Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta ateriaa syöt päivän aikana?

Vierailija
13.01.2024 |

Ja millainen kroppa sinulla on, ihan rehellisesti? Palstalla tulee vastaan näitä paasaajia päivittäin joiden mielestä aikuinen tarvitsee 1-2 ateriaa päivässä.

minä syön ihan viisi, joskus kuusi ateriaa päivässä. Joku 2000-3000 kaloria tulee työpäivästä ja liikunnasta riippuen. Olen aina ollut 55kg/167cm ja lihaksia kehutaan aina ajoittain. Yhdessä vaiheessa tuli käytyä laihaläskikausi kun syöminen ja liikunta jäi. Miten teillä? 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mitenkin. Vaihteluväli 1-7. Surkeassa kunnossa olen niin kuin kaikki muutkin.

Vierailija
2/34 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko jokainen kahvitauolla syöty jugurttikin? Jos kaikki pienetkin lasketaan erikseen niin 5-6. Olen normaalipainoinen, en harrasta kuntoliikuntaa koska en ehdi enkä tykkää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan ateriaksi?

Vierailija
4/34 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi ateriaa päivässä syövä ei takuulla ole työssäkäyvä ihminen. En tiedä sellaisia työpaikkoja, joissa voi alkaa kokkailemaan aterioita pitkin päivää.

Vierailija
5/34 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-6 Riippuen päivästä. Kaloreita en laske. En ole ollut koskaan mikään herkkujen ystävä, joten niitä tulee syötyä harvoin, enkä harrasta "karkkipäiviä", vaan syön silloin kun tekee mieli. 

Olen 165 ja 64kg. Suhteellisen lihaksikas. Olen 32.v asti ollut kilpaurheilija. Nyt 40.v höntsäilijä. 

Vierailija
6/34 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä. Aamupala, lounas, välipala ja illallinen. Hoikka olen. Tuntuu että kaikilla on aina jotain negatiivista kommentoitavaa jostain syystä syömisistäni.

Vierailija
7/34 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim tänään aion syödä Kotipizzan pepperonikotzonen enkä syö muuta koko päivänä, pl aamukahvi maidolla

Vierailija
8/34 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lasketaan ateriaksi?

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Ateria

Vierailija
9/34 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-1. Riippuen varallisuustilanteestani. Kroppa on sitkeänlaiha, iho kellertävä, paitsi naama harmaa ja sormet oudot.

Vierailija
10/34 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa eli aamiainen ja sitten joko lounas tai välipala riippuen nälästä/ ehtimisestä ja illalla illallinen perheen kesken.

(Mitat 160cm/44kg, paljon hyötyliikuntaa päivässä, kun ei autoa ja kävelen/ juoksen töihin sekä lisäksi lasten kanssa harrastuksiin, puistoihin, ulkokuntosaleille/ -liikuntapaikoille eli lihaksikkaat jalat ainakin) 

Vierailija
11/34 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tai kolme. 

Vierailija
12/34 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuusi ateriaa päivässä syövä ei takuulla ole työssäkäyvä ihminen. En tiedä sellaisia työpaikkoja, joissa voi alkaa kokkailemaan aterioita pitkin päivää.

Ne eväät tehdään kotona ja viedään mukaan töihin. En tiedä miksi tämmöseenkin pitää vastata.

Vierailija
13/34 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 ateriaa ja lisäksi välipalat. Eli n. 5 krt päivän aikana. Olen normaalipainoinen.

Vierailija
14/34 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala. Pituus 168cm ja paino 60kg, ikä 44v. Syön päivän aikana 2000-2200kcal, koska se on laskennallinen kulutukseni (joinain päivinä enemmän ja joinain vähemmän).

Pyöräilen työmatkat 5,3km/suunta ja liikun myös töissä (olen liikunnanopettaja), mutta en tietenkään yhtä paljon kuin oppilaat tunnilla liikkuvat. Mainitsin tämän sen vuoksi, että siinä on kuitenkin ero esim. toimistotyötä tekevään. Lisäksi käyn kerran viikossa tanssitunnilla ja kahdesti viikossa salilla.

Kaloreita en päivittäin laske, olen vain vuosien aikana oppinut syömään oman kulutukseni mukaisesti. 

Vierailija
15/34 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaisen (runsaan) ja toisen aterian joka on joskus ehkä 14-16 aikaan. Poikkeuksia tietty on jos on joku "ulkoruokailu"tai reissu missä haluaa maistella moneen kertaan päivässä uusia juttuja. Normaalisti ei väli- tai iltapaloja. 

Kaloreista ei hajuakaan, ja oon koko ikäni ollut aika samoissa mitoissa, 170cm ja vähän reilu 60kg, oon sellainen "roteva", leveäharteinen ja kapealanteinen. Syön mitä tykkään, paljon makeaa, pizzaa, ihan kotiruokaa... 

Ja ikää 59. 

Vierailija
16/34 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ateriat eivät vaadi kokkailua, vaan tauolla voi syödä vaikkapa hedelmän tai rahkan tms.

Vierailija
17/34 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 - 1/2 = ihan vähän

Vierailija
18/34 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala, välipala, lounas, päivällinen ja iltapala.

Eli 5.

76kg, 180cm. Kroppa on aika normaali, salilla käyvän miehen kroppa.

Vierailija
19/34 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ateriat eivät vaadi kokkailua, vaan tauolla voi syödä vaikkapa hedelmän tai rahkan tms.

Tuo on välipala. Ei ole ateria.

Vierailija
20/34 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kello 11 lounas

kello 14 välipala

kello 17 välipala

kello 19 päivällinen

N48, 154cm, 48kg ja rasvaprosentti 23. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi