Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet eivät tajua, että rahalla leveily on pahimman laadun turn-off?

Vierailija
12.01.2024 |

Jotkut miehet kuvittelevat, että vaikka he ovat epämiellyttäviä ja sisältä onttoja, raha saisi naisen lähtemään treffeille!

Ei kiitos.

Kommentit (240)

Vierailija
41/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina joku nainen on rahan perään ja lähtee treffeille kun näkee minut ässämersulla kierroksella. Ei tarvitse baarissakaan yksin olla kun tilaa shampanjaämpärin pöytään 😎

M37

Jos haluat sitä, niin miksi ei. Minusta rahanperässä olevat ihmiset ovat takiaisia. En halua sellaisia elämääni. En tuhlaa aikaani. Aika on rahaa 😎

Vierailija
42/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelle miehelle kelpaa sellainen nainen, joka haluaa lähinnä vain rahaa?

Rikkaalle miehelle. Ja sen naisen voi vaihtaa kun kyllästyy. Kyllähän siinä molemmat tietää mikä on pelinhenki.

On rikkaita, on rikkaana esiintyviä ja on ökyrikkaita. Kaikkia olen elämässäni tavannut. Mutta ei se raha sitten kumminkaan ole niin tärkeää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä tiedottaa naisia että onko sitä rahaa vai ei ja onko miehestä elättäjäksi. Eivät naiset sitten tuhlaa aikaansa persaukisiin luusereihin. 

Enemmän se luuseri on rahan orja, yhteiskunnan kiltti lammas. Saa esittää alfaa sitten asiakaspalvelijoille.

Eiköhän se asiakaspalvelija ole se rahan orja. Varmasti olisi muualla kuin asiakaspalvelijana. Rahan takia joutuvat raahautumaan sinne tyhmään työpaikkaan. Eivät he palkatta sitä työtä tee. 

Vierailija
44/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha on naiselle tärkeintä mutta sitä ei haluta myöntää.

Siksi naiselle tulee kiusallinen olo, jos miehen varallisuus paljastuu heti.

Miehen pitää olla kuin moneen lahjapaperiin kääritty kultaharkko. Päällimmäinen kerros on Jason Momoa-luolamies / barbaari / Gigachad ja sitten kun papereita käärii niin paljastuukin, että mies on kaiken muun ohella miljardööri.

Oot sit lukenut enemmänkin jotain Harlekin-kirjoja! Maailmankuvasi on suoraan sieltä! Se ihana nainenkin on luonnon kaunis, kunhan vähän sipaisee punaa huuliinsa

Vierailija
45/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelle miehelle kelpaa sellainen nainen, joka haluaa lähinnä vain rahaa?

Rikkaalle miehelle. Ja sen naisen voi vaihtaa kun kyllästyy. Kyllähän siinä molemmat tietää mikä on pelinhenki.

Sä tulet menettämään rahasi. Jos et pysty luomaan hyvää flowta elämääsi, ts. et löydä oikeanlaisia ihmisiä ympärillesi. 

Vierailija
46/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan ympärille rakentaminen on kuin tyhjän kuoren kopsahdus. Se tulee lytistymään kasaan alipaineessa. 

Vierailija
47/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaakin rahaa on. Minua on lähinnä ällöttänyt, jos joku mies on sen takia lähestynyt. Muutama on. Samantien turnoff. 

Vaikka kiertoilmauksin on tullut ilmi, että minusta kiinnostuminen on järkiratkaisu, sekin on turnoff. Haluan, että minä itse kiinnostan ja minut koetaan viehättäväksi. Rahalla ei ole väliä. 

Minullekin on sanottu, että ammattini takia sopisin vaimoksi ja ladottu sitten oma varallisuus pöytään. Neuvottelut loppuivat lyhyeen. :D

Päädyin yhteen hitsaaja kanssa, jolla on pienemmät tulot ja matalampi koulutus kuin minulla.

Vierailija
48/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap999 kirjoitti:

Monelle naiselle raha on se tärkein, toisille Pituus ja miehekkyys, kolmannelle vaikka herkkyys ja kiltteys. 

Sun mieltymykset ei palvele koko kansaa. 

Raha tärkein? Sellaiselle naiselle on nimi.

Niin on, normi nainen. Rahalla rehentely ei ole turn off, jos sitä rahaa on. Illallinen Kämpissä vai Pizzeria Analiassa, loma Malediiveillä vai risteily Tallinnaan? Nuokin ovat kaiken hieman paremmin tienaavien tavoitettavissa.

Mistä te kehitätte tän oman "todellisuuden"? Joku ihan oma maailma. Elokuvista?

Vierailija
49/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahassa ei ole kyse rahasta vaan ominaisuuksista, jotka ovat rahaa tuoneet. Älykkyys, sisukkuus, sosiaaliset taidot jne. 

Vierailija
50/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se leveily toimii osaan naisista. 

Naisena esitän aina köyhempää. Tai siis vaatimatonta. En halua tuhlata aikaa vääriin ihmisiin. Haluan, että mies kiinnostuu minusta, koska pitää minua viehättävänä ja hauskana. Ei ammatin tai varallisuuden takia. 

Sama homma näin miehenä. Esim. autona on aina (ennen vakavaa parisuhdetta siis) ollut joku ns. tonnin romu. On kai karsinut tehokkaasti pois kaikki kullankaivajat. Toki en nyt sanan varsinaisessa merkityksessä edes rikas ole, mutta kuitenkin yli keskituloinen ja sijoitusvarallisuuttakin on kertynyt hieman.

Pointtina ehkä enemmänkin se, että jos joku musta kiinnostuu, vaikka vaikutan köyhemmältä kuin olen, niin sellaiseen ihmiseen minäkin halusin tutustua.

Vierailija
51/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaakin rahaa on. Minua on lähinnä ällöttänyt, jos joku mies on sen takia lähestynyt. Muutama on. Samantien turnoff. 

Vaikka kiertoilmauksin on tullut ilmi, että minusta kiinnostuminen on järkiratkaisu, sekin on turnoff. Haluan, että minä itse kiinnostan ja minut koetaan viehättäväksi. Rahalla ei ole väliä. 

Minullekin on sanottu, että ammattini takia sopisin vaimoksi ja ladottu sitten oma varallisuus pöytään. Neuvottelut loppuivat lyhyeen. :D

Päädyin yhteen hitsaaja kanssa, jolla on pienemmät tulot ja matalampi koulutus kuin minulla.

Loppupeleissä olen miettinyt, että aika sama, mitä täällä elämässä tekee. Rehellisyys on kuitenkin tärkeää. 

Vierailija
52/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeus vahvistaa säännön. Se että yks ainoa nainen maailmassa ei ole miesten rahojen perässä ei merkkaa mitään. Mitä enemmän rahaa miehellä on niin sitä enemmän naiset kiinnostuu vaikka ulkonäöltään mies olisi lihava karvanaama.

Itse en pidä lihavista naisista ja vaikka olis kuinka rikas ylipainoinen muija niin se ei meikämandoliini muu mustikan kiinnostusta herättäisi. Hyhhyh ei kiitos hoikka nainen sen olla pitää

Vierailija
53/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap999 kirjoitti:

Monelle naiselle raha on se tärkein, toisille Pituus ja miehekkyys, kolmannelle vaikka herkkyys ja kiltteys. 

Vauva.fi naisille se raha on kaikki kaikessa.

Mies ei saa pitää huolta vaan pitää itse tienata miljoonat ja käydä vain moikkaamassa miestä.

Lapsi on rasite ja este menestykselle kun pitää saada rahaa.

Lapsia ei voi tehdä kun ei ole miljoonääri jne.

Näinhän se on, ettei nainen voi voittaa. Huono se on aina. Joko tekee itse omat rahansa tai sit lokkeilee...Ja jos ei tee rahaa vaan itsenäisesti oman lapsiperheen, on painajaisista pahin: YKSINHUOLTAJA! Saattaa myös tykätä siideristä, joka on palstan mukaan pahinta. 

Vierailija
54/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahoilla leveily on ehkä junttia, mutta on tärkeää että sitä rahaa löytyy riittävästi vaimon leveään elämään.

N33

Vierailija
55/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha on naiselle tärkeintä mutta sitä ei haluta myöntää.

Siksi naiselle tulee kiusallinen olo, jos miehen varallisuus paljastuu heti.

Miehen pitää olla kuin moneen lahjapaperiin kääritty kultaharkko. Päällimmäinen kerros on Jason Momoa-luolamies / barbaari / Gigachad ja sitten kun papereita käärii niin paljastuukin, että mies on kaiken muun ohella miljardööri.

Sehän on Match sitten!

Mä käärisin tohon pakettiin mun oman miehen. Jason Momo on jotenkin liikaa, kaikkea.

Vierailija
56/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap999 kirjoitti:

Niin on, normi nainen. Rahalla rehentely ei ole turn off, jos sitä rahaa on. Illallinen Kämpissä vai Pizzeria Analiassa, loma Malediiveillä vai risteily Tallinnaan? Nuokin ovat kaiken hieman paremmin tienaavien tavoitettavissa.

Taidan olla liian rikas kun en hoksannut mikä ero noissa nyt sitten on. Kaikki ihan kivoja minun mielestäni. Vai luuletko tekeväsi vaikutuksen jollain illallispaikalla tai matkakohteella?

Vierailija
57/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle miehessä tärkein ominaisuus liittyy meidän kahdenväliseen henkilökemiaan. On tärkeätä, että miehen viestintä saa oloni hyväksi hänen seurassaan ja silloinkin kun ei nähdä. Pitää tulla tunne, etten ole vain joku ihan sama tyyppi. Muutamien kuukausien jälkeen pitää olla rakastettu tunne ja olo, että toinen välittää paljon ja hellittelynimet on jo käytössä. Kohtaan työssäni paljon ihmisiä, eikä ole hyvä, jos joku random asiakas saa minulle ohikiitävässä hetkessä lämminhenkisellä viestinnällään olon, että meillä synkkaa paremmin kuin kumppanin kanssa. 

Minulle on ok, että kavereiden kanssa tunnelma on etäisempi, eikä se haittaa, mutta jos se on sitä kumppanin, josta pitäisi muodostua rakas sellainen ja elämäni tärkeimpiä ihmissuhteita, niin en taida pystyä. 

Luontainen kokonaisvaltainen uskollisuus on ominaisuus, joka olisi lottovoitto miehessä, mutta sellaiset taitavat olla kaikki pysyvästi parisuhteissa tässä iässä.

Vierailija
58/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap999 kirjoitti:

Kulttuurisesti kiinnostavaa on, miksei sellaiselle miehelle ole nimeä.

59/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdelläkään rakkaista ystävistäni ei ole rahamiestä. Eniten kiinnostaisi täällä kirjoittavien miesten rehellinen vastaus siihen miksi heillä on pakkomielle yrittää tuputtaa tätä "naiset haluavat vain rahaa" -provoaan. Mistä tällaisen misinformaation ja disinformaation luukuttamisen tarve tulee? Vaikka oikealla ja vasemmalla on esimerkkejä aivan muusta. Miksi käytätte aikaanne tähän samaan päivästä toiseen?

Miks somessa ja lehdessä sit mainostetaan kaiken maailman sponsoreita ja sugar daddy suhteita. 

Pää pois perseestä!

Näistä saa ja pitää keskustella. 

Eikö täällä muka ole tän kulttuurin edustajia lainkaan?

Kaikki jo liian vanhoja tai maskuliinisia providershipiin?

Ois kiva kuulla erilaisia näkökulmia. Ei pelkästään incel mammoja yms miesvihaajia. 

Vierailija
60/240 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elelin avioeron jälkeen sinkkuna, tapailin muutamia erilaisia miehiä.  Yksi oli pienituloinen yrittäjä, yksi eläkeläinen, sitten varakas yrittäjä, eräs vakavarainen "julkkis", toinen eläkeläinen, vaan sitten löysin aarteen.  Hän on pienillä tuloilla elelevä ihana mies, ja hänen kanssaan olen ollut jo kauan, enkä vaihtaisi muuhun.