Miehillä suuria vaikeuksia ymmärtää että naisillakin on ulkonäkökriteerejä
Tuntuu, että kyky asettua toisen mielenmaisemaan ja yleinen empatikyky/eläytymiskyky on isolla osalla suomalaisista miehistä nolla.
Aivan kuten tekään ette halua ketä tahansa 130kg siiliksi ajeltua "tonnikeijua", ei useimmat naiset tykkää siitä että miehellä roikkuu kolmoisleuka, pälvikalju paistaa ja ainoa urheilu mitä mies selvästi on koskaan tehnyt on penkkiurheilu.
Itse esimerkiksi haluan yksiselitteisesti että miehellä on kivat kasvot sekä hiukset tallella. Persoonaa tarkastellaan sitten kun tämä kynnys on ylitetty. Helppoa? No ei, koska jo tällaisen miehen löytäminen omasta ikähaarukasta on satojen pyyhkäisyjen takana.
Pituudesta en ole ronkeli kunhan on minua pidempi, mutta tykkään preferenssinä kyllä pitkistä miehistä.
Heti kun kertoo miksi on nirso, alkaa h-rittelu ja epäasiallinen äänensävy, jolloin keskustelu tyrehtyy. Ei iso osa miehistä tajua että ketään ei kiinnosta kellonne, autonne, rahaleveilynne ym.. iso osa miehistä vaan on rumia ja pään sisällä ei liiku muuta kuin yritys leveillä omaisuudella kun muutakaan ei ole.
Sanoisin että keksikää muuta tekemistä kuin mielenne pahoittaminen deittiäpeissä, mutta nämä tyypithän eivät ikinä luovuta vaan pyörivät siellä vielä viisikymppisenäkin ja haukkuvat naiset pystyyn netissä ja kavereilleen kun "mätchejä ei vaan tule". Niin miksi, no katso peiliin.
Tämä AP:n harhainen käsitys selittyy luultavasti sillä, että hän kuvittelee että jos hän ei kelpaa miehelle, niin se johtuu aina ulkonäöstä ja miehet haikailisivat jonkun vielä kauniimman perään. Hyvin luultavaa on, että mahdollinen riittämätön ulkonäkö on vain yksi monista seikoista, jonka takia miehet eivät viehäty hänestä. Ehkä hän on sisäistänyt tämän naisten käyttämän narratiivin, missä miesten kerrotaan vain välittävän ulkonäöstä ja toisaalta narratiivin naisten luonteiden täydellisyydestä. Itse voin omalta kohdalta sanoa, että on paljon sellaisia naisia, joiden kanssa en halua olla missään tekemisissä, vaikka ulkonäöllisesti olisivatkin kauniita. Toki joku näistä voi ajatella, että minulla on ulkonäkörima pilvissä, kun en ole kiinnostunut hänen kusipäisyydestään. Tosiasiassa vika on luonteessa, mutta mistäpä hän tietäisi jos en sitä hänelle kerro.