Miehillä suuria vaikeuksia ymmärtää että naisillakin on ulkonäkökriteerejä
Tuntuu, että kyky asettua toisen mielenmaisemaan ja yleinen empatikyky/eläytymiskyky on isolla osalla suomalaisista miehistä nolla.
Aivan kuten tekään ette halua ketä tahansa 130kg siiliksi ajeltua "tonnikeijua", ei useimmat naiset tykkää siitä että miehellä roikkuu kolmoisleuka, pälvikalju paistaa ja ainoa urheilu mitä mies selvästi on koskaan tehnyt on penkkiurheilu.
Itse esimerkiksi haluan yksiselitteisesti että miehellä on kivat kasvot sekä hiukset tallella. Persoonaa tarkastellaan sitten kun tämä kynnys on ylitetty. Helppoa? No ei, koska jo tällaisen miehen löytäminen omasta ikähaarukasta on satojen pyyhkäisyjen takana.
Pituudesta en ole ronkeli kunhan on minua pidempi, mutta tykkään preferenssinä kyllä pitkistä miehistä.
Heti kun kertoo miksi on nirso, alkaa h-rittelu ja epäasiallinen äänensävy, jolloin keskustelu tyrehtyy. Ei iso osa miehistä tajua että ketään ei kiinnosta kellonne, autonne, rahaleveilynne ym.. iso osa miehistä vaan on rumia ja pään sisällä ei liiku muuta kuin yritys leveillä omaisuudella kun muutakaan ei ole.
Sanoisin että keksikää muuta tekemistä kuin mielenne pahoittaminen deittiäpeissä, mutta nämä tyypithän eivät ikinä luovuta vaan pyörivät siellä vielä viisikymppisenäkin ja haukkuvat naiset pystyyn netissä ja kavereilleen kun "mätchejä ei vaan tule". Niin miksi, no katso peiliin.
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään miehet ja naiset ovat liian ulkonäkökeskeisiä ja siksi moni jää ilman parisuhdetta tai parisuhteet eivät kestä. Juu, toisen ulkonäkö pitää miellyttää silmää mutta se on ihan sama jos ei ole tuuheaa tukkaa tai viimeisen päälle kireää kroppaa. Ulkonäkö on katoavaista, kukaan ei näytä enää hyvältä 50 vuotiaana ilman kauneusleikkauksia tai epärealistisia kuvafilttereitä. Eikä tarvitse näyttää. Vanhempana järkevät ihmiset tajuavat että ihmisessä ja elämässä on kyse ihan muusta kuin ulkonäöstä. Tärkeintä kumppanissa on muu yhteensopivuus, ei se ulkonäkö pidä yhdessä tiukan paikan tullen. Aina olisi saavutettavissa joku on kauniimpi tai komeampi.
En ole vielä nähnyt yhtäkään naista, joka näyttäisi missään iässä hyvältä kauneusleikkauksien jälkeen.
Kyllä olet, et vaan tiedä sitä.
Tätä palstaa seuratessa tuntuu siltä että miehellä on kovemmat kriteerit kuin naisella, vaikka hän olisi itse niiden vastakohta. Näin naisena itseä ei kiinnosta kaljut, enkä sille mitään voi. En keksi julkkiksistakaan ketään hyvännäköistä kaljua.
Mies voi itse olla vatsakas, mutta nainen ei saa olla samalla mittasuhteella lihava, muuten se on turnoff. Vedotaan kaljuuntumisessa siihen ettei sille voi mitään. Samalla vaaditaan oman ikäluokan naisilta että näyttävät vähintään 10 vuotta nuoremmilla, koska ulkonäölle voi tehdä jotakin ja nuoret naiset vain on biologisesti kiihottavia. Naisen siis pitää lykätä botoxia naamaan, hioa ryppyjä, ottaa rintaimplantit, rehkiä salilla ja syödä kanasalaattia. Sillä logiikalla harvahiuksinen mies voi lyödä rahat tiskiin ja maksaa hiussiirteistä.
Olen aina iskenyt niitä parhaimman näköisiä naisia vaikka en ole mikään komea. Olen saanut kauniita naisia sänkyyn. En usko että ulkonäöllä on kovin suuri merkitys naisille. Nuorena mentiin baariin ja iskettiin se nätein nainen sieltä yhden illan jutuksi. Nykyinen tyttöystäväni on kaunis mutta kiva luonne myös.
Kovasti on mennyt ulkonäkökeskusteluksi tämä palsta.
Hyvä taloudellinen tilanne eli ne kellot ja autot kertovat paljon enemmän siitä mitä on korvien välissä kuin reisiluun pituus tai hiusten lukumäärä.
Vierailija kirjoitti:
Sanojen "miehillä on suuria vaikeuksia ymmärtää" jälkeen voi laittaa pisteen. Lausetta ei ole syytä jatkaa.
Tällaisia ovat ne sinkkunaiset, jotka netissä ja terapiassa itkevät miehenpuutettaan.
Vierailija kirjoitti:
"Heti kun kertoo miksi on nirso, alkaa h-rittelu ja epäasiallinen äänensävy, jolloin keskustelu tyrehtyy. "
Mutta eihän sellaista kannata kertoa, jos on kyse ominaisuuksista joille mies ei voi mitään. Kohteliasta on silloin sanoa jotain mikä ei loukkaa kovasti, mutta tekee selväksi, että jatkotreffejä ei tule. Vaikka että ei tunne kemiaa miehen kanssa tms. Ei sitä näin naisenakaan haluaisi päin näköä kuulla listaa ulkonäköön liittyvistä asioista, miksi mies ei halua tavata toiste.
"Jotain mikä ei loukkaa"
Kun mies ei kerro esittelyssään kerro pituuttaan ja on sitten kyselemisen jälkeen kertonut olevansa minua lyhyempi, niin miten sanon loukkaamatta? Etenkin, jos olen jo omassa esittelyssäni laittanut toiveen, että olisi minua pidempi. Omat tiedot reilusti esillä.
Hyvin harvassa ovat ihmiset, niin miehet kuin naiset, joilla ei olisi ulkonäkövaatimuksia kumppanin suhteen. Nämäkin, jotka ulisevat kun ei ihmiset hyväksy ylipainon takia tms. "kyllä ollaan pinnallisia", eivät suurin osa itsekään ottaisi ylipainoista tai ainakaan oman kokoista.
Vierailija kirjoitti:
Tätä palstaa seuratessa tuntuu siltä että miehellä on kovemmat kriteerit kuin naisella, vaikka hän olisi itse niiden vastakohta. Näin naisena itseä ei kiinnosta kaljut, enkä sille mitään voi. En keksi julkkiksistakaan ketään hyvännäköistä kaljua.
Mies voi itse olla vatsakas, mutta nainen ei saa olla samalla mittasuhteella lihava, muuten se on turnoff. Vedotaan kaljuuntumisessa siihen ettei sille voi mitään. Samalla vaaditaan oman ikäluokan naisilta että näyttävät vähintään 10 vuotta nuoremmilla, koska ulkonäölle voi tehdä jotakin ja nuoret naiset vain on biologisesti kiihottavia. Naisen siis pitää lykätä botoxia naamaan, hioa ryppyjä, ottaa rintaimplantit, rehkiä salilla ja syödä kanasalaattia. Sillä logiikalla harvahiuksinen mies voi lyödä rahat tiskiin ja maksaa hiussiirteistä.
"Sillä logiikalla"
Niin. Tuolla oman olkinukkesi logiikalla kyllä. Mutta kaikki mitä viestissäsi kirjoitit on oman pienen pääsi sisältä lähtöisin, ei miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman elämänkokemuksen perusteella sanoisin että miehet ja naiset on loppujen lopuksi ihan yhtä ulkonäkökeskeisiä.
Kyllä. Miehet vain eivät monesti häpeile ilmaista sitä asiaa, kun taas naisten puhe on aina jonkinlaista pehmennystä ja sumutusta johonkin suuntaan ja siitä tulee harhakäsitys, että miehet ovat pinnallisempia.
Juuri näin. Naiset yrittävät naisille tyypillisesti esittää olevansa parempia ihmisiä kuin ovat, ja siksi valehtelevat etteivät muka olisi pinnallisia.
Auttaisi kummasti, jos ne lyhyet, kaljuhkot ja ei niin timmissä kunnossa olevat miehet satsaisivat sitten käytöstapoihin ja edes jonkinlaiseen sivistykseen, samoin kuin itsetunnon kehittämiseen. Ensin ulkoinen olemus kuntoon, omasta itsestä paras versio niillä keinoin millä voi. Sitten nuo muut edellämainitut.
Kyllä itsellä kiinnittää huomiota terveellä itsetunnolla varustettu ja tyylikkäästi käyttäytyvä mies, joka kohtelee naista kunnioittavasti. Mutta kun tavis peruspertti on usein vielä katkeroitunut nillittäjä, jonka mielestä naiset on pinnallisia k-päitä, joille ei kelpaa muuta kuin mallimies (Huom! Tämä sen jälkeen kun mies on jo ennen tapaamista kysynyt naisen painoa ja kuppikokoa ja sen jälkeen ensitreffeillä ehdottanut pikapanoa ABC:n vessassa).
Ja saahan niitä vaatimuksia olla puolin ja toisin, minkäs sille mahtaa. Jos jonkun vaatimukset on kovin pinnallisia tai kohtuuttomia, olisin iloinen, että ne tulevat esille mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Jos haluaa olla nirso, niin sitten nirsoilee tietäen että voi jäädä yksin. Mitä näihin ihmisiin aikaansa tuhlaa. Mutta jos haluaa tavata jonkun fiksumman, niin sitten pitää panostaa hiukan itseensäkin. Kaikkea ei voi muuttaa, mutta aika paljon voi petrata. Valittamalla ei pääse mihinkään.
Ja sama koskee naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa jos naisille ja tytöille vaan opetettaisiin miehen biologia ja psykologia tämä ei tulisi yllätyksenä. Miehet eivät kykene rakkauteen niinkuin naiset. Se vaan on valitettava fakta.
Jännä vaan kuinka naiset väittävät olevansa parempia rakastajia kun miehet mutta naiset kuitenkin vaativat materiaa, panostamista ja huomiointia että kykenee rakastamaan mutta harvoin miehet mitään naisilta saavat ja silti mies kykenee rakastamaan naista.
Joten kumpi nyt sitten lopulta on se parempi kun toinen vaatii asioita että kykenee rakastamaan ja toinen rakastaa ilman mitään vaatimuksia?
Jos ei panosta suhteeseen eikä huomioi kumppaniaan, niin silloin ei todellakaan rakasta kumppaniaan. Rakkaus ei ole sitä että vain fyysisesti olla möllöttää samassa huoneessa. Todistit juuri kirjoituksellasi, etteivät miehet kykene rakkauteen.
Ööööö... Sanoitko tilinauha kriteerejä vrt. vaikkapa komea Hjallis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa jos naisille ja tytöille vaan opetettaisiin miehen biologia ja psykologia tämä ei tulisi yllätyksenä. Miehet eivät kykene rakkauteen niinkuin naiset. Se vaan on valitettava fakta.
Jännä vaan kuinka naiset väittävät olevansa parempia rakastajia kun miehet mutta naiset kuitenkin vaativat materiaa, panostamista ja huomiointia että kykenee rakastamaan mutta harvoin miehet mitään naisilta saavat ja silti mies kykenee rakastamaan naista.
Joten kumpi nyt sitten lopulta on se parempi kun toinen vaatii asioita että kykenee rakastamaan ja toinen rakastaa ilman mitään vaatimuksia?
Jos ei panosta suhteeseen eikä huomioi kumppaniaan, niin silloin ei todellakaan rakasta kumppaniaan. Rakkaus ei ole sitä että vain fyysisesti olla möllöttää samassa huoneessa. Todistit juuri kirjoituksellasi, etteivät mie
Vastasitko väärään viestiin vai miksi vastauksesi ei tunnu liittyvän ollenkaan siihen mitä aiemmassa viestissä kirjoitettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi itse olla vatsakas, mutta nainen ei saa olla samalla mittasuhteella lihava, muuten se on turnoff. Vedotaan kaljuuntumisessa siihen ettei sille voi mitään. Samalla vaaditaan oman ikäluokan naisilta että näyttävät vähintään 10 vuotta nuoremmilla, koska ulkonäölle voi tehdä jotakin ja nuoret naiset vain on biologisesti kiihottavia. Naisen siis pitää lykätä botoxia naamaan, hioa ryppyjä, ottaa rintaimplantit, rehkiä salilla ja syödä kanasalaattia. Sillä logiikalla harvahiuksinen mies voi lyödä rahat tiskiin ja maksaa hiussiirteistä."Sillä logiikalla"
Niin. Tuolla oman olkinukkesi logiika
Loukkaannuit, miksi? Oletko kenties vähätukkainen? Puhuin minun mieltymyksistäni, mutta en hae netistä seuraa joten ei törmätä. Varmasti kaljuilla on ottajansa. Mutta et voi kiistää tuota nuorten naisten tai nuorekkuuden suosimista miesten puolelta. Kirurgia on hieno juttu, tai sitten ei jos tarkemmin ajatellaan, vai mitä?
"Loukkaannuit, miksi? Oletko kenties vähätukkainen? Puhuin minun mieltymyksistäni, mutta en hae netistä seuraa joten ei törmätä. Varmasti kaljuilla on ottajansa. Mutta et voi kiistää tuota nuorten naisten tai nuorekkuuden suosimista miesten puolelta. Kirurgia on hieno juttu, tai sitten ei jos tarkemmin ajatellaan, vai mitä?"
Älä viitsi raukkamaisesti yrittää kääntää keskustelua minuun. Huomautin vain logiikastasi. Kaikki mitä kirjoitit, oli omaa mielikuvitustasi, ei miesten vaatimuksia naiselle. Naisen logiikka on naisen logiikkaa. M.O.T.
Vierailija kirjoitti:
"Loukkaannuit, miksi? Oletko kenties vähätukkainen? Puhuin minun mieltymyksistäni, mutta en hae netistä seuraa joten ei törmätä. Varmasti kaljuilla on ottajansa. Mutta et voi kiistää tuota nuorten naisten tai nuorekkuuden suosimista miesten puolelta. Kirurgia on hieno juttu, tai sitten ei jos tarkemmin ajatellaan, vai mitä?"
Älä viitsi raukkamaisesti yrittää kääntää keskustelua minuun. Huomautin vain logiikastasi. Kaikki mitä kirjoitit, oli omaa mielikuvitustasi, ei miesten vaatimuksia naiselle. Naisen logiikka on naisen logiikkaa. M.O.T.
Asia selvä, toit mielipiteesi esille. Jonka logiikka ei piikittelysi kautta avautunut. Missä olin väärässä?
Kyllä miehetkin voisivat vähän laihduttaa ja katsoa mitä päällensä laittavat. Tai sitten tyytyä kaltaiseensa lihavaan hampuusiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on, pitää olla siloposki, timmi, pärstä kertoin kunnossa. Mieluiten ei rokotettu, ammatti lääkäri, lentäjä, sotilas, palomies jne.. hyvä ammatti ja rahaa pitää olla. Sillä jo pääsee alkuun
Myös vankilassa istumalla jaa paljon ihastus kirjeitä, siellä on hyvä olla ja ilmainen ylläpito, naisetkin melkein ui syliin.
Jos haluat sellaisen naisen, niin sitten tiedät, mitä tehdä. Kaikki naiset eivät ole tuollaisia, vain pieni osa.
luonne ja jutut on tärkeitä, että keskustelu on hyvää ja sujuu. molemmille sukupuolille on ulkonäkö tärkeä.tylsä ihminen on tylsä ja vastaukset kuten en tiedä,ihan sama ,valitse sinä.kertoo paljon ihmisestä.
moni supliikkimies ja nainen ,on suosittu ,koska lukee paljon ja on kiinnostunut monesta asiasta. tunnen melko rahattomia miehiä, joilla työllistymisongelmia ja terveys ongelmia. heillä on seuraa ja deitti kumppaneita, koska ovat lukeneet taiteesta tähtitieteeseen ,kaikkea kiinnostavaa ja se kuuluu puheessa.
puhtaus ja hyvä hygienia on tärkeä ketään ei tykkää likaisissa vaatteissa kulkevasta hampuusista ,ei naiset ,eikä miehet.
ei kannata seurustella ihmisen kanssa ,jota ei hyväksy ja joka ei innosta. kumppanin täytyy miellyttää silmää ja olla sopiva sellaisena, kuin on.muuten on väärä kumppani itselle.