Miksi jotkut miehet eivät tajua, että rahalla leveily on pahimman laadun turn-off?
Jotkut miehet kuvittelevat, että vaikka he ovat epämiellyttäviä ja sisältä onttoja, raha saisi naisen lähtemään treffeille!
Ei kiitos.
Kommentit (240)
Tasapainoinen elämä ja lompakko. Ei tarvi leveillä.
Tinderiin ei kannata laittaa liian eksootisia lomakuvia. Siellä on kaikenlaisia lokkeja, niin miehiä kuin naisiakin heti tyrkyllä.
Ei kyllä naisenakaan kannata huudella varallisuudestaan liikaa. Kyllä ne miehetkin osaa olla käsi ojossa... Ja joku Madonnahan taitaa käytännössä ostaa ne miehensä nykyään. Mikäs siinä, jos tykkää ja rahaa riittää.
Joillaki deittisivustoilla on tullut vastaan, että miehet ovat laittaneet tulonsa profiilin tietoihin. Siis mitä ihmettä?? On ne tulot mitkä tahansa niin tuollaiset menee hylkyyn. Ei joku tulojen ilmoittaminen ensikättelyssä ole lainkaan tarpeellista.
Itse olen seurustellut pitkäaikaistyöttömän miehen kanssa. Miehellä ei todellakaan ollut mitään säästöjä vaan persaukinen oli. Seurustelu loppui kuitenkin parin kuukauden päästä yksinkertaisesti miehen kusipäisyyteen. Niin kusipäistä ihmistä en katselisi vaikka olisi miljoonatulot.
Ihan tavallisten duunareiden kanssa olen seurustellut. Tavallisia suomalaisia miehiä. Ei mitään jumalaisen komeita adoniksia joilla korkea koulutus ja hyvät tulot. Kyllä se on se ihminen itsessään joka ratkaisee eikä hänen tulonsa ja koulutus.
Heleriina-79
Minusta on huvittavinta, kun nämä samat rahalla leveilijät valittavat, kuink löytävät vain kullankaivajia.
Jos mainostat, ettei sinulla ole muuta annettavaa kuin rahat onko ihme, että pelkät kullankaivajat lyöttäytyvät seuraasi?
Jospa rahalla leveilevä mies hakee maksullista naista, jolle voi ostella lahjoja ja elättää .
Vierailija kirjoitti:
Ne yrittää houkutella rahan perässä olevia naisia
Ilmeisesti... Mut kenelle on iloa rahan perässä olevasta naisesta? Entä jos mies köyhtyy, sitten loppuu "rakkaus"?
Itse en kyllä oikeasti ja rehellisesti sanottuna tulle yhtäkään naista, joille raha olis lähimainkaan se oleellisin kriteeri. Miksi tämä on vaikea uskoa joillekin miehille, sitä en tajua. Oliko oma äitinsä joku pinnallinen materialisti?
Vierailija kirjoitti:
Eli vastaus näille "Missä on kaikki miehet" -haikailuille on kunnan ja kaupungin vuokrakasarmit. Varattomuus on tilastojen mukaan kuitenkin suurin yksittäinen tekijä miehen sinkkuudelle. Mutta sitä ei saa sanoa, koska palstamamma haluaa elää illuusiossa, jossa tällaiset tekijät eivät vaikuta hänen päätöksiinsä. Mamman hauras itsetunto ei kestä mitään negatiivista, niin pitää kädet korvilla valehdella itsensä aina mahdollisimman hyvään valoon. Sillä itselleen valehteluahan tuo on. Ei sitä kukaan muu edes usko.
Voisiko olla, et ne samat syyt, jotka on johtaneet ihmisen varattomuuteen tai köyhyyteen vois olla ne syyt, miksi ovat sinkkuja? Useimmiten syynä pitkäaikaistyöttömyyteen on mt-ongelmat, eiköhän SE on se syy, miksi ovat sinkkuja.
Hyvä kysymys! Mautonta ja noloa, ei anna älykästä kuvaa ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Joillaki deittisivustoilla on tullut vastaan, että miehet ovat laittaneet tulonsa profiilin tietoihin. Siis mitä ihmettä?? On ne tulot mitkä tahansa niin tuollaiset menee hylkyyn. Ei joku tulojen ilmoittaminen ensikättelyssä ole lainkaan tarpeellista.
Itse olen seurustellut pitkäaikaistyöttömän miehen kanssa. Miehellä ei todellakaan ollut mitään säästöjä vaan persaukinen oli. Seurustelu loppui kuitenkin parin kuukauden päästä yksinkertaisesti miehen kusipäisyyteen. Niin kusipäistä ihmistä en katselisi vaikka olisi miljoonatulot.
Ihan tavallisten duunareiden kanssa olen seurustellut. Tavallisia suomalaisia miehiä. Ei mitään jumalaisen komeita adoniksia joilla korkea koulutus ja hyvät tulot. Kyllä se on se ihminen itsessään joka ratkaisee eikä hänen tulonsa ja koulutus.
Heleriina-79
Siis kuinka monen eri miehen kanssa olet oikein seurustellut?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heleriina-79
Siis kuinka monen eri miehen kanssa ole
Siis mitä sä nyt noin kovasti hämmästelet? Jos on ekan kerran seurustellut 16-vuotiaana ja nyt on melkein 45-vuotias, niin kyllä siinä on ehtinyt seurustella. Katsos kun ei kaikki löydä heti nuorena sitä oikeaa jonka kanssa ollaan loppuelämä yhdessä.
Jotkut mun seurusteluista on kestänyt vain pari kuukautta, pari seurustelua muutaman kuukauden, yksi viisi vuotta ja yksi suhde kesti 10 vuotta. Kahdeksan eri miehen kanssa olen seurustellut.
Heleriina-79
Kahdeksan eri miehen kanssa seurustellut 🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Minusta on huvittavinta, kun nämä samat rahalla leveilijät valittavat, kuink löytävät vain kullankaivajia.
Jos mainostat, ettei sinulla ole muuta annettavaa kuin rahat onko ihme, että pelkät kullankaivajat lyöttäytyvät seuraasi?
Missä valittavat? En ole itse törmännyt moiseen.
Vierailija kirjoitti:
ap999 kirjoitti:
Monelle naiselle raha on se tärkein, toisille Pituus ja miehekkyys, kolmannelle vaikka herkkyys ja kiltteys.
Sun mieltymykset ei palvele koko kansaa.
Raha tärkein? Sellaiselle naiselle on nimi.
Niin, se nimi on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekehu ja ylimielisyys kyllä haisee ihan yleisestikin. Välitön turn-off, jos mies leveilee oikeastaan yhtään millään. Enkä tarkoita sitä, ettei voisi olla omista saavustuksistaan ylpeä, mutta vaikka jos jossain isommassa porukassa leveilee vaikka autolla tai rahalla tai työpaikalla tai opiskelupaikallaan tai salituloksilla (terve yksi exäni) tosissaan eikä ironisesti, niin kyllä mulla ainakin kuivahtaa alakerta.
Just näin. Miehet ovat kilpailuhaluisia ja kilpailevat koko ajan keskenään ja siksi luulevat, että naisia kiinnostaa heidän sijoituksensa poikien keskinäiselle scoreboardilla.
No mutta niin se elämä vain karkeasti ottaen toimii. Naaraat katsovat mitä kenelläkin on tarjota ja valitsevat sen mukaan. Onhan siinä päällä sitten kaikenlaisia korulauseita, yleviä ajatuksia, itsepetosta ja sokeria, mutta pohjimmiltaan se toimii noin.
Aina on naisia joita raha kiinnostaa! Youtubessa oli joskus hauska piilokameravideo kun mies kadulla pyysi naista treffeille. Nainen antoi pakit. Mies käveli lamborginin luo ja klik klik avaimella ovet auki niin tämä nainen kipitti miehen perään 😅
Oletteko koskaan nähneet omasta halustaan yksinäistä miljonääriä? En minäkään.
Mitä väliä, jos nainen rakastuu sinun rahoihin? Ihan yhtä pinnallista kuin rakastua ulkonäköön tai tiettyyn luonteenpiirteeseen. Eli ei siis pinnallista vaan ainoastaan järkevää.
Miehet, älkää kuunnelko naisia deittiasioissa. T. m43 onnellisesti naimisissa.
Koska moni ihminen on juntti? Ainoastaan uusrikkaat tapaavat leveillä rahoillaan. Ovat näet vauraudestaan huolimatta edelleen henkisesti alaluokkaisia.
``Varattomuus on tilastojen mukaan kuitenkin suurin yksittäinen tekijä miehen sinkkuudelle.``
``Sinkkuina ovat köyhimmät ja varakkaimmat.``
Kerros nyt vielä kerran, että miten tää nyt sun mielestä siis menee: Miten varattomuus voi olla suurin syy sinkkuuteen, jos varakkaimmatkin ovat sinkkuja? Vai meinaatko, että ne kaikki kaksi varakasta sinkkua ovat nyt vaahdonneet täällä satojen postausten verran, miten äärettömän varakkaita ja onnellisia sinkkuja he ovatkaan? Ovat siis trolleja, ja oikeasti sinkkumiehet eivät olekaan varakkaita ja onnellisia vaan köyhiä ja surullisia?
Ps. En ole kultasesi. En ymmärrä, miksi kuvittelet niin.