Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisi lisätä viehättävyyttään miesten silmissä?

Vierailija
15.01.2024 |

Tavoitteena saada vihdoin parisuhde, mutta tunnun olevan ihan ilmaa kaikille. Treffeillä joskus oon käynyt, mutta lähinnä olen vaan tuottanut pettymyksen vastapuolelle ja lopputuloksena on ollut "ei kipinää" vaikka omasta mielestä on ollut mukavaa ja juttua on riittänyt.

Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella, hiukset on keskipitkät ja normaalipaksuiset, en kauheasti meikkaa, silmät on pienet ja kasvot muutenkin mitättömän näköiset kapeine huulineen. 

En millään haluaisi mitään huulitäytteitä, ripsijatkeita tai silikoneja, joten älkää ehdottako niitä.

Kommentit (546)

Vierailija
541/546 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parisuhdetta hakevat miehet haluavat välttää pommin joka kosahtaa suhteen aikana joten vihervassarius on ehdoton ei"

Olen mies, ja minulle naisen "vihervassarius" on tosi positiivinen ja kiinnostusta herättävä asia.

Vierailija
542/546 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisuutumalla alasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/546 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkäävät pitkistä, leveäharteisista ja komeista miehistä, ja miehet tykkäävät kauniskasvoisista naisista, joilla on hyvä vöytärö/lantio suhde. Jos saa itsensä työstettyä tuollaiseksi,

Varmaan noilla ominaisuuksilla saa miehen/naisen,mutta saako sellaisen kun haluaa? onko mieluummin ilman?

Vierailija
544/546 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy muuttumis'jutussa kampaajalla ja meikki samalla.

Opastaa parhaat puolet esiin.

Hyvät vinkit saat. Piristää muutekin elämää.

Vierailija
545/546 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tukka, isot rinnat ja räystäspylly ja kapeampi vyötärö (kapea ei tarvi olla kuhan on x-muoto). Näin olen ymmärtänyt puolen vuosisadan kokemuksella

Vierailija
546/546 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä tukka, isot rinnat ja räystäspylly ja kapeampi vyötärö (kapea ei tarvi olla kuhan on x-muoto). Näin olen ymmärtänyt puolen vuosisadan kokemuksella

räystäspylly 🤮