Miehillä suuria vaikeuksia ymmärtää että naisillakin on ulkonäkökriteerejä
Tuntuu, että kyky asettua toisen mielenmaisemaan ja yleinen empatikyky/eläytymiskyky on isolla osalla suomalaisista miehistä nolla.
Aivan kuten tekään ette halua ketä tahansa 130kg siiliksi ajeltua "tonnikeijua", ei useimmat naiset tykkää siitä että miehellä roikkuu kolmoisleuka, pälvikalju paistaa ja ainoa urheilu mitä mies selvästi on koskaan tehnyt on penkkiurheilu.
Itse esimerkiksi haluan yksiselitteisesti että miehellä on kivat kasvot sekä hiukset tallella. Persoonaa tarkastellaan sitten kun tämä kynnys on ylitetty. Helppoa? No ei, koska jo tällaisen miehen löytäminen omasta ikähaarukasta on satojen pyyhkäisyjen takana.
Pituudesta en ole ronkeli kunhan on minua pidempi, mutta tykkään preferenssinä kyllä pitkistä miehistä.
Heti kun kertoo miksi on nirso, alkaa h-rittelu ja epäasiallinen äänensävy, jolloin keskustelu tyrehtyy. Ei iso osa miehistä tajua että ketään ei kiinnosta kellonne, autonne, rahaleveilynne ym.. iso osa miehistä vaan on rumia ja pään sisällä ei liiku muuta kuin yritys leveillä omaisuudella kun muutakaan ei ole.
Sanoisin että keksikää muuta tekemistä kuin mielenne pahoittaminen deittiäpeissä, mutta nämä tyypithän eivät ikinä luovuta vaan pyörivät siellä vielä viisikymppisenäkin ja haukkuvat naiset pystyyn netissä ja kavereilleen kun "mätchejä ei vaan tule". Niin miksi, no katso peiliin.
Kommentit (221)
Olen itse treenattu ja nätti, koulutettu ja hyväpalkkainen, mutta ennen kaikkea hyväsydäminen ja mukava ihminen. Rakastuin kaltaiseeni mieheen. Ei mun tarvinnut tehdä kompromissia ulkonäön ja luonteen välillä, enkä olisi siihen suostunutkaan. Vierastan usein kuulemaani ajatusta että komea on aina kuitenkin mulkku ja kauniilla on usein pelkkää pissiä päässä. Usein ulkoinen ja sisäinen kauneus itse asiassa kokemukseni mukaan korreloivat vahvasti. En yhtään epäile etteikö siihen vaikuttaisi ihmisen kokemuksetkin. On varmaan helpompi olla mukava kun muutenkin menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Heti kun kertoo miksi on nirso, alkaa h-rittelu ja epäasiallinen äänensävy, jolloin keskustelu tyrehtyy. "
Mutta eihän sellaista kannata kertoa, jos on kyse ominaisuuksista joille mies ei voi mitään. Kohteliasta on silloin sanoa jotain mikä ei loukkaa kovasti, mutta tekee selväksi, että jatkotreffejä ei tule. Vaikka että ei tunne kemiaa miehen kanssa tms. Ei sitä näin naisenakaan haluaisi päin näköä kuulla listaa ulkonäköön liittyvistä asioista, miksi mies ei halua tavata toiste.
Olen samaa mieltä.
Mutta.. Juuri tämän takia ghostaus on niin yleistä, ja se pitäisi hyväksyä osaksi deittikulttuuria.
Kusipäisyys pitäisi hyväksyä?
Ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Auttaisi kummasti, jos ne lyhyet, kaljuhkot ja ei niin timmissä kunnossa olevat miehet satsaisivat sitten käytöstapoihin ja edes jonkinlaiseen sivistykseen, samoin kuin itsetunnon kehittämiseen. Ensin ulkoinen olemus kuntoon, omasta itsestä paras versio niillä keinoin millä voi. Sitten nuo muut edellämainitut.
