Mitä teet toisin kuin äitisi/mummosi?
Hei kaikki! Olen utelias kuulemaan, mitä asioita te teette eri tavalla kuin äitinne, mummonne tai muut perheenne vanhemmat naiset. Tarkoitan sellaisia asioita, jotka ovat muuttuneet ajan myötä tai joissa olette valinneet oman tyylinne. Esimerkiksi minä en säilytä jokaikistä purnukkaa, käytä hyllypaperia tai tee viikkosiivousta. Miten on teidän laitanne? Kerro kommenteissa! 😊
Kommentit (46)
En ole taikauskoinen enkä uskovainen. En puutu muiden yksityisasioihin.
En mene naimisiin tai hanki lapsia. En myöskään dokaa itseäni pyörätuoliin. Tätä tosin eivät mummot tehneet, pelkästään äiti.
Nautin eläkkeellä olosta. Sitä äiti ei ehtinyt tehdä, koska kuoli nuorena syöpään.
Ja täytyyhän se todeta, että huusholliani hoidan eri tavalla kuin äitini. Olkoon esimerkkinä vaikkapa lattioiden pesu, jonka hän teki konttaamalla polvillaan vanhaa kalsarinlahjetta käyttäen. Apuvälineillä kun ei kuulemma tullut pudasta!
Äitini ja isovanhempani on molemmat ihan neuroottisia siivouksessa. Itse siivoan kotiani, kun se on likainen. Yleensä melkein joka päivä siivoan jotakin vähän aikaa. Meillä on puhdasta. Heillä taas on joku neuroosi siihen, että esimerkiksi kun tulee joku vieras kylään, niin on pakko jynssätä mopilla puhtaita lattioita. Tai kun on joulu, niin pitää siivota vaikka olisi puhdasta. Niin ja molemmilla on kyllä pahemman hamsterin vikaa ei muuten, mutta ruoan suhteen. Heillä on aina jotain pakasteessa, mikä on saattanut lojua siellä jo vuosikaudet. Myös molemmat on todella kangistuneet aikatauluihin, kun taas itse tykkään tehdä vapaammin. Esimerkiksi mummo käy joka lauantai klo 19.00 saunassa.
En dokaa! Kännää ja örvellä, haasta riitaa, tupakoi lasten edessä sisällä.
Olen elossa.