Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet eivät tajua, että rahalla leveily on pahimman laadun turn-off?

Vierailija
12.01.2024 |

Jotkut miehet kuvittelevat, että vaikka he ovat epämiellyttäviä ja sisältä onttoja, raha saisi naisen lähtemään treffeille!

Ei kiitos.

Kommentit (240)

Vierailija
81/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät myönnä, että ovat miehen rahojen perässä. Rahalla saa naisia. Rikas ja väkivaltainen mies on naisten unelma. Köyhä ja kiltti mies jää yksin.

Koska tavisnainen ei kykene olemaan vastenmielisen miehen kanssa intiimisti, vaikka rahaa olis kuinka paljon. Se vaatii erityisen luonteen. 

Lisäksi en voisi ikinä kunnioittaa miestä, joka on naisen kanssa, vaikka nainen on pelkästään rahan perässä. 

Mulle henk. koht. ihan sama, millä perusteella kukin on toisensa kanssa. Tuollainen raha/huor -liitto on vain sellainen, ettei siinä ole mitään kadehdittavaa. Ei siis mitään. Lisäksi ne harvoin edes kestää. 

Kerro nyt, mitä positiivista itse sellaisessa näet. 

Vierailija
82/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelle miehelle kelpaa sellainen nainen, joka haluaa lähinnä vain rahaa?

Rikkaalle miehelle. Ja sen naisen voi vaihtaa kun kyllästyy. Kyllähän siinä molemmat tietää mikä on pelinhenki.

Sä tulet menettämään rahasi. Jos et pysty luomaan hyvää flowta elämääsi, ts. et löydä oikeanlaisia ihmisiä ympärillesi. 

Joku on löytänyt Flow sanan ja nyt viljelee sitä joka väliin ymmärtämättä mitä se tarkoittaa.😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaakin rahaa on. Minua on lähinnä ällöttänyt, jos joku mies on sen takia lähestynyt. Muutama on. Samantien turnoff. 

Vaikka kiertoilmauksin on tullut ilmi, että minusta kiinnostuminen on järkiratkaisu, sekin on turnoff. Haluan, että minä itse kiinnostan ja minut koetaan viehättäväksi. Rahalla ei ole väliä. 

Minullekin on sanottu, että ammattini takia sopisin vaimoksi ja ladottu sitten oma varallisuus pöytään. Neuvottelut loppuivat lyhyeen. :D

Päädyin yhteen hitsaaja kanssa, jolla on pienemmät tulot ja matalampi koulutus kuin minulla.

Sait siis orjan.

Vierailija
84/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap999 kirjoitti:

Monelle naiselle raha on se tärkein, toisille Pituus ja miehekkyys, kolmannelle vaikka herkkyys ja kiltteys. 

Sun mieltymykset ei palvele koko kansaa. 

Raha tärkein? Sellaiselle naiselle on nimi.

Pankintäti

Vierailija
85/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se leveily toimii osaan naisista. 

Naisena esitän aina köyhempää. Tai siis vaatimatonta. En halua tuhlata aikaa vääriin ihmisiin. Haluan, että mies kiinnostuu minusta, koska pitää minua viehättävänä ja hauskana. Ei ammatin tai varallisuuden takia. 

Sama homma näin miehenä. Esim. autona on aina (ennen vakavaa parisuhdetta siis) ollut joku ns. tonnin romu. On kai karsinut tehokkaasti pois kaikki kullankaivajat. Toki en nyt sanan varsinaisessa merkityksessä edes rikas ole, mutta kuitenkin yli keskituloinen ja sijoitusvarallisuuttakin on kertynyt hieman.

Pointtina ehkä enemmänkin se, että jos joku musta kiinnostuu, vaikka vaikutan köyhemmältä kuin olen, niin sellaiseen ihmiseen minäkin halusin tutustua.

Yleensä nämä tonnin romulla ajavat ei ole ikinä katsoneet Euro NCAP; ia.

Näiden takia jäi minulta auto haaveeksi.

-Autokorimekaanikko.

Vierailija
86/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekehu ja ylimielisyys kyllä haisee ihan yleisestikin. Välitön turn-off, jos mies leveilee oikeastaan yhtään millään. Enkä tarkoita sitä, ettei voisi olla omista saavustuksistaan ylpeä, mutta vaikka jos jossain isommassa porukassa leveilee vaikka autolla tai rahalla tai työpaikalla tai opiskelupaikallaan tai salituloksilla (terve yksi exäni) tosissaan eikä ironisesti, niin kyllä mulla ainakin kuivahtaa alakerta.

Just näin. Miehet ovat kilpailuhaluisia ja kilpailevat koko ajan keskenään ja siksi luulevat, että naisia kiinnostaa heidän sijoituksensa poikien keskinäiselle scoreboardilla.

Mutta kun se kiinnostaa, ja paljon.  Olisi outoa, jos olisi toisin.

Emme polveudu niistä kivikautisista esitädeistä, jotka pariutuivat niiden miesten kanssa, joilla oli huonot geenit, ja joilta ei liiennyt resursseja lasten pitämiseen hengissä.

Vierailija
87/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitätkö miksi Hjalliksella on joku 30 v friidu, jonka edellinen pappa eiku siis mies kuoli alle puoli vuotta sitten ja heti perään samaa tasoa oleva kaveri?

Aivan! Koska Hjallis ja joku friidu, niin totta kai silloin myös kaikki miehet ja etenkin kaikki naiset!!

Vierailija
88/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikkeus vahvistaa säännön. Se että yks ainoa nainen maailmassa ei ole miesten rahojen perässä ei merkkaa mitään. Mitä enemmän rahaa miehellä on niin sitä enemmän naiset kiinnostuu vaikka ulkonäöltään mies olisi lihava karvanaama.

Itse en pidä lihavista naisista ja vaikka olis kuinka rikas ylipainoinen muija niin se ei meikämandoliini muu mustikan kiinnostusta herättäisi. Hyhhyh ei kiitos hoikka nainen sen olla pitää

Mitähän tällä yritit kertoa? Jos mies on ruma mutta rikas, saa helpommin jonkun naisen. Jos nainen on lihava, mutta rikas, saa ihan varmasti jonkun miehen. 

Se, ettei suo kiinnosta lihavat naiset, ei ole mikään meriitti. Se on vain sun mielipide, vaatimaton sellainen. 

Se ruma mies ja lihava nainen saattaa kyllä löytää toisensa, sit niillä on kaksinverran rikkautta. Sulla hoikka nainen (ehkä, jos ei oo r

Miehelle naisen varallisuus on aivan toissjainen juttu.

Vierailija
89/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitätkö miksi Hjalliksella on joku 30 v friidu, jonka edellinen pappa eiku siis mies kuoli alle puoli vuotta sitten ja heti perään samaa tasoa oleva kaveri?

Aivan! Koska Hjallis ja joku friidu, niin totta kai silloin myös kaikki miehet ja etenkin kaikki naiset!!

Ap:han tässä pikemminkin väittää, että EI KUKAAN nainen halua rikasta miestä.

Vierailija
90/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska "uskovat mieluummin kalastajaa kun kaloja". Eiks nii pojat? Hyvin toiminu?

Tehköötvain jatkossakin niin, tunnistaapa ainakin urpon riittävän kaukaa.  

Kyllä jos kaloilla on valehtelijoiden maine.

Vierailija
91/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät myönnä, että ovat miehen rahojen perässä. Rahalla saa naisia. Rikas ja väkivaltainen mies on naisten unelma. Köyhä ja kiltti mies jää yksin.

Koska tavisnainen ei kykene olemaan vastenmielisen miehen kanssa intiimisti, vaikka rahaa olis kuinka paljon. Se vaatii erityisen luonteen. 

Lisäksi en voisi ikinä kunnioittaa miestä, joka on naisen kanssa, vaikka nainen on pelkästään rahan perässä. 

Mulle henk. koht. ihan sama, millä perusteella kukin on toisensa kanssa. Tuollainen raha/huor -liitto on vain sellainen, ettei siinä ole mitään kadehdittavaa. Ei siis mitään. Lisäksi ne harvoin edes kestää. 

Kerro nyt, mitä positiivista itse sellaisessa näet. 

Minkälainen on vastenmielinen mies?

Vierailija
92/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelle miehelle kelpaa sellainen nainen, joka haluaa lähinnä vain rahaa?

Rikkaalle miehelle. Ja sen naisen voi vaihtaa kun kyllästyy. Kyllähän siinä molemmat tietää mikä on pelinhenki.

On rikkaita, on rikkaana esiintyviä ja on ökyrikkaita. Kaikkia olen elämässäni tavannut. Mutta ei se raha sitten kumminkaan ole niin tärkeää. 

Olen tavannut, tuntenut ja sukulaisinakin todella varakkaita. Mitään hyvää en näiden ihmisten elämässä nähnyt. Raha pilasi senkin, mitä olis voinut olla. Sopivasti rahaa on hyvä, liika sopii harvalle. Useimman pää ei kestä ja seurauksena kuspäitä. 

Itse tunnen onnellisia miljonäärejä. Kovalla työllä tehty suuret omaisuudet. Ollut älylläkin paljon menestyksen kanssa tekemistä. Kyllä heillä pää on ihan hyvin kestänyt ja osaavat nauttia elämästä. Joku osaa nauttia elämästä ja niistä pienistäkin jutuista, joku ei. 

Vierailija
93/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska "uskovat mieluummin kalastajaa kun kaloja". Eiks nii pojat? Hyvin toiminu?

Olen kyllä kuullut ainoastaan kalastajien kalavaleista jotka on oikein käsite erikseen mutta ok :D :D. Jatka hyvällä tiellä!  Vissiin heruu :D

Vierailija
94/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukutaito. Ei halua leveilevää miestä. 

Vierailija
95/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannusteet valehdella: nolla. Mitä useampi mies uskoisi, että idioottiudella ei saa naista, sen enemmän olisi fiksuja miehiä markkinoilla inkkelijankkarien sijaan. 

Pelimiesoppaiden motivaatiot valehdella: Raha, julkisuus, (kyseenalainen) kunnia.

Jaa a, vaikea yhtälö, kumpikohan noista valehtelisi todennäköisemmin 🤔🤔

Vierailija
96/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yleensä nämä tonnin romulla ajavat ei ole ikinä katsoneet Euro NCAP; ia.

-Autokorimekaanikko."

Olen katsonut kyllä.

Onnettomuudet on oikeasti todella harvinaisia jos sovittaa ajonopeuden kelin mukaan, ei tee riskiohituksia, vaihtaa renkaat paljon ennen lain minimiä, ei aja kovaa ylinopeutta, humalassa tai huumeiden vaikutuksen alaisena.

Lisäksi nykyiset tonnin romut eivät ole mitään 80-90 luvun autoja enää, vaan ihan 2000 luvulta ja niissä on turvatyynyt, absit yms. sekä korit jotka ei samalla tavalla painu kokoon mitä oikeasti vanhoissa autoissa. Ja ehkä tämä on juuri sen euro NCAP ansiota, sehän aloitti 90-luvulla ja pakotti kiinnittämään huomiota turvallisuuteen.

Mun ei tarvinut, enkä edes halunnut säästellä renkaissa. Ostin aina hyvät ja vaihdoin ajoissa. Ja mitäpä sitä säästelemään kun 15" maksaa koko sarja vain vähän enemmän mitä jossain isommassa kokoluokassa yksi rengas

T. tonnin romulla ajanut

Vierailija
97/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.youtube.com/shorts/rx3K1f-ormw

videolla kilttimies vonkaamassa rahojen kanssa :D

Onhan toi todella surullista. Tyyppi selvästi kokee, ettei hänessä ole mitään kiinnostavaa itsessään.

Vielä surullisempaa on että joku luuseri poistatti tuon viestin :D :D 

Vierailija
98/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15 vuotta sitten ihan OK näköinen mies, pituutta riittävästi, koulutus ja sivistys kohdillaan, asuin suuressa kaupungissa. Taloudellisesti korkeintaan keskitasoa, aloittava yrittäjä. Vientiä oli jos nyt ei valtavasti niin ihan mukavasti kuitenkin.
Nyt olen kaljuuntunut ja muutenkin menettänyt ulkonäöllistä pääomaa, mutta onnellisten sattumien kautta menee taloudellisesti poikkeuksellisen hyvin, mistä olen tietysti kiitollinen. Oletettavasti menestys myös näkyy ulospäin, vaikken siitä numeroa teekään.
Lopputulos on juuri sen mukainen mitä täällä naiset itsekin kertovat: ei raha ole mikään houkutin. Huomattavasti enemmän vastakaikua sain nuorempana, nykyään on melko rauhallista sillä rintamalla.

Vierailija
99/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukutaito. Ei halua leveilevää miestä. 

Ironinen kommentti. Tässä aloitusviesti.

"Jotkut miehet kuvittelevat, että vaikka he ovat epämiellyttäviä ja sisältä onttoja, raha saisi naisen lähtemään treffeille!"

Vierailija
100/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yleensä nämä tonnin romulla ajavat ei ole ikinä katsoneet Euro NCAP; ia.

-Autokorimekaanikko."

Olen katsonut kyllä.

Onnettomuudet on oikeasti todella harvinaisia jos sovittaa ajonopeuden kelin mukaan, ei tee riskiohituksia, vaihtaa renkaat paljon ennen lain minimiä, ei aja kovaa ylinopeutta, humalassa tai huumeiden vaikutuksen alaisena.

Lisäksi nykyiset tonnin romut eivät ole mitään 80-90 luvun autoja enää, vaan ihan 2000 luvulta ja niissä on turvatyynyt, absit yms. sekä korit jotka ei samalla tavalla painu kokoon mitä oikeasti vanhoissa autoissa. Ja ehkä tämä on juuri sen euro NCAP ansiota, sehän aloitti 90-luvulla ja pakotti kiinnittämään huomiota turvallisuuteen.

Mun ei tarvinut, enkä edes halunnut säästellä renkaissa. Ostin aina hyvät ja vaihdoin ajoissa. Ja mitäpä sitä säästelemään kun 15" maksaa koko sarja vain vähän

Mikäs siinä jos olet yksin liikenteessä.

Riittävä turvavarustelu alkaa kyllä vasta 2010 luvullta eli silloin aletaan puhumaan 80% henkiinjäämis todennäköisyydestä kun tulee 50 kilometrin tunti nopeudella keula kolari. vanhemmissa autoissa henkiinjäämis todennäköisyys on fity fifty.