Kyllä itsellä kiinnittää huomiota terveellä itsetunnolla varustettu ja tyylikkäästi käyttäytyvä mies, joka kohtelee naista kunnioittavasti. Mutta kun tavis peruspertti on usein vielä katkeroitunut nillittäjä, jonka mielestä naiset on pinnallisia k-päitä, joille ei kelpaa muuta kuin mallimies (Huom! Tämä sen jälkeen kun mies on jo ennen tapaamista kysynyt naisen painoa ja kuppikokoa ja sen jälkeen ensitreffeillä ehdottanut pikapanoa ABC:n vessassa).
Ja saahan niitä vaatimuksia olla puolin ja toisin, minkäs sille mahtaa. Jos jonkun vaatimukset on kovin pinnallisia tai kohtuuttomia, olisin iloinen, että ne tulevat esille mahdoll
Tuossa on yksi vaara.
Oma mieheni jaksoi yliyrittää 1,5v. Sormuksen jälkeen palautui "omaksi itsekseen" makaamaan sohvalle.
Jos siis virittää itsensä mahdollisimman täydelliseksi saadakseen kumppanin, ja muuttuu sen jälkeen, voi sekin aiheuttaa pettymystä ja ongelmia.
Ai että miesten on vaikea ymmärtää, että naisilla on ulkonäkökritrerejä? Päivän vitsi.
Jokainen mies tietää, että naisten käytös on kuin yö ja päivä riippuen onko kyseessä gigachad vai perusjamppa.
https://i.kym-cdn.com/news/posts/original/000/001/076/cover6.jpg
Vierailija kirjoitti:
Olen itse treenattu ja nätti, koulutettu ja hyväpalkkainen, mutta ennen kaikkea hyväsydäminen ja mukava ihminen. Rakastuin kaltaiseeni mieheen. Ei mun tarvinnut tehdä kompromissia ulkonäön ja luonteen välillä, enkä olisi siihen suostunutkaan. Vierastan usein kuulemaani ajatusta että komea on aina kuitenkin mulkku ja kauniilla on usein pelkkää pissiä päässä. Usein ulkoinen ja sisäinen kauneus itse asiassa kokemukseni mukaan korreloivat vahvasti. En yhtään epäile etteikö siihen vaikuttaisi ihmisen kokemuksetkin. On varmaan helpompi olla mukava kun muutenkin menee hyvin.
Tällä palstalla kaikki naiset ovat treenattuja ja nättejä. Kaikilla naisilla on myös poikkeuksellisen komea mies (eli täydellinen hiusraja, pituutta, lihakset...).
Vierailija kirjoitti:
Ai että miesten on vaikea ymmärtää, että naisilla on ulkonäkökritrerejä? Päivän vitsi.
Jokainen mies tietää, että naisten käytös on kuin yö ja päivä riippuen onko kyseessä gigachad vai perusjamppa.
https://i.kym-cdn.com/news/posts/original/000/001/076/cover6.jpg
Hyi saatana että on ruma
"Ai että miesten on vaikea ymmärtää, että naisilla on ulkonäkökritrerejä? Päivän vitsi.
https://i.kym-cdn.com/news/posts/original/000/001/076/cover6.jpg"
Gigachadissa on vain se ongelma, että se on minkä ikäisille naisille tahansa liian vanha. Tämä on enemmänkin suomalaisten naisten kuuluisaa "tyyppiä" oleva mies, jonka kanssa on kemiaa:
http://i.pinimg.com/736x/d2/2d/0e/d22d0e9137fafa020967da0a2898bdd0.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt haluaa seurustella top 0.1% miehistä
Niin, jos et ole pitkä ja komea täydellisellä hiusrajalla, varmaan turhaan tänä päivänä edes lähestyä naista.
Aina otetaan esille tämä täydellinen hiusraja. Minulla ei ole aavistustakaan, mikä se on. Taidanpa kysyä kampaajaltani.
Täydellinen hiusraja = hiusraja, joka ei ole lähtenyt vetäytymään yhtään. Kaikilla naisten ihannoimilla miesmalleilla, näyttelijöillä, muusikoilla ym. on täydellinen hiusraja. Myös ap tuo sen omissa preferensseissään esiin ja samoin nämä ketjun lukemattomat naiset, jotka sanovat, miten kalju on epäviehättävä ja tekee miehestä täysin epäkelvon.
No kiva tietää. en ole tajunnut kenenkään hiusrajoja katsella. Mielestäni jokaisella hiukset hiukan harvenevat, kun ikää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla kaikki naiset ovat treenattuja ja nättejä. Kaikilla naisilla on myös poikkeuksellisen komea mies (eli täydellinen hiusraja, pituutta, lihakset...).
No mun mies on kalju mutta poikkeushan vahvistaa säännön :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Heti kun kertoo miksi on nirso, alkaa h-rittelu ja epäasiallinen äänensävy, jolloin keskustelu tyrehtyy. "
Mutta eihän sellaista kannata kertoa, jos on kyse ominaisuuksista joille mies ei voi mitään. Kohteliasta on silloin sanoa jotain mikä ei loukkaa kovasti, mutta tekee selväksi, että jatkotreffejä ei tule. Vaikka että ei tunne kemiaa miehen kanssa tms. Ei sitä näin naisenakaan haluaisi päin näköä kuulla listaa ulkonäköön liittyvistä asioista, miksi mies ei halua tavata toiste.
Olen samaa mieltä.
Mutta.. Juuri tämän takia ghostaus on niin yleistä, ja se pitäisi hyväksyä osaksi deittikulttuuria.
Kusipäisyys pitäisi hyväksyä?
Ei ikinä.
Käyt varmaan harvoin treffeillä? Ihmisillä saattaa olla kolmet tindertreffit päivässä. Ei siinä nyt ehdi kovin hyvin etukäteen tutustua, eivätkä ihmiset jaksa jaaritella sitä ennen niitä-näitä, jos mistään ei tulekaan mitään. Tempo on nopea.
Ala nyt siinä sitten selittää jokaiselle, ettei pärstä miellytä jne. Et taatusti halua sitä itsekään kuulla. Ghostaaminen on armollisempaa, ei kusipäisyyttä. Toivon, että perustelet mielipiteesi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Lisäksi miehen pitää tuoksua hyvältä (ominaistuoksun ja mahdollisten käyttämänsä hajusteiden osalta). Miten monta haisevaa ukkoa onkaan pitänyt unohtaa. Naisten ulkonäköpreferenssit aiheuttavat varmasti yhtä paljon paineita ja mielipahaa kuin miestenkin. Silti ne ovat olemassa ja se sallittakoon kaikille. Jokainen etsii suunnilleen yhtä viehättävää kumppania kuin itse on, paitsi sokeri-iskät ja -beibet, joiden ihmissuhteet perustuvat elatukseen ja kaupankäyntiin. Silloin niistä kellon ja veneen esittelyistä voi ollakin hyötyä.
Jostain syystä jokainen minun naisistani on ollut minua huomattavasti viehättävämpi. Olen kalju, lihakseton, aivan totaalisen tavallinen suomalainen mies, jos sitäkään. Ei ole yksinkertaisesti yhtää rumaa naista, kuin minä olen miehenä, mutta silti vain olen onnistunut naisen jos toisenkin joskus löytämään.
Sanoinkin suunnilleen yhtä viehättävää. Todennäköisesti kompensoit ulkonäköäsi hyvällä persoonalla, hauskuudella tai taloudellisella vakaudellq tms.
"No kiva tietää. en ole tajunnut kenenkään hiusrajoja katsella. Mielestäni jokaisella hiukset hiukan harvenevat, kun ikää tulee. "
No luitko ap:n aloitusta? Siellä mainittiin heti täydellisen hiusrajan merkitys. Ja tässä ketjussahan puhutaan juuri tuosta, että miehet eivät ymmärrä, että naisilla on ulkonäkökriteerejä. Niin minä tässä kerron sinulle, että kyllä ymmärtävät. Näköjään ymmärrämme paremmin, kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
"Ai että miesten on vaikea ymmärtää, että naisilla on ulkonäkökritrerejä? Päivän vitsi.
https://i.kym-cdn.com/news/posts/original/000/001/076/cover6.jpg"
Gigachadissa on vain se ongelma, että se on minkä ikäisille naisille tahansa liian vanha. Tämä on enemmänkin suomalaisten naisten kuuluisaa "tyyppiä" oleva mies, jonka kanssa on kemiaa:
http://i.pinimg.com/736x/d2/2d/0e/d22d0e9137fafa020967da0a2898bdd0.jpg
Hyväluonteisen oloinen.
Tuo teidän gigachadinne on kuin suoraan Tom of Finlandin kuvastosta. Ei heteronaisille.
"Sanoinkin suunnilleen yhtä viehättävää. Todennäköisesti kompensoit ulkonäköäsi hyvällä persoonalla, hauskuudella tai taloudellisella vakaudellq tms."
En ole suunnilleen yhtä viehättävä, en lähellekään. Olen enemmän, kuin tavallisen suomalaisen miehen näköinen, jolla ei ole hiuksia, eikä lihaksia. Silti olen ollut viehättävien naisten kanssa kerran jos toisenkin elämässäni. En kompensoi millään ulkonäköäni, paitsi hyvällä tuurilla. Olen sattunut olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
"No kiva tietää. en ole tajunnut kenenkään hiusrajoja katsella. Mielestäni jokaisella hiukset hiukan harvenevat, kun ikää tulee. "
No luitko ap:n aloitusta? Siellä mainittiin heti täydellisen hiusrajan merkitys. Ja tässä ketjussahan puhutaan juuri tuosta, että miehet eivät ymmärrä, että naisilla on ulkonäkökriteerejä. Niin minä tässä kerron sinulle, että kyllä ymmärtävät. Näköjään ymmärrämme paremmin, kuin naiset.
No tässä nähdään että ne kriteerit on eri naisille ihan erilaiset.
"No tässä nähdään että ne kriteerit on eri naisille ihan erilaiset."
Tällä hetkellä tykkäysten tilanne tällä ketjulla on 197-42. Aika selkeästi naiset liputtavat näiden tiettyjen ihannemiesten ominaisuuksien kanssa, joista ap:kin puhuu. Eli hiusraja, pituus ja lihakset.
Vierailija kirjoitti:
"No tässä nähdään että ne kriteerit on eri naisille ihan erilaiset."
Tällä hetkellä tykkäysten tilanne tällä ketjulla on 197-42. Aika selkeästi naiset liputtavat näiden tiettyjen ihannemiesten ominaisuuksien kanssa, joista ap:kin puhuu. Eli hiusraja, pituus ja lihakset.
Ei. Itse en ole tykännyt kumpaankaan suuntaan mutta uskonpa että tykkäys viittaa aiheeseen yleensä ottaen. Ei aloittajan omiin mieltymyksiin. Aloittaja kuten kaikki muutkin voivat puhua vain omasta puolestaan. Itselleni miehen hiusrajalla ei ole minkään maailman merkitystä (mikä ei tarkoita sitä että mulla ei olisi ulkonäkökriteereitä lainkaan) mutta näitä kommenttejahan sinä et noteeraa koska ne eivät vahvista sitä uskomusta joka sulla on jo.
"Ei. Itse en ole tykännyt kumpaankaan suuntaan mutta uskonpa että tykkäys viittaa aiheeseen yleensä ottaen. Ei aloittajan omiin mieltymyksiin. Aloittaja kuten kaikki muutkin voivat puhua vain omasta puolestaan. Itselleni miehen hiusrajalla ei ole minkään maailman merkitystä (mikä ei tarkoita sitä että mulla ei olisi ulkonäkökriteereitä lainkaan) mutta näitä kommenttejahan sinä et noteeraa koska ne eivät vahvista sitä uskomusta joka sulla on jo. "
Ketju väittää, että emme ymmärrä naisten ulkonäkökriteerejä ja tässä ketjussa nostetaan toistuvasti esiin kaksi ylitse muiden: hiukset ja pituus. Jokainen kaljuuntuva mies tietää, mikä merkitys hiusrajalla on ylivoimaisesti valtaosalle naisista.
Ei kun sain juuri sen, minkä halusin. Tapasimme opiskelijoina ja se oli menoa. Kuvailtua miestyyppiä olen pitänyt itselleni liian pinnallisena.