Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työhistorian pitää olla aukoton?

Vierailija
11.01.2024 |

Työnantajaa kiinnostaa priima mutta entäs jos se hakijalla jolla on se aukko työhistoriassa onkin vain vähän huonompi? 

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen yleensä on joku syy miksi on aukkoja ja se kiinnostaa.

Itse olen ottanut paskaduuneja siksi aikaa kunnes taas oman alan hommia löytyy. 

Vierailija
2/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa Kela gold niin voit haistattaa paskat kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oih mikä sankari<3

Kumpa kaikki tekisivät samoin. Pysyvät paskaduunit paskoina kun aina löytyy uusi urhea tampio jota ei haittaa tehdä työtä puoli-ilmaiseksi.

Vierailija
4/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On voitu viettää pari vuotta istumalla Riihimäellä tai lepositeissä Pitkämäessä.

Vierailija
5/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oih mikä sankari<3

Kumpa kaikki tekisivät samoin. Pysyvät paskaduunit paskoina kun aina löytyy uusi urhea tampio jota ei haittaa tehdä työtä puoli-ilmaiseksi.

Itse olen sitä mieltä että kaikki työ kannattaa. Joku voi olla eri mieltä. Saapahan työkokemusta muistakin hommista ja ei tule aukkoja CV. Tätä on muuten työnantaja arvostanut, ettei ole jäänyt kotiin makaamaan.

Vierailija
6/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita aukon kohdalle "työtön", niin aukko on täytetty.

Vierailija
7/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja nöyrä orja ei vapaita kaipaa. 

Vierailija
8/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne aukot kiinnostaa paskaduunien pomojakin.

Vierailija
9/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne aukot kiinnostaa paskaduunien pomojakin.

Niin kiinnostaakin, siksi niitä aukkoja ei ole kun aina mennyt heti töihin sinne minne on päässyt siksi aikaa kunnes löytyy parempaa. Ei aukkoja.

Vierailija
10/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta pitäisi listata vain haettavaan paikkaan liittyvä relevantti työkokemus ja pitää CV parin sivun mittaisena niin miten tuo aukottomuus yhdistetään em. asioihin?

Vierailija
11/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukko työhistoriassa on aina uhka; työntekijäehdokkaalle on voinut ehtiä muodostua omia ajatuksia. 

Vierailija
12/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oih mikä sankari<3

Ja laatu on melko huono. 

Vierailija
13/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oli töitä, kukaan ei kysellyt aukoista.

Vierailija
14/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aukko työhistoriassa on aina uhka; työntekijäehdokkaalle on voinut ehtiä muodostua omia ajatuksia. 

Ja on päässyt ehkä jopa lepäämään ja keräämään voimia, puhkuu intoa ja on siten ahkerampi ja energisempi kuin kukaan muu uudessa työpaikassa. Valtava uhka koko työyhteisölle, eikö?

Vierailija
15/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työelämän mahdolliset aukot eivät kuulu kenellekään.

Vierailija
16/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko syynä se että on ollut työttömänä välissä?

Vierailija
17/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että juuri matalapalkka-aloilla ollaan kiinnostuneita siitä onko cv:ssa aukkoja vai ei. Ekoihin töihin hakiessa oli kauhean tarkkaa että mitä on tehnyt minäkin vuonna ja kauhea kummastelu mitä olen tehnyt vuonna 2014.

Sen jälkeen kun valmistuin ja pääsin kunnon töihin ei ketään ole kiinnostanut millaisia aukkoja cv:ssa on, vaan on vaan oltu kiinnostuneita siitä minkälaista kokemusta ja osaamista minulla on.

Vierailija
18/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa kirjoittamaan ne CV:t niin, että aukkoja pitää etsiä suurennuslasin kanssa.

Vierailija
19/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se CV:n aukottomuus kertoo henkilön tottelevaisuudesta, nöyryydestä ja muokattavuudesta. 

Vierailija
20/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On voitu viettää pari vuotta istumalla Riihimäellä tai lepositeissä Pitkämäessä.

Jos joutuu vähäksi aikaa poseen, kannattaa olla samaan aikaan opiskelijana. Kukaan ei ihmettele, jos opinnot viivästyy vuoden tai pari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme