Teinin lastensuojeluilmoitus perheestä.
Tässä sitä nyt itsekin ollaan, lasujen koeajalla teinin vuoksi (17v täyttää).
Kävi kuraattorilla "selittelemässä" kuinka äiti JUONUT vuosia, häntä kohdellaan eriarvoisesti kuin muita sisaruksia, kotona riidellään jne.
Tähän kuoroon liittyi päihdeongelmainen kummitäti sekä ihanan rakastava mummi joka toteaa, että nuorin lapseni pitäisi laittaa hoitoon käytöshäiriöiden vuoksi.
Nyt sitten oikeaa faktaa:
Äiti eli minä olen ollut onneton avioliitossani. Olen yrittänyt saada aviomiestäni lähtemään kanssani parisuhdeterapiaan, mutta hän ei ole suostunut.
Tämän seurauksena viime vuosi oli hyvin raskas minulle ja myönnän, että ajoittain alkokulutukseni meni yli riskirajan joinakin viikkoina mutta en ole todellakaan VUOSIA JUONUT!
Viime vuonnakin treenasin yli puolet vuodesta, että alkon kulutus oli kyllä hyvin minimaalista kesään asti.
Sen jälkeen 6kk ylitin ajoittain nuo riskirajat mutta en viikottain.
Nyt lasut jumittaa tekstiä missä alkon kulutus on mainittu, ei perheen varsinaisia ongelmia.
Äiti laitettiin varrastikkuun grillaantumaan ja muu perhe elää taustalla ihan normaalia elämää.
Perhettä sekä sen ongelmia PITI HOITAA mutta muuta perhettä ei edes kuulla.
Äidillä alkoi päihdeseuranta 3kk. Mitään muita aikoja ei ole, vaikka koko perheellä alkanut 3kk seuranta.
Kävin itse vapaaehtoisesti otattamassa 3 laajaa maksakoetta joissa kaikki arvot alle viitearvojen, myös alkoholin käytön pitkäaikaisarvo.
Kirjasivat vain ylös ja totesivat, että joudut kuule paljon laajempiin kokeisiin.
Sossu sanoi, että kyllä TEITÄ riittää?
Hän siis tehnyt minusta jo ennakkoon holistin, vaikka pystyn todella tämän todistamaan etten ole!!!!
En juo mitään viikolla enkä viikonloppunakaan kuin pari kuohuviinilasia.
Siinä mun juomiset, olenko holisti?
Niin v tää helvetin paska mihin jouduttiin....
Ja vain sen vuoksi, että teini halusi vähän NÄPÄYTTÄÄ äidille, kun ei ollut kiva päivä.....
Kohtalotovereita?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teini laitokseen, koska petti perheensä.
Alkkis on se, joka perheen pettää. Lapset on syyttömiä syntymäänsä, mutta kantavat raskaimman taakan aikuisten töpeksinnästä.
Jos vanhempi on alkoholisti, niin parempi sen teinin on laitoksessa olla. Sinne vaan.
Ehdottomasti parempi. Kaikista ei ole äideiksi.
Jos vanhempi on alkoholisti, niin parempi sen teinin on laitoksessa olla. Sinne vaan.