Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työhistorian pitää olla aukoton?

Vierailija
11.01.2024 |

Työnantajaa kiinnostaa priima mutta entäs jos se hakijalla jolla on se aukko työhistoriassa onkin vain vähän huonompi? 

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
22/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se CV:n aukottomuus kertoo henkilön tottelevaisuudesta, nöyryydestä ja muokattavuudesta. 

Ei, vaan aukot kertovat yleensä holtittomuudesta. Jos on aukko, siihen kannattaa laittaa, että olin liftaamassa Kaakkois-Aasiassa. Nuorella henkilöllä tuo on ihan ok, se on merkki rohkeudesta ja selviytymiskyvyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se CV:n aukottomuus kertoo henkilön tottelevaisuudesta, nöyryydestä ja muokattavuudesta. 

Ei, vaan aukot kertovat yleensä holtittomuudesta. Jos on aukko, siihen kannattaa laittaa, että olin liftaamassa Kaakkois-Aasiassa. Nuorella henkilöllä tuo on ihan ok, se on merkki rohkeudesta ja selviytymiskyvyistä.

Tai esimerkiksi sairaudesta.

Vierailija
24/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä cvstä ajat pois ja kerro työhistoria ja koulutus tutkinnot ilman päivämääriä. 

Vierailija
25/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen yleensä on joku syy miksi on aukkoja ja se kiinnostaa.

Itse olen ottanut paskaduuneja siksi aikaa kunnes taas oman alan hommia löytyy. 

Kyllä ne aukot kiinnostaa paskaduunien pomojakin.

Mä palkkaan töihin pelkästään naisia. Juurikin niiden aukkojen takia.

T. Paskaduunin pomo

Vierailija
26/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukot pitää vaan selittää auki CV:ssä tai hakemuksessa. Onhan se ymmärrettävää, että jos on esim. 3 vuoden aukko se ihmetyttää. Jos sen selittää äitiys- ja hoitovapaalla tai opiskelulla, niin aukko ei enää pistäkään silmään. Ihan yhtä huolestuttavaa on jatkuvasti vaihtuvat työnantajat. Nekin pitää avata esim. kertomalla työtehtävien määräaikaisuudesta jne. Kukaan ei halua töihin henkilöä, joka jää heti saikulle tai kyllästyy ja vaihtaa jatkuvasti työpaikkaa.

Vierailija
27/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on aukko persreiässä... Näyttäkää mulle töitä    Saatana. 👍

Vierailija
28/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen johtajana ja olen ollut 2 vuotta koti-isänä vuoden jaksoissa. Ei koskaan ole haitannut työn saantia.

m43

Vierailija
29/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä cvstä ajat pois ja kerro työhistoria ja koulutus tutkinnot ilman päivämääriä. 

Johan tuo kertoo, että on jotain salattavaa. 

Vierailija
30/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaudet,matkat,opiskelut,välivuodet,kuolemat perheessä ym on normaalia elämää. en pidä aukkoja cv:s ongelmana . kenelle tahansa voi sattua kolari,syöpä tms vaikka olis aukoton työhistoria aikaisemmin.

Vierailija
31/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole aukoton eikä ketään ole kiinnostanut. Olin esim korona -aikaan yli 2v työttömänä, sitten aktivoiduin hakemaan töitä. Sain. Olin liki 50v. Tavallisia toimistotöitä. Ei suosittelijoita. En tajua tätä narinaa. 

Vierailija
32/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jättä sinne aukon? Sen voi täyttää ties millä.

Vierailija
33/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen yleensä on joku syy miksi on aukkoja ja se kiinnostaa.

Itse olen ottanut paskaduuneja siksi aikaa kunnes taas oman alan hommia löytyy. 

oih mikä sankari<3

Kumpa kaikki tekisivät samoin. Pysyvät paskaduunit paskoina kun aina löytyy uusi urhea tampio jota ei haittaa tehdä työtä puoli-ilmaiseksi.

Itse olen sitä mieltä että kaikki työ kannattaa. Joku voi olla eri mieltä. Saapahan työkokemusta muistakin hommista ja ei tule aukkoja CV. Tätä on muuten työnantaja arvostanut, ettei ole jäänyt kotiin makaamaan.

Ei kaikki saa niitä p**kaduunejakaan, joten se siitä. Kaupatkin saa nykyisin satoja hakemuksia, vaikka on vain yksi paikka tarjolla. Kyllä se kertoo siitä, ettei vapaita työpaikkoja ole läheskään kaikille halukkaille. 

Vierailija
34/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita aukon kohdalle "työtön", niin aukko on täytetty.

Muuten hyvä, mutta "työnhakija"!

Vierailija
35/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole aukoton eikä ketään ole kiinnostanut. Olin esim korona -aikaan yli 2v työttömänä, sitten aktivoiduin hakemaan töitä. Sain. Olin liki 50v. Tavallisia toimistotöitä. Ei suosittelijoita. En tajua tätä narinaa. 

Olet ollut onnekas. Just niitä "tavallisia toimistotöitä" on nykyisin paljon vähemmän kuin ennen. 

Vierailija
36/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvontayhteiskunnassa ei suvaita liian pitkiä nautiskelujaksoja työelämästä. Voi herättää kateutta uraohjuksissa. 

Vierailija
37/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan tuo kertoo, että on jotain salattavaa. 

No mut nyt ei Johanilta ole kysytty yhtään mitään!

Vierailija
38/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut onnekas. Just niitä "tavallisia toimistotöitä" on nykyisin paljon vähemmän kuin ennen. 

Olen ilmeisen monta kertaa ollut onnekas. 

Vierailija
39/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön työnhakija vai Tytti Yli-Viikarin kaltainen työssäkäyvä työnhakija, kumpi pahempi?

Vierailija
40/58 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo aukon aukkoa työhistoriassa, koska sitä ei oo ollenkaan. Koulustakin valmistuin viimeksi melkein 15v sitten ja se oli peruskoulu se. Sen jälkeen monta koulua jäi kesken, koska yksinäisyys vei pikkuhiljaa kaiken tulevaisuuden uskon, motivaation ja voimat jo 17v ikäisestä alkaen. 

Edelleen monet ihmiset hokee, että olen vieläkin niin nuori (joopajoo) ja ihan hyvin voin päästä vielä työelämään mukaan (ja p*skat). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän