Miksi naiset ovat miehiä onnellisimpia sinkkuina?
Miksi miehet epäonnistuvat olemaan onnellisia sinkkuina ja naiset ovat onnellisimpia sinkkuina kuin miehen kanssa?
Kommentit (1224)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan rauhallisesti tässä vastaillut teidän kysymyksiinne, toivonut teidänkin olevan onnellisia ja olen vastaanottanut kaikki teidän vihanpurkaukset, vääristelyt ja syytökset siitä, että olen varmaan ihan kaamea akka. Ketään en ole haukkunut vaan toivon teille parempaa oloa.
Ette te vaikuta olevanne onnellisia sinkkuja vaan täynnä vihaa. Mä en vihaa miehiä, mä vaan en jaksa enää parisuhdetta. Jos kerran voin paremmin ilman miestä, miksen valitsisi niin? Teillä on vapaus tehdä sama valinta ja toivottavasti teettekin.
Yhdyssanoistasi, kaksoiskonsonanteistasi, lauserakenteestasi ja naiseksi identifioitumisestasi voi päätellä helposti, että olet kaamea akka.
Tulkintasi on tuo suhteellisen neutraalista ja rehellisestä kommentista, mitä luulet sinun kommentin kertovan sinusta😅
Vierailija kirjoitti:
Miks parisuhteensa tuhonneet yyhhoo naikkoset kehuvat täällä itseään ? Itsetunnon kohotustako ?
Nyt kun jo lähtökohtaisesti tiedetään, että te ette kotitöitä tee , eikä teitä kukaan työelämäänkään palkkaa , niin perustuuko tuo onnellisuutenne nyt siihen , että ylistätte itse itseänne netissä?
Ihan teidät on syystä hylätty koska teistä ei ole kunnolliseen parisuhteeseen eikä ottamaan edes vastuuta omasta elämästänne.
Mikään ei ole niin huono valinta kuin yyhhoo. Olkoon nainen suuri tai pieni ,pitkä tai pätkä niin hän on ehdottomasti parempaa puolisomateriaalia ja takuulla rakastettavampi kuin yyhhoo voi olla ikinä.
Onnellisuus perustuu siihen, että kelagoldi tarjoo ilmaset mt-raksut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunne-elämältään vakaa, lapsilleen läsnäoleva isä parantaa huimasti lasten asemaa. Hyvä isä on parempi kuin ilman isää, mutta ilman isää on parempi kuin epävakaa, aggressiivinen, laiminlyövä, tunteitaan muilla säätelyttävä tms. isä.
Naiset jättävät huonot miehet, joten yh:t ovat yleensä valinneet tuon ilman isää kahdesta huonosta. Toki parhaiten pärjäävät henkisesti terveiden kotien lapset, jotka saavat hyvän mallin myös oman elämänsä parisuhteille.
Miksi naiset siis porsivat noille sioille?
Todella törkeä on tämä sinun kommenttisi koskien lapsia ja synnyttämistä. Vertaat sikoihin. Kertoo sinusta ja sinun ajattelutavastasi, olet # naisvihaaja#naisvihakommentti# perhevihaaja#lapsivihaaja
Miehiä on palstalla nimitetty sioiksi 20+ vuotta. Tänäkin päivänä kirjoitetaan vastaukseksi johonkin ketjuun "jätä se sika"
Millainen olento menee parittelemaan sian kanssa ja millainen on lopputulema? Ymmärtääkseni se on emakko joka porsii.
Kotityöt ja palkkatyö ovat kaksi eri asiaa, ei niitä lasketa yhteen koska ne eivät ole verrannollisia mitenkään. Palkkatyöstä maksetaan, kotityöstä ei. Naisilla ja miehillä on molemmilla palkkatyö. Naiset tekevät enemmän kotitöitä.
Valitkaa siis mies joka tekee vähemmän töitä teidän tuodessa leivän taloon. Sellaisella miehellä jää aikaa kotitöille.
Vierailija kirjoitti:
Itse en osaa arvostaa lihavia naisia lainkaan. Heillä ei ole lainkaan itsekuria ja se enteilee jo muitakin henkisiä sairauksia.
Osaat kuitenkin arvostaa lihavia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
"Miehet tekevät palkkatyötä enemmän, koska näin ei tarvitse hakea lapsia, nainen hakee. Lisäksi tuo hyödyttää miehen urakehitystä ja taloutta, ja huonontaa naisen."
Ne töitä paiskivat miehet maksaa suurimman osan siitä verokertymästä jolla mm. pidempään elävien naisten eläkkeet ja terveydenhuolto maksetaan. Kommenttisi on siis, paitsi typerä ja tietämätön, myös kiittämätön.
Mutta tuo on 8n ihan tutkittua faktaa. Tietenkin senkin näköjään voi kokea miesvihaiksi ja toki sinulla on kokemukseesi oikeus, mutta kovin fiksua kuvaa se ei anna.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan rauhallisesti tässä vastaillut teidän kysymyksiinne, toivonut teidänkin olevan onnellisia ja olen vastaanottanut kaikki teidän vihanpurkaukset, vääristelyt ja syytökset siitä, että olen varmaan ihan kaamea akka. Ketään en ole haukkunut vaan toivon teille parempaa oloa.
Ette te vaikuta olevanne onnellisia sinkkuja vaan täynnä vihaa. Mä en vihaa miehiä, mä vaan en jaksa enää parisuhdetta. Jos kerran voin paremmin ilman miestä, miksen valitsisi niin? Teillä on vapaus tehdä sama valinta ja toivottavasti teettekin.
Yhdyssanoistasi, kaksoiskonsonanteistasi, lauserakenteestasi ja naiseksi identifioitumisestasi voi päätellä helposti, että olet kaamea akka.
Tulkintasi on tuo suhteellisen neutraalista ja rehellisestä kommentista, mitä luulet sinun kommentin kertovan sinusta😅<
Tulkinta:
Kirjoitat kuin syntyperäinen suomalainen ja väität itseäsi naiseksi. Kansainvälisten tilastojen mukaan olet parisuhteessa kaamea akka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en osaa arvostaa lihavia naisia lainkaan. Heillä ei ole lainkaan itsekuria ja se enteilee jo muitakin henkisiä sairauksia.
Osaat kuitenkin arvostaa lihavia miehiä?
Itseasiassa en pätkääkään.
*Sama*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edustatko sinä onnellista sinkkua? Et ole kovin vakuuttava sellainen.
En.
Edustan Keski-Aasialaisen vaimoni kanssa team Aasiavaimoa ja ulkomailla yli vuosikymmenen asuneena varoittelen suomimiehiä suominaisten heikosta laadusta parisuhteessa.
Mutta puhut sinkkumiesten puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Länsimaisen naisen tärkeimmät säännöt elämään ja menestykseen:
1. Älä syö itseäsi lihavaksi
...
1500. jotain muuta
Teissä miehissä on enemmän ylipainoisia, kuin naisissa: miehistä 72%, ja naisista 63% on ylipainoisia. Miehissä ylipainoisia on enemmän joka ikäryhmissä. Nuorissa miehissä, eli alle 30-vuotiaissa, melkein puolet on ylipainoisia.
Että jos miehistä melkein 3/4 on läskejä, niin ongelma on enemmän miesten ongelma.
Miehen pitää kyllä tehdä oikein työtä , ja paljon, että pääsee ylipainoiseksi, sillä miehellä on huomattavasti enemmän massaa ja testosteroni tekee myös sen k, joten kulutus on suurempaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useiden tutkimusten mukaan sinkkunaiset ovat onnellisempia, kuin parisuhteessa olevat, koska
- parisuhteissa kotityöt kasautuvat edelleenkin naisille
- vastuu lapsista kasaantuu edelleenkin naisille
- naiset tekevät parisuhteessa ja perheessä kaiken tunnetyön, joka on henkisesti erittäin kuormittavaa ja raskasta
1. ajankäyttötutkimusten mukaan jos molemmat tekevät saman verran palkkatöitä, myös kotityöt jakaantuvat tasaisesti. Yhteenlaskettuna miehet tekevät keskimäärin enemmän töitä.
2. naiset myös omivat sen vastuun. Hormonit ja biologia (mies ei imetä)
3. naiset keksivät jatkuvasti uusia "työn" muotoja joita vain he tekevät.
3. pitää täysin paikkansa.
Parisuhteessa erilaisen metatyön määrä lisääntyy räjähdysmäisesti. Kotona nipotetaan jokaisesta yksityiskohdasta kuten leivänmuruista tai paidasta sohvalla, siivota pitää useammin ja tarkemmin, sisustusta muutetaan jatkuvasti, kaappien väri ei kelpaa ja sohva on liian tummasävyinen, illanistujaisiin tarvitaan 20 erilaista herkkukoria ja ne viinit kilistelyä varten, lomareissuilla täytyy jatkuvasti panostaa mukavuuksiin, lahjoja pitää ostella ja niitä pitää suunnitella, pitää somettaa ja viestittää kaikenlaista small talk-roskaa, pitää keskustella tyhjänpäiväisistä työpaikkajuoruista ja siitä miksei se pomo huomaa hyvää työpanosta, pitää laittaa kynttilät palamaan parvekkeelle ja siivota koko kämppä ennen kuin voi rentoutua, jne.Jatkanko?
Nainen tekee yli 50% tästä, koska nainen on se joka haluaa lisää näitä asioita ja mies ei.
Jos mies haluaa kiillottaa auton vanteita ja asentaa paremmat kaiuttimet, tietysti on selvää että mies tekee työnkin yksin kun kerran sellaisia turhuuksia haluaa. Mutta naisen haluamat asiat ovat tärkeitä ja välttämättömiä, ne pitää tehdä 50-50.
Muista että se vanteiden kiillotuksen pohtiminen on sitä metatyötä. Sitten voikin naiselle vinoilla kuinka hän ei hoida omaa osuuttaan kodinhoidosta.
Hah! Päivän naurut! 😂
Kyllä se vain niin on, että sinkkumiehet ovat HUOMATTAVASTI onnellisempia kuin sinkkunaiset. Sinkkunaiset vain purkaa pahaa oloaan väittämällä, että naiset voittaa miehet tässä aiheessa. Ja toinen huomio on se, että naiset hyökkää jokaisen Japanissa ja Koreassa matkustelevan nuoren miehen kimppuun ja massa-alapeukuttavat miesten kommentteja. Tämä saa naiset uskomaan omaan tarinaansa. Kuinka nainen muka voisi tehdä Aasiassa matkustelevan miehen onnellisemmaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille on tässä kohtalaisen vapaassa maassa muutakin tehtävää ja kiinnostuksenaiheita kuin lapsien hankinta ja heidän kasvattaminen. Kaikki eivät halua sitä, ja osa tiedostaa miten epätasa-arvoisesti lasten kasvattaminen ja kotityöt voivat ja hyvin todennäköisesti kasaantuvat nimenomaan naiselle. Äidin rooli on aina vaatimampi kuin isän, sitä kytätään myös muiden naisten toimesta.
Naiset osaavat siis vaatia tasa-arvoista kohtelua paremmin kuin aikaisemmin ja mikäli sellaista kumppania ei ole saatavilla, miksi sitouttaa itsensä parisuhteeseen. Pelkän yhteiskunnan normin takia? Ei maksa vaivaa.
Kun osaisivat edes kasvattaa, mutta kun eivät osaa. YH-naisten lapset on kaikkein ongelmallisin ryhmä koulussa. Aina olleet.
Lapsiinhan ei yhtään vaikuta se, että heidän isänsä ovat heidät hylänneet tai ovat olleet niin huonoja puolisoita ja isiä, että on ollut pakko erota.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Länsimaisen naisen tärkeimmät säännöt elämään ja menestykseen:
1. Älä syö itseäsi lihavaksi
...
1500. jotain muuta
Teissä miehissä on enemmän ylipainoisia, kuin naisissa: miehistä 72%, ja naisista 63% on ylipainoisia. Miehissä ylipainoisia on enemmän joka ikäryhmissä. Nuorissa miehissä, eli alle 30-vuotiaissa, melkein puolet on ylipainoisia.
Että jos miehistä melkein 3/4 on läskejä, niin ongelma on enemmän miesten ongelma.
Miehen pitää kyllä tehdä oikein työtä , ja paljon, että pääsee ylipainoiseksi, sillä miehellä on huomattavasti enemmän massaa ja testosteroni tekee myös sen k, joten kulutus on suurempaa
Johan sulle on moneen kertaan osoitettu että tuo ylipainoisuuskin on lähinnä valitusta mittatikusta johtuva tilastoharha. Onko lukutaidossa vikaa vai ymmärryksessä?
Vierailija kirjoitti:
Kotityöt ja palkkatyö ovat kaksi eri asiaa, ei niitä lasketa yhteen koska ne eivät ole verrannollisia mitenkään. Palkkatyöstä maksetaan, kotityöstä ei. Naisilla ja miehillä on molemmilla palkkatyö. Naiset tekevät enemmän kotitöitä.
Valitkaa siis mies joka tekee vähemmän töitä teidän tuodessa leivän taloon. Sellaisella miehellä jää aikaa kotitöille.
Yleensä pariskunnista kumpikin käy töissä eli tuo leivän taloon.
Täällä te onnelliset sinkut vieläkin väittelette. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille on tässä kohtalaisen vapaassa maassa muutakin tehtävää ja kiinnostuksenaiheita kuin lapsien hankinta ja heidän kasvattaminen. Kaikki eivät halua sitä, ja osa tiedostaa miten epätasa-arvoisesti lasten kasvattaminen ja kotityöt voivat ja hyvin todennäköisesti kasaantuvat nimenomaan naiselle. Äidin rooli on aina vaatimampi kuin isän, sitä kytätään myös muiden naisten toimesta.
Naiset osaavat siis vaatia tasa-arvoista kohtelua paremmin kuin aikaisemmin ja mikäli sellaista kumppania ei ole saatavilla, miksi sitouttaa itsensä parisuhteeseen. Pelkän yhteiskunnan normin takia? Ei maksa vaivaa.
Kun osaisivat edes kasvattaa, mutta kun eivät osaa. YH-naisten lapset on kaikkein ongelmallisin ryhmä koulussa. Aina olleet.
Lapsiinhan ei yhtään vaikuta se, että heidän isänsä ovat he
Tai se että äiti on mustamaalannut ja vieraannut isää kaikin mahdollisin keinoin!
Kun joku kuolee lähisuhdeväkivallan seurauksena, se uhri on melkein aina nainen ja tekijä mies.
Muutama tappo vuodessa. Edelleen: 2/3 vakavan lähisuhdeväkivallan uhreista on miehiä.
Miks parisuhteensa tuhonneet yyhhoo naikkoset kehuvat täällä itseään ? Itsetunnon kohotustako ?
Nyt kun jo lähtökohtaisesti tiedetään, että te ette kotitöitä tee , eikä teitä kukaan työelämäänkään palkkaa , niin perustuuko tuo onnellisuutenne nyt siihen , että ylistätte itse itseänne netissä?
Ihan teidät on syystä hylätty koska teistä ei ole kunnolliseen parisuhteeseen eikä ottamaan edes vastuuta omasta elämästänne.
Mikään ei ole niin huono valinta kuin yyhhoo. Olkoon nainen suuri tai pieni ,pitkä tai pätkä niin hän on ehdottomasti parempaa puolisomateriaalia ja takuulla rakastettavampi kuin yyhhoo voi olla ikinä.