurattaa. Joku on opiskellut naistenlehdet tarkkaan.

"Harjoittele joka aamu suihkun jälkeen, niin löydät hienostuneen tyylisi."

Vierailija
231/365 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pidän tätä väitettä hyvin erikoisena. En ymmärrä yhtään miten päädyit tuollaiseen johtopäätökseen. Miksi huipputasoiset miehet eivät olisi ainakin alustavasti kiinnostuneita naisesta, joka on noin hyvässä fyysisessä kunnossa. En pääse yhtään sisään logiikkaasi tässä. "

Vähäpukeisena poseeraaminen ei anna hyvää kuvaa ihmisestä minun maailmassani. Jo aivan nuoretkin teinitytöt ymmärtävät sen. Se ei kuulu tapohin vrt. röyhtäily ruokapöydässä. 

Tuollaisella kuvalla viestitetään (usein tietysti itse sitä ymmärtämättä), että tarjolla olisi helppoa seksiä. Se on tietenkin äärimmäisen sovinistinen ja väärä ajatus (ei pidä paikkansa), mutta ensivaikutelman voi antaa vain kerran. 

Jos tuollaisen kuvan laittaa nettiin, niin ei tarvitse ihmetellä, jos järkevää seuraa ei löydy. Mutta se ei silti tarkoita, että ko. henkilö olisi mitenkään huono, tyhmä tai muuten epäkelpo, vaan useimmiten se

"Vähäpukeisena poseeraaminen ei anna hyvää kuvaa ihmisestä minun maailmassani"

Olen nähnyt paljon naisia kuntosaleilla, jotka ovat pukeutuneet paljon paljastavammin ja seksikkäämmin kuin tämä kyseinen nainen kuvassaan. Eli en kyllä näe miksi tuo loppujen lopuksi aika viaton kuva jotenkin automaattisesti tappaisi korkeatasoisen miehen orastavan kiinnostuksen tuota naista kohtaan.

Kuulostaa enemmän siltä, että sinä tosi kovasti haluat uskoa siihen, että jos hyvännäköinen nainen laittaa itsestään kuvan paljastavissa treenivaatteissa vaikka tinderiin, niin korkeatasoiset miehet eivät hänestä kiinnostuisi. Ikävä puhkaista kuplasi, mutta maailma ei vaan toimi noin.

Vierailija
232/365 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoajattelussa on kenties järkeviäkin juttuja, mutta yksi erityispiirre paljastaa, miten kujalla tietyt jankkarit ovat. Miehen tasoa ei todellakaan paljasta se, saako hän naisia sänkyynsä! Yhden yön kriteerit ovat meillä naisillakin todella köykäiset verrattuna parisuhdekriteereihin. Joten jos mies saa yhden yön juttuja, hän saa juuri niitä. Ei ole mitään takuita, että kukaan katselisi silti häntä yhtään pidempään eivätkä ne muuta häntä yhtään sen alfemmaksi, helpommaksi kenties toki. 

Sen sijaan parisuhteissa mitataan todellinen taso ihan kaikkien kohdalla ja suuntautumisesta riippumatta. 

Väitän että olet täysin väärässä. Nimenomaan se että saako mies naisia sänkyynsä, paljastaa miehen tason. Kuka tahansa "luuseri" ei todellakaan kykene saamaan irtoseksiä naisilta. Jotta siinä onnistuu, miehessä täytyy olla "sitä jotain": karismaa, ulkonäköä, sosiaalisia taitoja. 

Vierailija
233/365 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun vastaukseni ei mene läpi, olenko boikotissa vai onko viestin 234 moderaattori, kun viestiä ei pysty lainaamaan. Aika hurjaa tuollainen sensuuri.

Vierailija
234/365 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

234. Se että pukeudut kuntosalilla paljastavasti ja panet vähäpukeisen kuvan itsestäsi nettiin ovat aika samaa asiaa, vaikka tietysti kuntosalille pukeutuminen voi olla ihan normaalistikin vähäpukeisempaa. Riippuu tyylistä. 

Yhteiskuntaluokkien väliset erot näkyvät nimenomaan tuollaisissa pienissä asioissa. Kun menen Itikseen, siellä on 8/10 naisista irtoripset, kun taas omien tyttärieni ystävillä ei sellaisia ole yhdelläkään. Jokainen yhteiskuntaluokka elää omassa kuplassaan, joten ajatustavat voivat olla hyvinkin erilaisia. 

Voi olla että tasoteoriastakin pitäisi olla oma versio yhteiskuntaluokan mukaan, sillä luokat eivät pariudu keskenään. Minä ajattelin, että korkeatasoinen mies on mies, joka on korkeasti koulutettu, toimii tai valmistuu toimimaan (nuori mies) ammatissa, jossa on korkea status ja palkka, on hyvännäköinen ja pitkä ja hyvästä, akateemisesta ja varakkaasta perheestä. Kun taas Itiksessä korkeatasoinen mies voi ollakin vain rikas mies, jolla on hyvä ulkonäkö, ehkä jonkin sortin julkkis omissa tai laajemmissa piireissä.

Joku pitkän linjan tasoteoreetikko voisi ottaa tähän kantaa, voisiko tasoteoriasta olla tuollaiset eri versiot. Näistähän syntyy jatkuvasti kiistaa, onko esim. julkkis statusmies vai ei.

Vierailija
235/365 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

235. Tästä olen samaa mieltä. Irtoseksi paljastaa sen, onko mies korkeatasoinen vai tavis, se on erottava tekijä, vaikka kaikki miehet eivät irtoseksistä niin välitäkään (ne kaikkein korkeatasoisimmat naisten mielestä). Heillä olisi siihen kuitenkin mahdollisuus halutessaan, koska naiset lähestyvät.

Vierailija
236/365 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

234. Se vielä tästä viestistä, että onnisttelen äitiäsi, kun hän ei ole kasvattanut sinusta sovinistia. Täälläkin niitä sovinisteja piisaa, jotka (yhteiskuntaluokasta riippumatta) pitävät vähäpukeisia kuvia nettiin laittavia naisia kevytkenkäisinä ja helppoina. Minun yhteiskuntaluokassani ajatellaan ehkä enemmän niin, että se on mautonta ja osoitus siitä, ettei kuuluta samaan liigaan. Rumasti sanottuna kelpaa seksiin, mutta ei suhteeseen, koska ei ymmärrä miten on sopivaa käyttäytyä (ei röyhtäillä ruokapöydässä eikä panna pyllykuvia nettiin kaiken kansan ällisteltäväksi).

Vierailija
237/365 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hankala miehille ? 

Vierailija
238/365 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattais olla. Me pahimmat äksyilijät ja justiinat on juuri niitä, joille löytyy uusi mies heti edellisen suhteen päätyttyä. Varmaankin kalauttavat miehen tajuttomaksi ja raahaavat kotiinsa.

Vierailija
239/365 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattais olla. Me pahimmat äksyilijät ja justiinat on juuri niitä, joille löytyy uusi mies heti edellisen suhteen päätyttyä. Varmaankin kalauttavat miehen tajuttomaksi ja raahaavat kotiinsa.

*Ne

Vierailija
240/365 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat hiukset, ei räväkkäitä värejä. Puhtaat hoidetut hampaat ja iloinen ilme. 

normaalipaino ja siistit vaatteet. Ei jätkän puheita.