Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoremmat naiset tykkää hieman vanhemmista miehistä?

Vierailija
09.01.2024 |

Itse olen 48v mies ja minusta on kiinnostunu 20-30 vuotiaat naiset, mikä tälle on syynä? 

Olen nuorekas,charmikas ja taloudellinen tilanne on hyvä. 

M48

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vanhemmat miehet olemme kestäviä ja taidokkaita lempimään.

T.Tauno

Vierailija
22/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan epävarmoja ja kaivataan isän mallia? Toki tämä nykyinen tyyli että etsitään suoraan elättäjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole koskaan tykännyt. Oman ikäisiä tai hieman nuorempia olleet kaikki.

Vierailija
24/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävätkö? Mun tuttavapiirissä tosi harva on ilmaissut mitään kiinnostusta vanhempiin miehiin. Ellei sitten puhuta jotain 1-5 vuotta vanhemmista.

Vierailija
25/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman vanhempi? Tuohan on reippaasti vanhempi. Olet poikkeus, yleensä nuoret naiset tykkää eniten 2-5 vuotta vanhemmista miehistä

Vierailija
26/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi vanhempi mies voi tulla omaishoitovaiheessa raskas.

0rpo siirtää julkisen terv. huollon veroparasiittifirmoille.

8ö8

Vierailija
27/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuuden tunne, osaavampi seksissä keskimäärin, yleisen elämänkokemuksen tuoma vakaus. Ei todellakaan mitään harvinaista. Tunnen monia 25v naisia jotka ottaisivat mieluummin nelikymppisen kuin omanikäisen miehen.

Vierailija
28/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkää. Taijoku voi kiinnostua jostain kuuluisuuden tai rahan takia. Potenssiongelmia on monilla.Kuka nainen sellasesta tykkää.

Vierailija
29/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tykkää. Taijoku voi kiinnostua jostain kuuluisuuden tai rahan takia. Potenssiongelmia on monilla.Kuka nainen sellasesta tykkää.

Eikös potenssiongelmia ole vähän kaiken ikäisillä?

Vierailija
30/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti erektio-ongelmat ovat yleisempiä 20-30 vuotiailla, kuin 30-50 vuotiailla. Koska pää ei kestä ja pää on yleisin erektiohäiriöiden aiheuttaja. Tämän on osoittanut omakin kokemus. Aikuisemman miehen kanssa hommat vaan pelittää varmemmin kaikin tavoin. Yleisesti ottaen.

Vierailija
31/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua toisinaan harmittaa kun otin aikoinaan vanhemman miehen. Eihän siitä ole lemmenpuuhiin. Ei siis kannata haksahtaa vanhempaan.

Vierailija
32/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omissa kokemuksissani naiset ovat sanoneet minulle, että tykkäävät vanhemmista miehistä, koska nämä eivät ole keskimäärin "pikkupoikia" niin kuin oman ikäiset miehet. Vanhemmat miehet ovat vakaampia ja kypsempiä, mikä luo turvallisuudentunnetta naisille, mikä on yleensä kaikista tärkein ominaisuus mitä nainen hakee miehessä. Keskimäärin on enemmän myös statusta, kokemusta, itseluottamusta ja tietämystä (mukaan lukien koulutusta), mitä naiset usein hakevat miehessä. Tämä on kaikki toki luonnollista, sillä naiset muutenkin kehittyvät miehiä nopeammin ja alkavat varhaisemmin hakea turvallista kumppania, jonka kanssa perustaa vaikka perhettä. Ja ihan fyysisestikin naiset tykkäävät usein kypsemmästä miehen ulkonäöstä, mutta sanoisin silti, että ne kypsemmät henkiset ominaisuudet ovat ne, jotka lopulta etupäässä kiinnostavat.

Moni täällä puhuu rahasta, mutta omissa kokemuksissani tämä ei erityisesti kiinnosta keskimääräistä naista. Kuulostaa palstalaisten "coping"-mekanismilta, jolla yritetään häivyttää sitä tosiasiaa, että moni nuorempi nainen aidosti tykkää vanhemmasta ihan muista kuin rahallisista syistä. Siis totta kai se voi olla yksi ominaisuus muiden joukossa, mutta ainakin itse miehenä olen seurustellut paljon nuorempien naisten kanssa ollessani itse varsin vähävarainen eikä heitä haitannut lainkaan.

Vierailija
33/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua toisinaan harmittaa kun otin aikoinaan vanhemman miehen. Eihän siitä ole lemmenpuuhiin. Ei siis kannata haksahtaa vanhempaan.

Tämä kuulostaa todella uskottavalta ja aidolta viestiltä, just joo...

Vierailija
34/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan muutama isäongelmainen ja elämässään hukassa oleva onkin kiinnostunut.

Itse en tunne ketään tällaista. Oon jatko-opiskelijana yliopistolla aika korkealle rankatulla alalla, mulla on laaja tuttavapiiri harrastuksistakin, ja kaikki tuntemani 20-30 v naiset ovat kiinnostuneita itsensä ikäisistä kumppaneista.

Vierailija
35/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 syytä. Raha, massit ja pätäkkä.

Vierailija
36/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkää eikä katsele tai katselee kyllä jos luulee nuoremmaksi.

Minusta oli kiinnostunut parikymppinen ja pidin häntä ihan kakarana. Kun paljastui että olen jo yli nekyt enkä 26v, niin totesi että hyi olen aika vanha. Hän luuli minua nuoremmaksi.

Ilmeisesti monet nuoret miehet on jo aika elähtäneitä siinä kolmenkympin kieppeillä. Salaisuuteni on täysi raittius ja vegaanius. Näytän siksi niin nuorelta ja voimakkaalta.

Monet vetää sisuksiinsa lihaa ja muuta paskaa. Vanhenevat sitten nopeasti.

Yleisesti jos ikä on tiedossa niin nuoret jopa karttelee ja välttelee aikuisia ihmisiä. Ja se on hyvä juttu. Viidenkin vuoden ikäero on tosi suuri parikymppisille. Muistan saman omalla kohdalla. Kaksikutosena en olisi deittaillut kolmekymppisiä naisia missään mielessä.

Vierailija
37/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallaan ymmärrettävää että Coping mekanismit tulilla. Varmaan defenssi siitä, kun salaa sisimmässään tietää et peli menetetty. Pakko sitten selittää, et johtuu rahasta tai isäongelmista tai että miehet on epäkypsiä jos nuorempaan ihastuvat, tai että ilmiö ei ole todellinen. Tätä samaa kaikilla palstoilla.

Ja on se kans varmaan eri että ketä ne nuoret mimmit etsii vs. ketä lopunviimein panevat.

Vierailija
38/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset tarvitsivat coping-mekanismin sille etteivät yleensä pidä kovin paljon vanhemmista miehistä? Poikkeuksia toki on, kuten myös päinvastoin, mutta luulisin että naiset tietävät paremmin mistä pitävät kuin miehet. Itse hain nuorempana huomiota vanhemmilta miehiltä mikä johtui huonosta itsetunnosta ja komplekseista, sekä kieltämättä myös rahasta. Kun sain pääni ja talouteni kuntoon, aloin hakeutua suhteisiin suurinpiirtein ikäisteni poikien kanssa ja ne ovatkin olleet kaikin puolin parempia. Fyysisesti vanhemman miehen ulkonäkö ei ole minua koskaan kiinnostanut, päinvastoin.

Vierailija
39/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset tarvitsivat coping-mekanismin sille etteivät yleensä pidä kovin paljon vanhemmista miehistä? Poikkeuksia toki on, kuten myös päinvastoin, mutta luulisin että naiset tietävät paremmin mistä pitävät kuin miehet. Itse hain nuorempana huomiota vanhemmilta miehiltä mikä johtui huonosta itsetunnosta ja komplekseista, sekä kieltämättä myös rahasta. Kun sain pääni ja talouteni kuntoon, aloin hakeutua suhteisiin suurinpiirtein ikäisteni poikien kanssa ja ne ovatkin olleet kaikin puolin parempia. Fyysisesti vanhemman miehen ulkonäkö ei ole minua koskaan kiinnostanut, päinvastoin.

Et sitten lukenut tätä keskustelua kokonaan, vai mistä kiikastaa? 

Vierailija
40/139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoista käävistä ei kiinnostu edes vanhemmat mummelit.

Naiset valitsee Max 3 vuotta vanhemman kumppanin. Tuollaiset ikäerosuhteet ovat äärimmäisen harvinaisia 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi