Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään rikasta?

Vierailija
13.01.2024 |

Miten heidän elämänsä eroaa sinun elämästäsi?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne, mutta luulen että en tulisi toimeen. Mulla on vastenmielinen kuva rikkaista, joka varmasti vaikuttaisi asenteeseeni.

Miksi sinulla on vastenmielinen kuva?

Ehkä oon vaan niin kommari.

Vierailija
22/66 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen hyvin miehen joka on tienannut elämänsä aikana reilusti yli 100 miljoonaa euroa omilla yrityksillään ja niiden listautumisella ja myynneillä. Ajaa tuikitavallisella vaatimattomalla autolla ja on täysin taviksen oloinen maanläheinen mukava ukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne, mutta luulen että en tulisi toimeen. Mulla on vastenmielinen kuva rikkaista, joka varmasti vaikuttaisi asenteeseeni.

Etkö havaitse sitä todeksi tässä ketjussa? =punalappukommentit

Vierailija
24/66 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennakkoasenne ainakin kohdillaan

No kun miettii, niin eihän nuo inhimillistä kuvaa itsestään nytkään anna. Heidän takiaan työolot huonontuu ja Suomi on jenkkilä 2.0 kehitysmaa. Luen aktiivisesti uutisia ja olen koulut käynyt.

Vierailija
25/66 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun itse ylimpään tulodesiiliin, mutta en voi sanoa olevani rikas, enkä ehdi tulemaankaan. Ei ole varaa Tesloihin, loma-asuntoon, Eiran ullakkohuoneistoon, purjeveneeseen. Asun ihan tavallisessa kaksiossa ja ajan ihan tavallisella käytettynä ostetulla Volvolla. Omaisuuden arvo on ehkä puoli miljoonaa euroa. Ostan kyllä punalappuisia ja katson milloin tankkaan. Matkoillakin käyn ihan tavallisilla pakettimatkoilla. Lisäksi säästän eläkepäiviä varten ja koitan päästä muutaman vuoden etuajassa pois työelämästä.

Vierailija
26/66 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele rikas.

Kun saa ESIM. VAIN ja AINOASTAAN vaikka..

sen 'vaatimattoman ( 30 000 000 markkaa) n.5milj.€ /vuosi tuloja ( osinkotuloa isosisän perinnöstä saaduilla osakkeilla..) aina syntymästä aina sinne

elämänsä loppuun asti! - Tekemättä yhtään mitään!

Niin. Onhan se varmastiehkä vähän sitten..

Erilaista? - Vai mitä itse luulet?

- Esim. (suomessa 2023) löytyy nämä:

https://yle.fi/a/74-20057677?utm_source=social-media-share&utm_medium=s… "

.. mm. 1400 ihmistä ( + 200 piilossa olevaa!) jotka tienanneet sen:

yli miljoona€ ( 6 000 000 markkaa!) vuodessa..

On. Onhan näitä.. joka lähtöön , suomessa 2024.

Vierailija
27/66 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin. Asui kauheassa rötiskössä, söi alelaarista ruokia ja ajoi vanhaa autoa.

Valtio peri häneltä pari milliä, koska säästi ikänsä. 

Vierailija
28/66 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkaat ovat itsekkäitä ja ajattelevat vain lisärikkauksia. He kokevat olevansa muun yhteiskunnan ja muiden ihmisten yläpuolella.

-eri

Vierailija
29/66 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidenttigalluppeja katsoessa Suomessa ei köyhiä ole ja näkeehän sen eduskunnastakin. Rikkailla on hyvä edustus ja rikkaat pitävät köyhistä huolen. Niin lupasi Kokoomus ja Persutkin.

Vierailija
30/66 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaa vartenhan punalappuiset on, saavat vielä myytyä vanhenevat tuotteet että, ei mene hävikkiin. 

Vierailija
31/66 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen - useampia - samanlaisia iloja ja suruja heilläkin on. Ja huvittavaa kyllä heilläkin on vanhoja autoja, on tietysti uusia ja hienojakin. Ja osa heistä on hyvin nuukia ja toiset taas ei. 

Vierailija
32/66 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko rikas vai keskikastia mutta omaisuus on tämän aamun tarkistuksen mukaan 2,8 milj (kryptoja). Asun vuokralla ja kuljen polkupyörällä. 

Ei minua sillä tavalla materia kiinnosta, kun on perusjutut kunnossa niin se riittää. Ehkä ostan saaren jossain vaiheessa ja laitan mökin pystyyn sinne. Olen aika introvertti.

Vierailija
33/66 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkaat ovat itsekkäitä ja ajattelevat vain lisärikkauksia. He kokevat olevansa muun yhteiskunnan ja muiden ihmisten yläpuolella.

-eri

Minusta taas rikkaat ovat yleensä aktiivisesti osa suomalaista yhteiskuntaa. Ääänestävät, ovat usein mukanakin poliittisessa keskustelussa. Esim. joku Hjallis.

Vierailija
34/66 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini mies. Yrittäjä ja on niin pihi ettei voi ostaa edes uutta vyötä vaan käyttää vanhaa rikkinäistä. Varaa olisi käydä monta kertaa vuodessa ulkomailla mutta käy vain kerran.

Vierailija
35/66 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini mies. Yrittäjä ja on niin pihi ettei voi ostaa edes uutta vyötä vaan käyttää vanhaa rikkinäistä. Varaa olisi käydä monta kertaa vuodessa ulkomailla mutta käy vain kerran.

Tuollainen ihminen kuulostaa siltä, että on alunperin vaatimattomista oloista.

Vierailija
36/66 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi "eläkkeelle" 5-kymppisenä. Olis voinut jäädä aiemminkin, mutta vasta tuolloin löysi elätettäväkseen kumppanin seurakseen. 

Vierailija
37/66 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on omaisuus 7 numeroisissa luvuissa, talo ja 300 tonnin sijoitusasunto, pörssi sijoituksissakin liki 7 numeroinen summa ja olemme velattomia. Kyllä mekin punalapputuotteita ostetaan kaupasta ei tuhlata rahaa typeryyksiin. Kumpikaan ei nauti shoppailusta. Joulu synttäri ym lahjoja emme osta, eikä edes aikuiset lapsemme halua niitä.

Matkailussa ei tingitä ja haaveillaan siitä että hypätään työelämästä ennen eläkeikää. Rahan puolesta voisimme tehdä se jo nyt mutta tykätään mukavista etätöistämme ainakin vielä.

m57

Vierailija
38/66 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen köyhät pitävät rikkaana jos asuu omistusasunnossa ja pankkitilillä on kymppitonni. Ei saisi ostaa punalapputuotteita.

Vierailija
39/66 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen köyhät pitävät rikkaana jos asuu omistusasunnossa ja pankkitilillä on kymppitonni. Ei saisi ostaa punalapputuotteita.

Tämähän varallisuude jako on vääristynyt Suomessa sillä tavalla että pk seudulla asunnon aikoinaan ostanut ja niitä nyt perinnöiksi saavat, tulevat ikään kuin puolivahingossa helposti jopa ns miljonääreiksi. Kiitos asuntopolitiikkamme tässä maassa

Vierailija
40/66 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kaikki ne minkä pitäisi olla perustuslain puolestakin ihmisille saatavilla, ovat irvokkaasti niitä asioita missä ihmistä eniten kusetetaan ja tehdään eniten epä tasa-arvoa.

työ, asuminen ja terveyspalvelut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä