Miehillä suuria vaikeuksia ymmärtää että naisillakin on ulkonäkökriteerejä
Tuntuu, että kyky asettua toisen mielenmaisemaan ja yleinen empatikyky/eläytymiskyky on isolla osalla suomalaisista miehistä nolla.
Aivan kuten tekään ette halua ketä tahansa 130kg siiliksi ajeltua "tonnikeijua", ei useimmat naiset tykkää siitä että miehellä roikkuu kolmoisleuka, pälvikalju paistaa ja ainoa urheilu mitä mies selvästi on koskaan tehnyt on penkkiurheilu.
Itse esimerkiksi haluan yksiselitteisesti että miehellä on kivat kasvot sekä hiukset tallella. Persoonaa tarkastellaan sitten kun tämä kynnys on ylitetty. Helppoa? No ei, koska jo tällaisen miehen löytäminen omasta ikähaarukasta on satojen pyyhkäisyjen takana.
Pituudesta en ole ronkeli kunhan on minua pidempi, mutta tykkään preferenssinä kyllä pitkistä miehistä.
Heti kun kertoo miksi on nirso, alkaa h-rittelu ja epäasiallinen äänensävy, jolloin keskustelu tyrehtyy. Ei iso osa miehistä tajua että ketään ei kiinnosta kellonne, autonne, rahaleveilynne ym.. iso osa miehistä vaan on rumia ja pään sisällä ei liiku muuta kuin yritys leveillä omaisuudella kun muutakaan ei ole.
Sanoisin että keksikää muuta tekemistä kuin mielenne pahoittaminen deittiäpeissä, mutta nämä tyypithän eivät ikinä luovuta vaan pyörivät siellä vielä viisikymppisenäkin ja haukkuvat naiset pystyyn netissä ja kavereilleen kun "mätchejä ei vaan tule". Niin miksi, no katso peiliin.
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvassa ovat ihmiset, niin miehet kuin naiset, joilla ei olisi ulkonäkövaatimuksia kumppanin suhteen. Nämäkin, jotka ulisevat kun ei ihmiset hyväksy ylipainon takia tms. "kyllä ollaan pinnallisia", eivät suurin osa itsekään ottaisi ylipainoista tai ainakaan oman kokoista.
Itse voin ainakin suoraan sanoa etten ota ylipainoista kumppania päälleni ähisemään. Enkä ole pinnallinen yhtään. En valinnut kumppania sen takia, että jollain olisi paha mieli, kun ei ulkonäöllisesti viehätä minua ja olisin sitten sen kanssa. Ulkonäkö ja ylipäätään itsestään huolta pitävä tekee jo toisesta mielenkiintoisen jos aikoo lähestyä. En minä lähesty puolikaljua kaljamahaa, mutta en minä heitä inhoa ja minulle on se ja sama miltä joku näyttää. Minulle sellainen ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
"No kiva tietää. en ole tajunnut kenenkään hiusrajoja katsella. Mielestäni jokaisella hiukset hiukan harvenevat, kun ikää tulee. "
No luitko ap:n aloitusta? Siellä mainittiin heti täydellisen hiusrajan merkitys. Ja tässä ketjussahan puhutaan juuri tuosta, että miehet eivät ymmärrä, että naisilla on ulkonäkökriteerejä. Niin minä tässä kerron sinulle, että kyllä ymmärtävät. Näköjään ymmärrämme paremmin, kuin naiset.
Olen nainen, enkä ole ikinä tajunnut katsoa hiusrajoja.
Olen samaa mieltä, tämä nykyinen"karvanaama" tyyli on ihan HELVETIN RUMAA kaikenikäisillä äijillä!
No en kyllä tunne yhtään miestä joka ei ymmärtäisi. Samalla tavalla se on toisinpäin. Useimmat naiset ajattelevat että sara sirppi on kaunis. Minusta miehenä hän ei ole millään tavalla viehättävä, ei todellakaan näytä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo hiukset tallella on aika kova vaatimus, jos ei ihan nuorista ole kysymys, koska miestyyppinen kaljuuntuminen on Suomessa erittäin yleistä ja saattaa alkaa jo 30 iässä vähitellen.
Itse mietin sitä ulkonäköä paljon lähinnä ihan nuorena, alle parikymppisenä. Johonkin 25 ikävuoteen asti sillä oli vielä jonkinverran merkitystä, mutta sen jälkeen ihastuminen on tapahtunut lähinnä henkisten ominaisuuksien perusteella, eikä haittaa kaljut tai lyhyydet tai pienet ylipainot.
Selvä, mutta minua ( olen eri, kuin ap) eivät viehätä kaljut/ harvahiuksiset miehet. Mieluummin olen ilman. Se on biologiaa.
Miksi miehet saa sanoa, ja se on hyväksyttävää, että eivät tykkää ylipainoisista naisista. Kun nainen sanoo, että ei tykkää jonkun tyyppisistä miehistä, niin heti alkaa joko a) naisten syyttely b) selittely tai yleensä molemmat.
Mua ei haittaa se, että sinulle kaljuus on ehdoton ei. Mua haittaa se kuinka niin monet luulevat että kaikki kaljut miehet ovat kaikille naisille vastenmielisiä. Ei muuten olla. Mulla oli sinkkuaikoina kaljuna miehenä samaan aikaan 4 rakastajatarta tai tyttöystävää miksi nyt haluaakaan kutsua. Kysyntää on vaikka kaikkien makuun ei natsaisikaan.
Siellä te reppanat miesvihaajat kuitenkin olette... deittiapissa ilman matchejä.
Vuodesta toiseen... mistähän se johtuu
Mielenkiintoinen ketju, vaikka ikävä kyllä tännekin tuli tietenkin noita netin pilleröimiä miehiä jakamaan mielipiteitään "totuutena" naisten ihanteista mieskumppanistaan.
Ihanteet ovat ihanteita, mutta luulen että moni joustaa niistä jonkin verran jos persoonallisuus loistaa. Vain minun mutuilua, en tietenkään voi puhua kaikkien puolesta.
Esim. minulla on läheinen kaveri joka on puoliksi halvaantunut (aivoverenvuoto, oikea puoli vahingoittui), on siis pyörätuolissa, puheentuotto on hankalaa ja oikea puoli on jäykistynyt tavalla tai toisella.
Hänellä on mahtava persoona, pukeutuu tyylikkäästi ja persoonallisesti ja on koristellut asuntonsa tosi värikkääksi ja on kokenut elämää ja ikää on alle 40. Pitää huolen itsestään kuitenkin, käy parturissa säännöllisesti, käyttää ihonhoito- ja parranhoitotuotteita säännöllisesti ja hyviä tuoksuja.
On vatsaa tietenkin, mutta kaikinpuolin minusta varsin komea suomalainen mies. Lämmin ja huomaavainen, ei tuomitse ja on äärimmäisen ymmärtäväinen esim. minuakin kohtaan (mt-ongelmat) ja ei olla tunnettu kun noin vuosi.
Hän varmasti löytäisi kumppanin jo noilla ominaisuuksilla, mutta naiset karttaa koska niin.. liikkuminen on rajoittunutta ja ei voi (vielä) kävellä pitkiä matkoja mutta jatkuvaa kuntoutusta on tapahtumassa jatkuvasti.
Miehet siis voisivat oikeasti jopa pienillä muutoksilla, esim juurikin ne siistit vaatteet, parturilla käynti säännöllisesti ja jos on partaa niin sen hoito ja ne eivät maksa maltaita kun hiljalleen alkaa niihin panostamaan. Jos minun kaveri joka on halvaantunut osittain on tehnyt noita siitä asti kun hieman sai oman kehon toimintoja takaisin, niin kehtaan sanoa että jotkut miehet ovat vain laiskoja ja eivät välitä. Silti vaativat että naisen pitäisi olla "täydellinen".
Vierailija kirjoitti:
Nykyään miehet ja naiset ovat liian ulkonäkökeskeisiä ja siksi moni jää ilman parisuhdetta tai parisuhteet eivät kestä. Juu, toisen ulkonäkö pitää miellyttää silmää mutta se on ihan sama jos ei ole tuuheaa tukkaa tai viimeisen päälle kireää kroppaa. Ulkonäkö on katoavaista, kukaan ei näytä enää hyvältä 50 vuotiaana ilman kauneusleikkauksia tai epärealistisia kuvafilttereitä. Eikä tarvitse näyttää. Vanhempana järkevät ihmiset tajuavat että ihmisessä ja elämässä on kyse ihan muusta kuin ulkonäöstä. Tärkeintä kumppanissa on muu yhteensopivuus, ei se ulkonäkö pidä yhdessä tiukan paikan tullen. Aina olisi saavutettavissa joku on kauniimpi tai komeampi.
Joo ulkonäkö on katoavaista, mutta voi sitä silti panostaa itseensä. Jos on pää keskeltä kalju ja sivuilla on hiuksia, niin ei se sytytä. Kaikki hiukset pois ja ehostaa itseään, vaikka uusilla silmälaseilla ja pukeutuu kunnolla. Ei tartte olla vatsalihaksia, mutta silti voi olla ilman sitä kivikovaa kaljamahaa, kun sen kaljamahan saa pois lopettamalla alkoholin ja aloittamalla syömällä terveellisesti. Itsestään huolehteminen ei vaadi paljoa.
Mulla ei ole vaikeuksia ymmärtää, että naisilla on ulkonäkökriteerejä.
-mies, ikisinkku
Moi.Minkä ikäinen olet jos ei tule vastaan eroja kriteereitä täyttäviä? Mä olen 44v ja hiukset tallella eikä lihavuutta.
Ei ole mitään vaikeuksia uskoa, että suomimammat ovat hyvin nirsoja
Vierailija kirjoitti:
Siellä te reppanat miesvihaajat kuitenkin olette... deittiapissa ilman matchejä.
Vuodesta toiseen... mistähän se johtuu
Mistäköhän se johtuu, että naiset alkavat vihata miehiä? Ehkä kerätystä kokemuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään vaikeuksia uskoa, että suomimammat ovat hyvin nirsoja
Niin, suominaisten nirsous on sitä, että miss Suomelle ei kelpaa perusjurpo 45 v. Tai että kun mies huolehtii hygieniastaan,käy töissä, eikä pahoinpitelee,on hän kunnon mies,jonka pitää kelvata naiselle,kuin naiselle-ja mies saa valita, naisella ei saa olla asiaan mitään sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi ap:lle: pälvikalju on sairaus, eikä = miestyypin kaljuuntuminen. Miestyypin kaljuuntuminen voi alkaa missä tahansa elämän vaiheessa 12 ikävuoden jälkeen. Mikään ei takaa, että miehelläsi pysyy ikuisesti hiukset päässä, vaikka hänellä olisi hiukset päässä vielä 25-vuotiaana. Naisten ulkonäkökriteerit ovat ihan ok, mutta ne ovat usein hyvin epärealistisia parisuhteen tai oikeastaan minkään kannalta.
Ai miesten ei ole? Kaikki haluavat sen korkeintaan 22-vuotiaan hoikan kauniin,pitkähiuksinen, isostissisen ,mekkoihin pukeutuvan neitsyen.
Silti miehillä on vaikeampaa, sillä kauniita tai edes normaalikokoisia suomalaisia naisia on lähes mahdotonta löytää ,kun taas vastaavasti komeita ja hyväkuntoisia miehiä on pilvin pimein koko maa täynnä.
Esimerkiksi alle 80 kiloisen naisen löytäminen on lähes mahdoton tehtävä. Sellainen olisi jo niin harvinainen aarre josta yksikään mies ei ikinä kuunaan päivänä suostuisi enää luopumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No kiva tietää. en ole tajunnut kenenkään hiusrajoja katsella. Mielestäni jokaisella hiukset hiukan harvenevat, kun ikää tulee. "
No luitko ap:n aloitusta? Siellä mainittiin heti täydellisen hiusrajan merkitys. Ja tässä ketjussahan puhutaan juuri tuosta, että miehet eivät ymmärrä, että naisilla on ulkonäkökriteerejä. Niin minä tässä kerron sinulle, että kyllä ymmärtävät. Näköjään ymmärrämme paremmin, kuin naiset.
Olen nainen, enkä ole ikinä tajunnut katsoa hiusrajoja.
Sinä oot kulta rakas niin lyhyt, että et edes näkisi että mies on kalju, ellei hän kumartuisi tai polvistuisi eteesi 🤗
Sekä miehillä, että naisilla, on kummillakin omaan tasoonsa liittyvä harha. Miehet luulee olevansa korkeatasoisempia kuin ovat ja siksi hakee tasoistaan parempaa naista, eikä saa. Naiset taas luulee olevansa todellista tasoaan alemmalla tasolla ja siksi tyytyy todellista tasoaan alempilaatuisiin miehiin, ja pettyy, ja jättää, eikä siis saa hekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi ap:lle: pälvikalju on sairaus, eikä = miestyypin kaljuuntuminen. Miestyypin kaljuuntuminen voi alkaa missä tahansa elämän vaiheessa 12 ikävuoden jälkeen. Mikään ei takaa, että miehelläsi pysyy ikuisesti hiukset päässä, vaikka hänellä olisi hiukset päässä vielä 25-vuotiaana. Naisten ulkonäkökriteerit ovat ihan ok, mutta ne ovat usein hyvin epärealistisia parisuhteen tai oikeastaan minkään kannalta.
Ai miesten ei ole? Kaikki haluavat sen korkeintaan 22-vuotiaan hoikan kauniin,pitkähiuksinen, isostissisen ,mekkoihin pukeutuvan neitsyen.
No eihän
Kun noin 40 vuotiaan normaalipainoisen b/c tissisen sini/vihreäsilmäisen jolla on hyvä Bärsse 🍑🤗..
Ai ei ole? Nekö on taas loppu??
Käyttäjä11627 kirjoitti:
Moi.Minkä ikäinen olet jos ei tule vastaan eroja kriteereitä täyttäviä? Mä olen 44v ja hiukset tallella eikä lihavuutta.
Epätoivoinen sinä olet kun täällä itseäsi kauppaat.
Ei jatkoon!
Tuohan on ihan kammotus! Liikaa lihasta, groteskit piirteet, liian tumma, varmaan liian pitkäkin!