Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään rikasta?

Vierailija
13.01.2024 |

Miten heidän elämänsä eroaa sinun elämästäsi?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tai paremminkin tiedän. Vuositulot yli 100 000 ja ostaa jatkuvasti jotain lisäravinnejauheita ja pienpaahtimokahveja ja esittelee näitä somessa. Hämmentävän yksinkertainen ja typerä tyyppi.

Eivät runsaan 100k bruttotulot kenestäkään rikasta tee.

No hän on rikas, kun on jo vuosikausia tienannut tuon verran.

Suomessa kai on rikas, jos on kolmen kuun vuokra tilillä.

Vierailija
62/66 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset koskaan kadehtiko toisen omaa tai elämäntyyliä. Teette vain itsellenne hallaa ja teistä tulee katkeria näkemättä ja huomaamatta, mitä kaikkea hyvää teillä oikeasti on.

Maailmassa on aina ollut rikkaita ja vielä heitäkin rikkaampia. Onni on oikeastaan ihan yksinkertaiset asiat, kuten katto pään päällä ja lämmin asunto, ruokaa pöydässä, vaatetta päällä, vieläpä puhelin ja TV, hyvät suhteet tärkeimpiin ihmisiin, ystävät, olla kohtelias muille ja saada siitä mielihyvää jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tunnen. Kalajokinen lottovoittaja.     Pyörittää omaa yritystään. Urheilee. Hankkii mitä haluaa ja milloin haluaa.  Elää iha  normaalia elämää.

Vierailija
64/66 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan, että 100 000 - 150 000 euroa vuodessa tienaava olisi rikas niin en henkilökohtaisesti tunne ketään.

Ne, ketkä tiedän niin ovat työelämän kautta tuttuja ja arvostettuja henkilöitä, jotka ansaitsevat jo ihan julkisen vastuunsakin vuoksi vuosipalkkansa ja palkkionsa. Jos kyseisille yhtiöille tulee mainehaitta, se lankeaa heille ja useat henkilöt saavat sen jälkeen irtisanomislapun. En haluaisi olla itse vastuussa muiden ihmisten työpaikkojen säilymisestä ja siksi olen vain asiantuntijatyötä tekevä keskiluokkainen.

Vierailija
65/66 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Meidän elämä eroaa tosi paljon. Mun ei tartte tehdä töitä lomilla, eikä olla saatavilla vapaa-ajalla. Mä en voi mennä mihin tahansa autoliikkeeseen ja tilata hetken mielijohteesta mitä tahansa autoa. Olen kyllä ostanut 25 tonnin auton hetken mielijohteesta, mutta se on aika eri asia, kun ostaa vaikka 150tonnin auto enempää miettimättä. Mä en myöskään voi lomailla silloin kun haluan, koska mun lomat päättää mun esimies ja loman määrän vuosilomalaki ja työehtosopimus. En voi lomalla myöskään matkustaa mihin tahansa, koska mulla on rajallinen budjetti.

Mun kotitalo on puolet pienempi ja sijainti ei ole suuren vesistön rannalla. Ihan kiva silti. Mulla on uudehko vapaa-ajan asunto, hänellä ei. Mutta ei siksi, etteikö hänellä olisi varaa, ei vaan halua sellaista "vauvoikseen" ja lukitsemaan vapaa-ajan viettoa useimmiten sinne samaan paikkaan. Mielummin "mökkeilee" parinsadan tonnin veneellään. Sen pelkät polttoainekulut yhdelle pidemmälle reissulle on isommat kuin mun auton polttoainekulut puolessa vuodessa. Mulla on mökkirannassa soutuvene sähkömoottorilla.

Hän matkusaa työn puolesta paljon ulkomailla. Minä teen töitä samoissa myymälätiloissa joka jeesuksen päivä. Mulla on 2 koiraa, joiden kanssa touhuan paljon. Hän ei voi ottaa koiraa, koska ei olisi aikaa sitä kouluttaa ja viettää aikaa sen kanssa. 

Hän on ulkoistanut kodin siivous- ja pihatyöt niiden alojen yrittäjille. Minä teen kaiken itse. Osan hommista ihan mielläni, osa tekisi mieli ulkoistaa itsekin, mutta sitten joutuisin luultavasti luopumaan jostain muusta.

Mun elämä on aika leppoisaa. Mitä nyt työt vähän haittaa vapaa-aikaa. Hänen elämä on aika hektistä. Sivusta seuranneena toivoisin, että hän ehtisi nauttia enemmän omaisuudestaan ja sen tuomista eduista. 

Tämmöistä nyt tuli päällimmäisenä mieleen. 

Vierailija
66/66 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse irstaan rikas. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Pankkikin soitti jo että on tili täynnä, piti avata uudessa pankissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme