Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asusteet Hobby Hallin " poika" haalariin?

08.01.2007 |

Mitkäköhän asusteet on tarkoitettu Reimatecin haalariin, joka oli Hobby Hallissa vähän aikaa sitten tarjouksessa? Väriltään sellainen siniharmaa, jossa siniset tehosteet. En ole missään nähnyt siihen sopivia hanskoja tai hattua. Vaaleansinisiä kyllä, mutta haalarin tehostesininen on hieman tummempi sininen.

Ongelma tämäkin.... ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin hankkia siihen harmaat, mustat tai tummansiniset asusteet. Ei tarvitse olla edes Rtecin omia vaan esim. Jonathan, Lenne tms. käy.

Jos nyt en tänä keväänä löydä sopivia asusteita, katson mitä ensi syksynä on tarjolla, ja luulen ainakin Jonathanin ottavan varman päälle värien kanssa ja jotain sopivaa löytyy. Vaikka sitten ne tavallisen tylsät tummansiniset ;)

Vierailija
2/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon jo asusteetkin haalinut. Eli ostin tuota samaa harmaata (051) reimatecin talvirukkaset ja sellaisen mist hatun (kai niitä pojatkin voi käyttää). Lisäksi reiman neulepipon jossa kahta eri harmaata ja limen vihreä ompele keskellä. Eli kyllä tuohon löytyy jos vaan sattuu osumaan kohdalle;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimalta siis löytyy tuota samaa harmaata olevat hanskat? Onko siis ihan sama harmaa kuin puvussa?

Vierailija
4/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

värinä molemmissa sekä haalarissa että hanskoissa on toi 051. Äsken valossa oikein tiirasin niin hanskat on kyllä kiiltävämmät kuin enemmän mattapintainen haalari, joten ihan identtiset eivät kyllä ole, mutta käy mielestäni hyvin. Muuten on kieltämättä vaikea löytää sopivan värisiä hanskoja, tai ainakaan mun silmiin ei tummansiniset oikein käyneet.

Vierailija
5/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aavistuksen tummemmilta hansojen harmaa siis näyttää, en tiedä onko sitten ton kiiltävyyden ansiosta mutta värikoodin pitäisi muuten täsmätä.

Vierailija
6/6 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Kerttu-77!

Täytyy jatkaa etsimistä.