Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset luulevat että heidän matkansa kiinnostavat muita?

Vierailija
14.01.2024 |

Kerrotaan kuinka ihanaa on ollut, esitellään kuvia jne, ja varsinkin kun se todellisuus on usein ollut jotain aivan muuta?

Ketä oikeasti kiinnostaa?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään matkustaa, joten mielelläni kuuntelen myös muiden matkakokemuksista. Kiva jakaa omia kokemuksia samasta paikasta ja saada vinkkejä mahdollisesti uutta matkaa varten. Meillä ainakin on ystäväporukassa normaalia jakaa esim. retki -ja ravintolasuosituksia eri kohteista. 

Vierailija
102/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta ettei osata katsoa näitä asioita sen toisen näkökulmasta. Hänelle ne matkakuvat voivat olla tosi tärkeitä vaikka sulle ne ei merkitse mitään. Kyse on kuitenkin hänen sometilistään eikä sinun tilistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös noita vanhempia sukulaisia jotka saattavat antaa kännykän käteen ja esitellä 150 lomakuvaa. Mutta oikeasti katson mielelläni, koska heille matkustaminen on harvinaista (tuskinpa niitä kuviakaan näyttäisivät jos jatkuvasti jossain kävisivät) ja heidän matkakertomuksetkin on erilaisista paikoista ja tekemisistä kuin itselläni. Ehkäpä tässä eniten vaikuttaa se, että pidän heistä muutenkin sillä jos en pitäisi, niin tuskinpa kiinnostaisi matkakuvat sen enempää kuin muutkaan heidän jutut. 

Mummo oli todellinen reissunainen ja itse asiassa pyysin hänen valokuva-albumit perinnöksi. Niitä olen usein itsekseni selaillut ja miettinyt mitä kaikkea hänkin matkoillaan koki.

Vierailija
104/104 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkään jutella matkailusta ja lisäksi mua kiinnostaa kavereiden kuulumiset noin yleensä. Ihan normaalia vuorovaikutusta.