Laitatteko jouluruokaa lauantaina kun on Nuutinpäivä ja joulukuusi on viimeistä päivää?
Meillä varmaan laatikoita ja jälkiruuaksi riisipuuro sekahedelmä sopalla. Enää 11 kuukautta kun on joulun aika :)
Kommentit (46)
Hyvä idea!
Tuossa voisikin leipasta lanttulaatikon ja päräyttää paistaen kinkun pakkasesta. Kinkku menee jäisenä uunioon.
Heh. Emme ole syöneet mitään jouluun viittaavaa sitten 25. päivän joulukuuta.
Joulukuusi koristeineen viety aikoja sitten pois ankeuttamasta.
Kai paistatte myös pettuleipää, palvotte Ukko ylijumalaa ettekä koskaan käytä muita rasvoja kuin voita ja sianihraa?
Miksi joulu on teille mielenterveysongelmaisille naisille niin tärkeä asia? Palauttaako se teidät muistoissa johonkin lapsuuteen jolloin itse keksityt traumat eivät vielä hallinneet elämäänne ettäkä syöneet sitä määrää lääkkeitä kuin tänään?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joulu on teille mielenterveysongelmaisille naisille niin tärkeä asia? Palauttaako se teidät muistoissa johonkin lapsuuteen jolloin itse keksityt traumat eivät vielä hallinneet elämäänne ettäkä syöneet sitä määrää lääkkeitä kuin tänään?
Joulu on niille kuin maski. Keinotekoinen apu hysteriaan.
Vierailija kirjoitti:
Voishan tuon kauniimminkin sanoa.
Kyllä varmaan joulu ja sen tunnelma on sellainen asia, joka tuo monelle mieleen hyviä muistoja.
Kyllä mullekin kinkku maistuis taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan joulu ja sen tunnelma on sellainen asia, joka tuo monelle mieleen hyviä muistoja.
on parempi että otat ylimääräisen rauhoittavan
Ettehän te akat TEE riisipuuroa vaan ostatte sen eineshyllystä😆🤣
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vielä itse tehtyjä pakasteessa, voisipa tosiaankin syödä ne silloin.
Pakaste on pakastettu tuote, joka on siellä pakastimessa. Eli pakaste ei ole (toisessa) pakasteessa, vaan pakastimessa.
No en laita. Mä voin paistaa kinkun uunissa vaikka Juhannuksena. En juhli enkä tunnusta joulua.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaupassa laatikoita?
Varsin monesta saa ilmaiseksi banaanilaatikoita kun vain menee kysymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pakastimessa vielä pari odottamassa paistamista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä olikin hyvän mielen ketju kunnes inseli hyökkäsi paikalle raivoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Joulukuusi koristeineen viety aikoja sitten pois ankeuttamasta.
Voi, onneksi meillä on kaunis kuusi, joka ei ole ankeuttanut yhtään. Päinvastoin!
Jouluruokaa sitten taas ensi jouluna, ei aiemmin.
Joulun aika päättyy vasta huomenna.
Tosi kiva saada jouluruokaa huomenna :)
Voisi vaikka laittaakin. Laatikoita ja karjalanpaistilihoja on vielä pakastimessa. Kuusi ja koristeet saa vielä olla pari viikkoa. On niin kauniit.
Mietin just samaa. Kuusi on tähänkin asti lähtenyt pois aina Nuutinpäivänä, mutta jouluruokia en ole silloin syönyt.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/