Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rydman käänsi takkinsa, kuten persujen kuuluukin

Vierailija
01.09.2026 |

Sosiaali- ja terveysministeri Wille Rydman (ps.) kiistää perääntyneensä sosiaali- ja terveysalan (STEA) järjestöjen avustuskriteerien kanssa.

– Itse olen sen päätöksen tehnyt ja jos olen perääntynyt, olen perääntynyt itse itselleni, Rydman sanoi tiistaina eduskunnassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuskanslerilla voi olla toisenlainen näkemys asiaan. Valtakunnanoikeus kutsuu.

Vierailija
2/10 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydman kannattaakin nyt maamujen oikeuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa versiossa kehotetaan olemaan soveltamatta kohtaa, jossa kerrotaan, että avustuksia ei myönnetä järjestöille, joiden toiminta kohdistuu ”pääasiassa yhteen tiettyyn ei-terveydellisperusteiseen tausta- tai identiteettiryhmään”.

Linjauksen katsottiin syrjivän esimerkiksi maa.hanmu.uttajien kotoutumiseen tai seksuaalivähemmistöjen oikeuksiin liittyvää työtä tekeviä järjestöjä.

Vierailija
4/10 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sketsihahmo Wille " Kirjan mukaan mennään" Rydman taas vauhdissa. Kikattaa taas Il:n haastattelussa: Voitoksi voi tulkita kukin mitä haluaa, hihi- ja tämä uusi nerokas lausunto kuulostaa joltain Juicen biisiltä: Jos olen perääntynyt, niin olen perääntynyt itse itselleni -muuten vaan.

Huomenna varmaan joku hassu lippis päässä provosoivalla tekstillä. Suomi on jumalauta Eu:n sosiaalisen kehityksen tarkkiksella Romanian ja Bulgarian kanssa samassa viiteryhmässä, sotepalvelut on kriisissä ja henkilökuntaa irtisanotaan ja meillä on tällainen klovni sosiaali- ja terveysministerinä, joka vaikuttaa nauttivan, kun nostaa asiakasmaksut kohtuuttomiksi ja hymyillen tuhoaa oman sektorinsa toimintaa.

Vierailija
5/10 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudessa versiossa kehotetaan olemaan soveltamatta kohtaa, jossa kerrotaan, että avustuksia ei myönnetä järjestöille, joiden toiminta kohdistuu ”pääasiassa yhteen tiettyyn ei-terveydellisperusteiseen tausta- tai identiteettiryhmään”.

Linjauksen katsottiin syrjivän esimerkiksi maa.hanmu.uttajien kotoutumiseen tai seksuaalivähemmistöjen oikeuksiin liittyvää työtä tekeviä järjestöjä.

Turvakodeilta rahat pois.

Vierailija
6/10 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeuskanslerilla voi olla toisenlainen näkemys asiaan. Valtakunnanoikeus kutsuu.

Mikä ihmeen valtakunnanoikeus?

Vierailija
7/10 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen valtakunnanoikeus?

Petteri sinne on joutumassa, kun oikeuskansleri toteaa Orpon vastineeseen koskien Valmet Automotivea ja Gardenia: Jätkähän puhuu aivan paskaa.

Vierailija
8/10 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, ryynis kannattaa myös pridea. Kohta varmaan sateenkaaren väreissä.

Vierailija
9/10 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää maamuja sanoi ryydis

Vierailija
10/10 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maamuu kelpaa persujen sänkyynkin rakastajaksi. Eivät persut heitä vastaan käänny, voi pian jäädä pimpsat ja pojupimpsat saamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän