Miten voisi lisätä viehättävyyttään miesten silmissä?
Tavoitteena saada vihdoin parisuhde, mutta tunnun olevan ihan ilmaa kaikille. Treffeillä joskus oon käynyt, mutta lähinnä olen vaan tuottanut pettymyksen vastapuolelle ja lopputuloksena on ollut "ei kipinää" vaikka omasta mielestä on ollut mukavaa ja juttua on riittänyt.
Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella, hiukset on keskipitkät ja normaalipaksuiset, en kauheasti meikkaa, silmät on pienet ja kasvot muutenkin mitättömän näköiset kapeine huulineen.
En millään haluaisi mitään huulitäytteitä, ripsijatkeita tai silikoneja, joten älkää ehdottako niitä.
Kommentit (365)
Vierailija kirjoitti: Ei heidän tarvitse miettiä teorioita, aivan varmasti löytyy mielipide jos kysyt onko sulla mahdollisuuksia vaikkapa tähän tai tuohon mieheen. Pakeista tai kehuista ei kyllä voi vetää mitään johtopäätöksiä.
Jos jostain tietystä miehestä on kyse, kaikkein helpointa on vain yrittää suoraan sitä kiinnostavaa miestä sen sijaan, että kyselee kavereilta, postailee julkisten kuvia ja miettii jotain tasoja ja omaa tai miehen sijoittumista tasoasteikolle.
Vierailija kirjoitti:
Minusta muuttuminen parisuhteen takia olisi tyhmää, joutuisit koko loppuelämäsi esittämään muuta kuin olet. Jos olet tyytyväinen itseesi, etsi mies, jolle olet sopiva itsenäsi juuri nyt.
Mielestäni tässä ei ole muuttumisesta kysymys, vaan tuunauksesta, hienosäädöstä. Vuosien myötä sitä itse tulee sokeaksi sille, mikä tässä iässä on paremman näköistä. Ei voi enää meikata samalla tavalla kuin parikymppisenä, kroppa muuttuu ja niin edelleen pieniä vinkkejä muilta kerättynä ja sitten voi itse päättää kokeileeko niitä, vai ei.
No ainakin siihen ikuisuuskysymykseen että mitä naisen kannattaa laittaa korvien taakse miestä miellyttääkseen, vastaus on edelleen se tuttu, eli nilkkansa.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä pahaa on äänikirjoissa ja neulomisessa, ja miksi ne tarkoittaisivat, että ihminen ei voisi olla hauska ja rento? "
Eihän niissä olekaan mitään pahaa. Jotkut vaan haluavat hahmottaa maailmaa omien stereotypiodensa kautta. Jos mies tykkää itsekin lukea ja rakennella kaikenlaista niin eiköhän nuo ole naisellakin ihan vain plussaa.
Että oli typerä kommentti!!! Minä tykkään neulomisesta ja olen ihan tosi rento ja tykkään äänikirjoista, kun en osaa lukea...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tähän tason selvittämiseen on hyvä keino: postaa joku sinun näköisesi julkkis. Siihen on nettisivuja joilla voi hakea, eikä tarvitse omaa kuvaa laittaa tänne. Normaalipainon yläraja on kyllä jo pullukka, sen voi sanoa jo ilmankin kuvaa.
Kuten kirjoitin, vaikka saisin tietää oman tasoni, en silti osaisi arvioida yksittäisten miesten tasoja. En myöskään osaisi arvioida, ketkä ovat kanssani samaa tasoa. Ja sehän tässä varmaan olennaisempaa on. Ja itse olen normaalipainoinen, en lähelläkään normaalipainon ylärajaa. Tosin just nyt ei itselläni ole ajankohtaistakaan kumppanin etsiminen, mutta veikkaan että kaltaisiani naisia on aika paljon, jotka eivät näitä tasoja tiedä.
Ja miten jonkun julkkiksen kuva oikeasti voisi kertoa jonkun toisen tasosta? Mihin asioihin siis pitäisi verrata - kasvonpiirteisiin, vaatetyyliin, vartalot
En ymmärrä tasoista mitään. Nuorena ulkonäköäni haukuttiin tuon tuosta, vieraatkin ihmiset kadulla. Nyt olen vain ikääntynyt, ja miehet tulevat kadulla pokaamaan. Yli kymmenen vuotta nuorempiakin jannuja on kärttänyt puhelinnumeroani. Mieluummin kuitenkin vuosikausia sinkkuna kuin ulkonäkökeskeisen miehen kanssa. Niiden ilkeydestä olen jo nuorena oppinut kaiken tarvittavan.
Minä oon varmaan erilainen mies kun minulle on naisessa tärkeintä luonne ja keskustelutaito. V...tumaiset kierrän heti kaukaa. Ja se on niissä v...mäisissä hyvä puoli että sellaiset naiset tuo sen paskamaisen luonteen piirteensä tosi nopeasti esille.
Ulkonäkö yms kriteerit tulee sitten perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä neuvon sua ap näin. Ihan ekana mieti oma tasosi eli se kuinka kaunis olet, ole rehellinen itsellesi eli jos et ole kovin kaunis niin myönnä se itsellesi. Heti kun olet oman tasosi ymmärtänyt realistisesti niin sen jälkeen ala etsimään miehiä jotka vastaa omaa tasoasi. Ne komeat,pitkät ja korkeakoulutetut miehet on niitä tasokkaimpia joten riittääkö rahkeesi niihin vai ei? Jos ei riitä niin tingi sitten vaatimuksistasi jos haluat löytää miehen.
Olen itse 6/10 tasoa oleva mies eli keskitasoa.
Olen eri, mutta jo tämä on vaikeaa. Entä jos on kauniskasvoinen pullukka? Mitä tasoa? Entä ei niin viehättävä, siis kasvoiltaan, mutta hyväkroppainen? Miehet ilmeisesti pitävät jälkimmäistä viehättävämpänä, mutta naisen on mahdotonta arvioida omaa tasoaan, vaikka olisi kuinka rehellinen. Hyvännäköinen ihminen on nätti kasvoiltaan ja hyväkroppai
Ei ole vaikeaa. Jos olet kauniskasvoinen pullukka, niin tasosi ei ole silloin tämän miehen tasoa:
http://t4.ftcdn.net/jpg/01/85/35/45/360_F_185354587_lqIMjsvncJhYpajDp4T…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä neuvon sua ap näin. Ihan ekana mieti oma tasosi eli se kuinka kaunis olet, ole rehellinen itsellesi eli jos et ole kovin kaunis niin myönnä se itsellesi. Heti kun olet oman tasosi ymmärtänyt realistisesti niin sen jälkeen ala etsimään miehiä jotka vastaa omaa tasoasi. Ne komeat,pitkät ja korkeakoulutetut miehet on niitä tasokkaimpia joten riittääkö rahkeesi niihin vai ei? Jos ei riitä niin tingi sitten vaatimuksistasi jos haluat löytää miehen.
Olen eri, mutta jo tämä on vaikeaa. Entä jos on kauniskasvoinen pullukka? Mitä tasoa? Entä ei niin viehättävä, siis kasvoiltaan, mutta hyväkroppainen? Miehet ilmeisesti pitävät jälkimmäistä viehättävämpänä, mutta naisen on mahdotonta arvioida omaa tasoaan, vaikka olisi kuinka rehellinen. Hyvännäköinen ihminen on nätti kasvoiltaan ja hyväkroppai
... Ja vielä lisäksi: millainen on tasosi, jos olet kauniskasvoinen pullukka.Tällainen mies voisi olla ehkä lähellä realistista vastinparia:
http://i.pinimg.com/originals/7c/15/71/7c1571672ea2242cceee24e6feada694…
"Miesten preferenssit eivät ole koskaan kiveen hakattuja, kuten naisilla. Vaikka mies sanoisi pitävänsä blondeista, ei todellakaan tarkoita, ettei mies voisi aivan yhtä hyvin olla tummahiuksisen naisen kanssa. Tai jos mies sanoo, että kesämekkoon pukeutuvat naiset ovat upeita, niin mies ei pystyisi olemaan naisen kanssa, jolla on farkut. Toisin, kuin nainen, joka sanoo, ettei häntä viehätä kalju mies, niin tämä nainen ei silloin pysty olemaan kaljun miehen kanssa tms."
Onpa ihme, ettei tätä ketjua ole poistettu.
Kommentoin tähän, ettei aivan. Sääntö menee niin, että mitä enemmän kyseisellä ihmisellä on kysyntää (olipa hän mies tai nainen), sitä tiukemmin hän pitää kiinni kriteereistään (joita ei välttämättä itse tiedosta). Eli niillä miehillä, joilla on paljon kysyntää, on myös melko tiukat kriteerit naisille. Tähän tulokseen olen tullut katsellessani noiden miesten tyttöystäviä ja vaimoja, oma mies siinä joukossa. Vaikka tämä kuulostaakin itserakkaalta, on silti totta, että minä olen mieheni tyttöystävistä perinteisesten kauneuskriteerien mukaan määriteltynä kaunein. En tosin ole tätä ymmärtänyt ennen kun olen tutustunut tasoteoriaan, koska en ole ulkonäkökeskeinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taso merkitsee kysynnän määrää, joten kaikki nämä kuvat ja vastaavat ovat siinä mielessä vain ja ainoastaan suuntaa-antavia. Yksi kauniskasvoinen nainen voi olla kymppi, kun taas toinen on seiska riippuen miten miehet hänestä viehättyvät. Sama pätee miehiin. Toisilla on esimerkiksi enemmän karismaa tai hienompi luonne, hän voi olla hauskempi, älykkäämpi tai empaattisempi tai kantaa itsensä paremmin / huonommin.
Tasossa ei siis ole kyse ulkonäöstä, vaan kysynnän määrästä. Tietysti miellyttävä ulkonäkö yleensä nostaa tasoa. Jokin yksittäinen asia voi kuitenkin jopa romahduttaa ulkonäön merkityksen kuten erikoinen tapa kommunikoida. Esimerkkinä oikein nätti ja simpsakka, hoikka ja kurvikas aito punapäätuttavani/puolituttuni nuoruudesta, jolla on erikoinen, luultavasti kiusaamisesta ja jännittämisestä johtuva tyyli kaakattaa taukoamatta sinänsä järkeviä, mutta oudon nopeasti ja kimakalla äänellä, eikä hän anna toiselle suunvuoroa. Seurauksena hänen on hyvin vaikea ollut löytää miesseuraa, vaikka hän on oikein nätti. Jopa naisetkin vaivautuvat hänen seurassaan, koska hän on niin hirveän hermostunut.
Vierailija kirjoitti:
"Miesten preferenssit eivät ole koskaan kiveen hakattuja, kuten naisilla. Vaikka mies sanoisi pitävänsä blondeista, ei todellakaan tarkoita, ettei mies voisi aivan yhtä hyvin olla tummahiuksisen naisen kanssa. Tai jos mies sanoo, että kesämekkoon pukeutuvat naiset ovat upeita, niin mies ei pystyisi olemaan naisen kanssa, jolla on farkut. Toisin, kuin nainen, joka sanoo, ettei häntä viehätä kalju mies, niin tämä nainen ei silloin pysty olemaan kaljun miehen kanssa tms."
Onpa ihme, ettei tätä ketjua ole poistettu.
Kommentoin tähän, ettei aivan. Sääntö menee niin, että mitä enemmän kyseisellä ihmisellä on kysyntää (olipa hän mies tai nainen), sitä tiukemmin hän pitää kiinni kriteereistään (joita ei välttämättä itse tiedosta). Eli niillä miehillä, joilla on paljon kysyntää, on myös melko tiukat kriteerit naisille. Tähän tulokseen olen tullut katsellessani noiden miesten tyttöystäviä ja vaimoja, oma mies siinä joukossa.
Tällä palstalla kaikki naiset ovat omasta mielestään kauniimpia, kuin muut ja yleensä harrastuksena on tavoitteellinen kuntosali sekä lenkkeily.
Kirjoitit että koet olevasi ilmaa kaikille. Tämän kommenttisi perusteella veikkaisin, että ulkonäkösi ei nykyisellään yksinkertaisesti riitä herättämään miesten kiinnostusta.
Suosittelisin poistumaan väliaikaisesti deittimarkkinoilta, ja laittamaan toistaiseksi kaikki pelimerkit ulkonäön parantamiseen (sali, ruokavalio, iho, vaatteet ja tyyli jne).
"Taso merkitsee kysynnän määrää, joten kaikki nämä kuvat ja vastaavat ovat siinä mielessä vain ja ainoastaan suuntaa-antavia. Yksi kauniskasvoinen nainen voi olla kymppi, kun taas toinen on seiska riippuen miten miehet hänestä viehättyvät. Sama pätee miehiin. Toisilla on esimerkiksi enemmän karismaa tai hienompi luonne, hän voi olla hauskempi, älykkäämpi tai empaattisempi tai kantaa itsensä paremmin / huonommin. "
Ja ei pelkkä kysyntä, vaan kysynnän laatu.
Naiset taso: Kuinka moni mies haluaa sitoutua naisen kanssa monogamiseen parisuhteeseen
Miehen taso: Kuinka moni nainen haluaa miestä seksuaalisesti.
"Tällä palstalla kaikki naiset ovat omasta mielestään kauniimpia, kuin muut ja yleensä harrastuksena on tavoitteellinen kuntosali sekä lenkkeily."
Totta, mutta kai sinä suot sen minulle ja meille? Minun harrastukseni ei tosin ole noista kumpikaan. Olen geenikaunis.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit että koet olevasi ilmaa kaikille. Tämän kommenttisi perusteella veikkaisin, että ulkonäkösi ei nykyisellään yksinkertaisesti riitä herättämään miesten kiinnostusta.
Suosittelisin poistumaan väliaikaisesti deittimarkkinoilta, ja laittamaan toistaiseksi kaikki pelimerkit ulkonäön parantamiseen (sali, ruokavalio, iho, vaatteet ja tyyli jne).
Täsmälleen tämä! Ja mielestäni tämä pätee ihan keneen tahansa, mieheen tai naiseen.
Vierailija kirjoitti:
"Taso merkitsee kysynnän määrää, joten kaikki nämä kuvat ja vastaavat ovat siinä mielessä vain ja ainoastaan suuntaa-antavia. Yksi kauniskasvoinen nainen voi olla kymppi, kun taas toinen on seiska riippuen miten miehet hänestä viehättyvät. Sama pätee miehiin. Toisilla on esimerkiksi enemmän karismaa tai hienompi luonne, hän voi olla hauskempi, älykkäämpi tai empaattisempi tai kantaa itsensä paremmin / huonommin. "
Ja ei pelkkä kysyntä, vaan kysynnän laatu.
Naiset taso: Kuinka moni mies haluaa sitoutua naisen kanssa monogamiseen parisuhteeseen
Miehen taso: Kuinka moni nainen haluaa miestä seksuaalisesti.
Juuri näin. Tämä on tasoteoria.
Tarkennuksena, että jos kysyntää on paljon, tarkoittaa se sitä, että suurin osa siitä on sellaista, jota ko. henkilö ei missään nimessä kelpuuta. Mutta joukossa on myös korkeimman tason partnereita, joita pitää yrittää sitouttaa. Se koskee myös ylimmän tason miehiä eli he kilpailevat ylimmän tason naisista keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Silikoonitissit kiinnostaa miehiä vaan ja ainoastaan helpon seksin takia, kukaan ei usko että sellainen överi ankanhuuli haluaa mitään muuta kuin jonkun pinnallisen suhteen, mistä vielä voi itse hyötyä jotain...
Täyteaineet kertovat yksinkertaisesta ihmisestä, joka on helppo pano. Hyväksikäyttäjille tämä on kuin syömään käskisi. Normaali mies kavahtaa näitä bimboja, ei parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aapeeta melkein kymmenen vuotta nuorempi, mutta mä tein just noin, ja se muutti elämäni.
Yritin hakea kumppania pari vuotta sitten, kun olin aika ylipainoinen, eikä siitä tullut yhtään mitään. Kaikki minun silmiini kiinnostavat miehet joko lähettivät treffien jälkeen "ei kipinää" viestin, tai tarjosivat fwb tai muuta satunnaista seksisekoilua parisuhteen sijaan.
No, sain tarpeekseni ja otin välivuoden treffailusta, ja aloin treenaaman kuin hullu. Salia 5 kertaa viikossa, ruokien punnitsemista kirjevaa'alla jne. Vuoden rääkin jälkeen palasin tinderiin, ja voin sanoa että kokemus eroaa aiempaan nähden kuin yö ja päivä! Nyt sitä kipinää yhtäkkiä löytyykin miesten puolelta ihan eri tavalla 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aapeeta melkein kymmenen vuotta nuorempi, mutta mä tein just noin, ja se muutti elämäni.
Yritin hakea kumppania pari vuotta sitten, kun olin aika ylipainoinen, eikä siitä tullut yhtään mitään. Kaikki minun silmiini kiinnostavat miehet joko lähettivät treffien jälkeen "ei kipinää" viestin, tai tarjosivat fwb tai muuta satunnaista seksisekoilua parisuhteen sijaan.
No, sain tarpeekseni ja otin välivuoden treffailusta, ja aloin treenaaman kuin hullu. Salia 5 kertaa viikossa, ruokien punnitsem
Ja tuossa tapauksessa myös miesten laatu kasvaa huomattavasti, eli niitä ei-toivottuja kaljuja tulee vähemmän vastaan, ja ne sänkipartaiset miehet, joilla on tummat hiukset, ovat aktiivisempia parisuhteen tavoittelussa. Ja kun itse harrastaa salia, niin myös miehellä on kroppa huipputikissä, kun itse on tikissä.
Ei heidän tarvitse miettiä teorioita, aivan varmasti löytyy mielipide jos kysyt onko sulla mahdollisuuksia vaikkapa tähän tai tuohon mieheen. Pakeista tai kehuista ei kyllä voi vetää mitään johtopäätöksiä.