Häiritseekö teitä julkinen imettäminen..
Siis niin, että esim. Kahvilassa tai terveyskeskuksessa joku äiti ottaa koko rinnan näkyviin imettääkseen pienokaistaan ihmisten edessä keskeisellä paikalla eikä peitä rintaa mitenkään?
Kommentit (94)
Ei tietenkään!
Itsekin sitä tein. Usein kävellessäkin kadulla.
No ei. En kyllä ole nähnyt tuollaista että koko rintaa otettaisiin tarkoituksella esille. Yleensä imetys on hyvin huomaamatonta eikä siihen kiinnitä huomiota.
Olen imettänyt itsekin julkisilla paikoilla ja ei ihmiset sitä huomaa. En käytä imettäessä mitään liinoja tai rättejä siinä edessä.
Kyllä mua harmittaa kun yritän katsella niitä tissejä mutta vauvan pää heiluu siinä edessä 😅
En kyllä menisi vessaan imettämään. En myöskään lastenhoitohuoneeseen, koska se on usein yhdistetty vessa ja ihan turhaa pitää koko huonetta ja vessaa varattuna koko imetyksen ajan niiltä joiden oikeasti pitäisi päästä vaihtamaan se lapsen vaippa.
Ei häiritse jos peittää liinalla. Mutta se häiritsee jos pitää nähdä jonkun tissi ja nänni.
Vierailija kirjoitti:
Jos on söpöt tissit niin ok. Mieluusti molemmat näkyvillä, niin on vauvalla helppo maistella toisestakin.
Virttyneet riippurinnat rumine nänneineen tulisi pitää piilossa.
Olet idiootti.
Minua haittaa ja ihan nainen olen. En halua nähdä myöskään ihmisiä kusella tien varrella, hässimässä pusikoissa tai rannalla, saati kuulla porukan piereskelevön estottomasti ravintolassa ollessa.
Niin luonnollisia kuin nuo toiminnot ovatkin, pidän silti tiettynä 2000-luvulle kuuluvana kohteliaisuutena sitä, että ihan kaikkea ei tarvitse läväyttää kanssaeläjien verkkokalvolle. Julkisella paikalla voi kuitenkin imettää hienovaraisestikin lasta vaikka sen huivin tai harson alla.
Mua häiritsee nälkäinen, kiljuva vauva paljon enemmän kuin imetys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on söpöt tissit niin ok. Mieluusti molemmat näkyvillä, niin on vauvalla helppo maistella toisestakin.
Virttyneet riippurinnat rumine nänneineen tulisi pitää piilossa.
Sinut tulisi pitää piilossa 😄
Huono yritys saada naiset tuntemaan alemmuudentuntoa sellaisesta asiasta, mikä on syntymässä saatu.
Ei ylipainoinen ole saanut napaa viistäviä rintojaan syntymässään.
Ei mieskään ole saanut riippuvia vitjamunia syntyessään. Nuorilla miehillä on onneksi terhakat vehkeet, mutta 40+ miehillä alkaa jo pallit veltostua ikävästi.
Minulla on yksi tällainen ystävä kuka kaivaa koko tissinsä esille imettäkseen tilaisuudesta riippumatta. Kummalliselta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Minua haittaa ja ihan nainen olen. En halua nähdä myöskään ihmisiä kusella tien varrella, hässimässä pusikoissa tai rannalla, saati kuulla porukan piereskelevön estottomasti ravintolassa ollessa.
Niin luonnollisia kuin nuo toiminnot ovatkin, pidän silti tiettynä 2000-luvulle kuuluvana kohteliaisuutena sitä, että ihan kaikkea ei tarvitse läväyttää kanssaeläjien verkkokalvolle. Julkisella paikalla voi kuitenkin imettää hienovaraisestikin lasta vaikka sen huivin tai harson alla.
Minä ymmärrän mitä sanot. Mutta vauvan imetys on vauvan ruokkimista. Rinnat voivat näyttää silloinkin jonkun silmiin seksuaalisilta, mutta imetys ei ole seksuaalinen teko. Imetys todellakin on ihan vain vauvan syöttämistä. Siinä kaikki.
Itseäni häiritsee liian avonaiset yläosat ja stringbikinit, pepputrikoot, mikroshortsit yms, mutta ei koskaan vauvan imetys, vaikka olisi molemmat rinnat esillä keskellä ravintolaa.
T. Se kävelijä-imettäjä
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi tällainen ystävä kuka kaivaa koko tissinsä esille imettäkseen tilaisuudesta riippumatta. Kummalliselta tuntuu.
No mitä sen väliä. Hän luottaa sinuun, kun uskaltaa olla oma itsensä kanssasi.
Jos ei osaa imettää liinan kanssa? Ehkä vauva ei hyväksy liinaa päälleen?
Minusta se on ällöttävää, enkä ikinä itse imettäisi niin että tissit näkyvät koko kansalle.
Ei, jos pyritään kuitenkin tekemään se huomaamattomasti. Siis ei tarvitse minnekään huivin alle välttämättä verhota, mutta eihän kukaan nyt oikeasti halua nähdä vauvan päätä isompaa suonista valtavaa roikkuvaa tissiä samalla, kun syö.
Pahin mitä olen nähnyt oli äiti, joka imetti jo kävelevä pikkutaaperoa leikkipuistossa. Lapsi kävi leikkien välissä välillä hörppimässä tissiltä ja äiti roikotti sitä koko ajan esillä kuin jotain utaretta. Ja oletti vielä, että muut vanhemmat haluaisi siinä ihan normaalisti keskustella samalla. Imettäminen on luonnollista, mutta joku raja sentään. Minulla on monia taaperoimettäneitä kavereita, mutta koskaan en ole heidän kanssaan joutunut vaivaantumaan niin kuin tuon puistossa olleen äidin kanssa.
Kyllä häiritsee. Tämä pitäisi jo lapsenkin ruokailuraiuhan vuoksi suorittaa yksityisesti ja rauhallisessa tilassa eikä kaiken kansan töllisteltävänä
Mielestäni hieman tökeröä ja naurettavaa mutta en koskaan sano näille imettäjille mitään negatiivista. Hymyilen vain hyväksyvästi. Itse hoitaisin tissin esittelyt ilman yleisöä.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin julkisen imetyksen olevan ihan normaalia meille nuorille aikuisille. Sen sijaan vanhemmat naiset (+55v) tuntuvat ottavan tästä nokkiinsa. Johtunee siitä, että he ovat kenties tottuneet siihen että naisen pitää olla hiljainen ja hillitty ja jopa oman lapsen ruokkiminen julkisesti nähdään huomionhakuisuutena. Surullista.
Surullista uskoa asioita. Ei ole tieto.
Mä en tykkää että imetetään julkisella paikalla. En ole tuon ikäinen tai ei ole ollut tuollaista elämää. En näe sitä huomion hakemisena.
Uskoisin julkisen imetyksen olevan ihan normaalia meille nuorille aikuisille. Sen sijaan vanhemmat naiset (+55v) tuntuvat ottavan tästä nokkiinsa. Johtunee siitä, että he ovat kenties tottuneet siihen että naisen pitää olla hiljainen ja hillitty ja jopa oman lapsen ruokkiminen julkisesti nähdään huomionhakuisuutena. Surullista.