Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi Räsäsen tuomiosta valitetaan korkeimpaan oikeuteen

Vierailija
12.01.2024 |

Uskomatonta, että syyttäjä ei vieläkään lopeta ajojahtiaan, vaikka niin käräjä- kuin hovioikeuskin oli yksimielisesti vapauttavan tuomion kannalla.

https://yle.fi/a/74-20068975

Kommentit (566)

Vierailija
521/566 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainattu:

ja näin se takki taas kääntyi uudeksi sanaksi ja selitykseksi kun kompastuit omaan sanavarastoosi ja näppäryyteesi ;D

myös ikä-, luku- ja kirjoitustaitokortit vedetty :D

vastaus: Olet kuin minä lapsena, luulin että se joka sanoo viimeisen sanan, on oikeassa, vaikkei olekkaan

Olet kerrankin oikeassa ;D

-winner-

Vierailija
522/566 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön paskaa :D

-winner-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/566 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää winnerin näkemys mistä ihminen on saanut alkunsa?

Mähän kerroin sen jo aiemmin.

Apina käveli metsässä ja naapurin ukot kertoivat sille, että olet kuule incel ihan Aatamin näköinen ja sillä aikaa kun Aatami onnellisesti nukkui toivat hånelle Thaimaasta vaimon, joka tykkäsi omenista. Sitten aamulla Aatamilla oli täysi rakko ja stondis ja Eeva sanoi OU VAU! ja sitten 9 kk päästä tuli eka beibi ja viikko sen jälkeen häätöilmoitus maksamattomien vuokrien takia ja seinästä ei enää saanut rahaa.

-winner-

Heh, tämä oli hauska. Nauratti uskovaakin.

Varmaan myös siksi kun joudun siellä Viimeisellä Tuomiolla pilkasta Helvettiin, koska Jumalalla ei ole huumorintajua :/ No, aina ei voi voittaa, ei edes

-winner-

Vierailija
524/566 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön paskaa :D

-winner-

Jaa, kaima, makunsa kullakin. Minä syön just räiskäleitä mansikkahillolla. Voit tulla huomenna syömään sen, mikä sulle maistuu paremmin.

-winner-

Vierailija
525/566 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsäsen on pakko olla lesbo kun se puhuu niin paljon homostelusta.

-winner-

Vierailija
526/566 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi on paras

-winner-

Vierailija
527/566 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi kuuluu venäjälle

-winner-

Vierailija
528/566 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

--- ja näin olemme saavuttaneet pisteen, jossa keskustelukyvytön Päivi-fanaattinen ihminen hajosi ja alkoi esittämään minua ;D

Rukoilkaamme hänen yksinkertaisen sielunsa puolesta. Kyllä sen Alakerran Herra huolii, jos ei Yläkertaan sovi. Ehkä jo ensi yönä ;D

-winner-

Vierailija
529/566 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin oikeassa

Vierailija
530/566 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy nyt sen verran vielä palata aiheeseen, että selviää tukehtuikohan nimimerkilläni tällä sivulla kommenteissa 522, 525, 526, 527 ja 529 esiintynyt järkevien mielipiteiden alapeukuttaja/itsensä yläpeukuttaja -hihhuli siihen ihteensä vai kenties bullaan? Vähän tuosta lähimmäisestä huoli herää, että onkohan hänellä kaikki varmasti hyvin?

On se kumma, ettei pystytä edes fiktiivisistä ja täysin mutu/mielipideasioista kuten uskonto tai Jumala keskustelemaan asiallisesti tai pitää jopa oikeuteen mennä ;D

-winner-

Vierailija
531/566 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön paskaa

-winner-

Olen tämän asian jo sinun elämäsi ja kommentointisi kohokohtana ymmärtänyt ja se on ruokavalio, johon kaikki eivät pysty. Kiva että olet vielä hengissä, kopio-kommentoijani, mä jo illalla ajattelin, että tukehduit siihen.

Toivottavasti Päivi lukee tämän ketjun ja rukoilee puolestasi.

-winner-

Vierailija
532/566 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ateistit ovat paskaa syöviä troglodyyttejä.

-winner-

Vierailija
533/566 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Väsynyttä on sun väkerrys :( Muista syödä myös vitamiineja.

-winner-

Vierailija
534/566 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paskaa syövä idiootti.

-winner-

Vierailija
535/566 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen paskaa syövä idiootti.

-winner-

Ymmärretään kyllä, että sinulla hyvä kopio-nimimerkkini käyttäjä on tiettyjä ongelmia, mutta koeta nyt Jumalan tähden  pysyä aiheessa.

-winner-

Vierailija
536/566 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Troglodyyteistä puheen ollen, kannattaa sinun ensi yönä katsoa elokuva Bone Tomahawk ja tarkistaa niiden ruokavalio sieltä.

-winner-

Vierailija
537/566 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitetaan korkeimpaan oikeuteen ja tuomitaan alimpaan helvettiin. Mutta eipä käy sääliksi, sen verta hanakasti on itse muuita tuomitsemassa, nauttikoon nyt, kun saa samalla mitalla takaisin.

Vierailija
538/566 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitetaan korkeimpaan oikeuteen ja tuomitaan alimpaan helvettiin. Mutta eipä käy sääliksi, sen verta hanakasti on itse muuita tuomitsemassa, nauttikoon nyt, kun saa samalla mitalla takaisin.

Ehkä tämä prosessi toimii riittävänä rangaistuksena jo itsessään kun Päivi saa samalla mitalla takaisin.

Vierailija
539/566 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämä prosessi toimii riittävänä rangaistuksena jo itsessään kun Päivi saa samalla mitalla takaisin.

Voitto maallisessa tuomioistuimessa tietää usein häviötä taivaallisessa.

Vierailija
540/566 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön paskaa

-winner-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän