Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö sinulle oikeasti elämäksi se, että aamulla duuniin ja illalla kotiin?

Vierailija
14.01.2024 |

Tätä vuosikymmeniä samalla kaavalla, ehkä jopa raskasta duunia? Sitten kuolet pois, hyväksyneenä sinuun iskostetun rooli? Onko se ok?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, teen kaikkea muutakin. 

Vierailija
2/70 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä, siksi olenkin työtön. Ehdin tehdä päivät pitkät mukavia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä, kyllä myös pilderinoa pitäisi saada.

Vierailija
4/70 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää. Nautin stressittömästä helposta elämästä. Vapa-aikaa riittää yllinkyllin seikkailemaan asuntoautolla, liikkua luonnossa tai chillata kotona rakkaiden kanssa. Masentuneen näkökulmasta näet maailman.

Vierailija
5/70 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää arkisin. Viikonloppuisin eletään muuta elämää ja lomilla.

Vierailija
6/70 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, perjantaina ja lauantaina vedän kovan kännin.

Vierailija
7/70 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein noin edellisessä duunissa. 

Vierailija
8/70 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, kyllä 8 tuntia työtä ja 8 tuntia unta riittää, sitten se loppu 8 tuntia jotain muuta.

Vierailija
9/70 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se elämä on. Vapaa-aikana siivotaan kotia, laitetaan ruokaa, pestään pyykkiä. Mutta myös ulkoillaan ja rentoudutaan.

Vierailija
10/70 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin arjen tylsyydestä, rutiineistani. Älysin tuon jo nuorena, että tarvitsen rutiinit jotta pysyn hyvinvoivana. En siis ole mitenkään erityisen kurinalainen, saati minkään suorittaja, mutta työ on yksi niistä asioista joista elämässäni tykkään. Tylsää ja suht ennustettavaa. Eikä silti merkityksetöntä.

Ihminenhän tottuu kaikkeen, mutta käyn työssä niin kauan kuin jaksan eli luultavasti sinne kuuteenkymppiin, jonne on kymmenisen vuotta. En koe myöskään työni rasittavan minua kohtuuttomasti.

Vierailija
11/70 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, samahan se on edessä kaikilla riittipä tai ei, hyväksyipä tai ei.

Vierailija
12/70 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuodessa 7,5 viikkoa lomaa ja Suomessa on hemmetin lyhyet työpäivät verrattuna moneen muuhun maahan. Klo 15 meidän toimisto alkaa olla tyhjä, silloin kun toimistolla ollaan. Siinä on monta tuntia aikaa tehdä ihan mitä vaan ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
13/70 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä ihan vain sen verran että pysyn leivässä, eli ei. Minulle elämässä prioriteetti on henkinen polku, jota seuraamalla uskon olevan edes mahdollista saavuttaa ihmisyyden seuraava tietoisuustaso. Olen myös halunnut nähdä ja kokea elämää muualla maailmassa, en vain turistireissun verran. Tykkään kasvatella omaa ravintoani, paastota, kikkailla ja kokeilla. Se, mitä yhteiskunta tyrkyttää elämän malliksi (töitä 8-16, debiiliharrastukset, kilpalajit, uraputket, muoti, some, perheen perustaminen, avioliitto, asuntolaina, politiikka, etc) ei kosketa minua millään tavoin. 

Vierailija
14/70 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä. Siksi menenkin joskus töihin illalla ja tulen kotiin vasta aamulla! 

Omasta tahdostani teen 80% työaikaa. Eli vapaa-aikaa on vähän enemmän. Töissä käymisellä rahoitan niitä kivoja juttuja, kuten omaa vapaa-ajan kiinteistöä, matkustelua ja muutenkin mukavaa elintasoa. Meillä on tosi kiva, oma talo, jossa on panostettu asioihin, joista me pidetään, kuten esimerkiksi huippukeittiö, grillikota, leffahuone ja ulkoporeallas. Kyllä töissä kannattaa käydä.

Mun elämä on aika mukavaa! 

Vierailija
15/70 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmasti alkaa ottamaan päähän jos 45 vuotta on tehnyt noin. 

Vierailija
16/70 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää. Nautin stressittömästä helposta elämästä. Vapa-aikaa riittää yllinkyllin seikkailemaan asuntoautolla, liikkua luonnossa tai chillata kotona rakkaiden kanssa. Masentuneen näkökulmasta näet maailman.

En ole ap, mutta höpö höpö. Onhan tuo syötetty ja valmiiksi pureksittu elämänmalli aivan oksettava täällä. Osa se toki innoissaan sisäistää.

Vierailija
17/70 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Siksi mulla harrastuksia ja tykkään myös matkustella. Onneksi tienaan hyvin, niin saan toteuttaa itseäni kuten haluan.

Vierailija
18/70 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä, siksi olenkin työtön. Ehdin tehdä päivät pitkät mukavia asioita.

Millaista on elää köyhyydessä ilman ulospääsyä? Syöt varmasti mielialalääkkeitä ja oot lihava?

Vierailija
19/70 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää. Teen töitä sen verran etta voin vuodessa matkustaa ja juhlia muutamia kuukausia aina halutessani. Kun rahat on loppu menen töihin. Ei tarvitse täyttää hakemuslomakkeita, juosta virastoissa ja nöyristellä.

Riittää kun menen töihin, teen työni ja saan siitä palkan. Ei ole velkaa, lapsia eikä kumppania. Siksi jopa säästöön kertyy jonkin verran.

Olen vapaa kuin taivaan lintu tekemään mitä ikinä lystään, mikä milloinkin sattuu enemmän huvittamaan. Vaihtelu se on mikä virkistää. Ei koko elämää juhlimista, ei koko elämää työtä vaan niitä mixaten. Voin sanoa että elän täyttä elämää.

Vierailija
20/70 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ylipäätään vetää jotain roolia elämässään? Helpompaa ja harmonisempaa on rehellisesti olla varhaisaikuisuudesta saakka oma itsensä eikä joku rooli. Yksinkertaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi