Eikö ole ihan normaalia syödä fazerin levy kerralla?
Olen normaalipainoinen ja kyllä mä pystyn tuon kerralla syödä. Sehän on yksi annos , sama kuin söisi aterian.
Kommentit (86)
Helposti menee suklaalevy kerralla mutta yleensä sitten jää vähintään yksi ateria syömättä. Esimerkiksi aamupala, suklaalevy, pieni ateria illalla. Tulee siltikin liikaa kaloreita. Ostankin vain pari kertaa vuodessa Fazerin sinisen levyn.
Ei. Ei ole ihan normaalia. En edes nuorena ja aktiivisena suklaan syöjänä pystynyt moiseen suoritukseen.
Kaverini 45v syö joka päivä 2-3 suklaalevyä ja on laiha, niin se on ihan normaalia syödä kerralla koko levy. Itsekin syön suklaalevyn kerralla, jos sellaisen olen jostakin saanut, mutta en voi ostaa suklaalevyjä, koska kestävät minulla vain max tunnin ja minä kyllä lihon suklaan syönnillä.
Vierailija kirjoitti:
Söin kerran kolmen viikon ajan levyn joka päivä koska ystäväni yrittivät saada minut samoihin mittoihin heidän kanssaan, yhden äiti oli ostanut ne levyt minua varten. Kohteliaisuudesta söin. Ei se minulla missään näkynyt eikä tuntunut.
Myöhemmin yritettiin samaa leivoksilla mutta niitä en pystynyt nielemään.
Mikä tässäkin niin ärsytti?
Kyllä sen joskus nuorena pystyi syömään kerralla, jostain syystä iän myötä sitä suklaata syökin rivin kerallaan ja joskus vain palan kerrallaan, vaikka sitä ei mitenkään tietoisesti edes mieti
Niin? Pizzan varmaan pystyt. Mä taas en sitä, mutta suklaalevyn kyllä. Suklaasta pidän enemmän ja sitä on vain 200g. Mahtuu mahaan, mutta kolme kertaa isompi pizza ei.