Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut vartijat seuraa kaupassa rehellistä ihmistä?

Vierailija
11.01.2024 |

Olen huomannut että jostain syystä olen jotenkin silmiinpistävä kun vartijat seuraavat minua kaupassa vaikka olen työssäkäyvä rehellinen ihminen ja vielä hyvätuloinen ja sain juuri suuren periinönkin, mnusta todella ärsyttävää ja siitä syystä teenkin jatkossa melkein kaikki ostokset netissä. En vaan voi käsittää miksi vartijat ovat ottaaneet minut kohteeksi seurata minua ja välillä myös kauppskeskuksessa tuijottavat vihaisesti ja pitkään. Olen siis suomalainen tavallinen perheenäiti ja pukeuden neutraalisti enkä mielestäni ole mitenkään oudon näköinen. Jopa yhdellä isolla  kaupungin ylläpitämällä parkkipaikalla mihin joskus oysäköin niin vartiointiliikeen autot on kyttäämässä mennessä ja lähtiessä kuin rikollista, vähän näyttää heilläkin oikeaa tekemistä olevan.

Kommentit (162)

Vierailija
161/162 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta seuraaminen jos kaksi tai kolme kansallisen rahtihameen kantajaa lapsineen saapuu kauppaan. Yksi häiriköi hyllystä älä myyjää,yksi huutelee Toistaa toisaalla ja kolmas tekee työtä. Maksut syö jäätelöä avaa keksipaketin ja reumaa istoskärryillä.

Kassalla täys kaaos kun Kela gold kortilla määrä summa ja kärryn ostoksia poistetaan. Näin kulttuuri kansalaiset ja siksi Vartia edes yrittää estää työn.

Persun päiväubi taas.

Vierailija
162/162 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne etsii pano seuraa... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän