Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua naurattaa nää lumenaurausurakat ja niiden hoito

Vierailija
12.01.2024 |

Ai, mihin kaikki maailman rahat menee? No esim siihen, että kukaan ei mieti järjellä asioita. Tässä yksi esimerkki:

koko päivän on satanut hulluna lunta ja aurata pitää. Sen sijaan, että sen tekisi tässä kotikadullamme yksi aurausvehje ja yksi ihminen sen kerran kun tänne saapuu, niin tässä on rampannut neljän eri firman kalustoa eri pihoja auraamassa ja itse tie on vielä auraamatta. Pitkin pitäjää ajavat sieltä täältä auraamassa pienen pätkän.

Tehokasta, eikös vaan? Samalla lailla hoidetaan nykyään kaikki asiat ja ihmetellään, että miten ei tehostu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tien auraus kuuluu kaupungille, pihojen huoltoyhtiölle. Joka taloyhtiöllä on eri huoltoyhtiö. Oliko muita typeriä ihmetyksen aiheita?

Vierailija
2/7 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa pitäiskö olla niikun joku valtiojohtoinen systeemi että aurataan sitten kuukauden päästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas typerä ja elämästä vieraantunut avaus.

Vierailija
4/7 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa: miksi kunta ei määrää, kuka saa ne pihat lumesta aurata ja samalla määräisi kiinteistöille maksun tuosta työstä. Nyt osa kiinteistöistä tekee itse edullisia sopimuksia, ei semmoinen sovi!

Vierailija
5/7 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopieru.

Vierailija
6/7 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa: miksi kunta ei määrää, kuka saa ne pihat lumesta aurata ja samalla määräisi kiinteistöille maksun tuosta työstä. Nyt osa kiinteistöistä tekee itse edullisia sopimuksia, ei semmoinen sovi!

jep ja osassa ei ole aurattu vielä lainkaan klo 12 mennessä..enkä asu ihan syrjäkylillä..siis taloyhtiön pihaa/parkkipaikkaa etc

Vierailija
7/7 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vhäjäkkejä naurattaa kaikki missä ei ole mitään hauskaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä