Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ole ihan normaalia syödä fazerin levy kerralla?

Vierailija
07.01.2024 |

Olen normaalipainoinen ja kyllä mä pystyn tuon kerralla syödä. Sehän on yksi annos , sama kuin söisi aterian.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempi nostaa sokeriarvoa yhden kerran rajusti, eikä jatkuvasti syömällä pieniä määriä.

Vierailija
42/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies juo six päkin kerralla niin se on juoppo, jos nainen syös suklaalevyn kerralla niin se voimaannuttaa.

Sulla on tyhmä mielipide. Ja mä juon mieluimmin sen sixpäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että suomalaiset naiset ovat lihavia ja korealaiset naiset ovat hoikkia...

No eikö ap just kehunu, että on hoikka. 

Vierailija
44/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 grammaa vai? Hullu.

Ootko kuullut semmosta sanontaa ettei makeeta mahan täydeltä?

Vierailija
45/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh,.jengi vetää suklaalevyn joka päivä! No ei ihme että suomalaiset naiset on järjestään ylipainoisia. Siihen päälle muutama "sidukka" illassa niin katastrofi on valmis

Naiset ei onneksi ole yhtä läskejä kuin miehet. Ero näkyy jo koululaisissa: pojilla läski lätisee. Paljon te mässytätte, kun miehillä normaali rasvaprosentti pitäisi olla alempi kuin naisilla.

Vierailija
46/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on.

Naurattaa yksi kaveri joka ottaa rivin ja sitten ähisee  ja tuskissaan kun se kaapissa oleva levy polttelee mieltä🤣 Olen sanonut että senkus syöt loppuun,suklaa ei kaupasta lopu. Ei sovi.

Itse syön huoletta koko levyn kerralla.

Vierailija
47/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen söin, mutta siirryin Maraboun ja Pandan leiriin joskus vuonna 2018. Syynä tämä fazerin käynnistämä vihapuheohjelma. Siihen aikaan varsinkin Oulussa pikkutytöt kohtasivat kaikkia ikäviä juttuja, ja siitä ei olisi saanut olla edes vihainen.

Vierailija
48/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheaa mitä ahmatteja täällä on. Ihan puistattaa. 

Se lihominen tulee aikanaan ja sitten onkin jo tiukassa ne huonot ruokailutottumukset. 

Vierailija
49/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se lihominen tulee aikanaan ja sitten onkin jo tiukassa ne huonot ruokailutottumukset. 

Mä en sanonut syöväni suklaalevyjä.

Vierailija
50/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä myös on todella epänormaalia syödä suklaalevy kerralla, sehän on valtava insuliinipiikki elimistölle!

Ostin itse tummaa suklaata joulupyhiksi ja 100 gramman levy kesti kolme päivää.

Normaalipainoinen N44

Vierailija
51/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en syö, ihan kamalaa sokerimössöä ja yksi rivillinenkin tekisi tiukkaa. Syön tummaa suklaata yleensä palan päivässä, 100 g levy kestää viikon. Jos tarvitsee kerralla ahmia koko levy, niin kertoo että syömisen kanssa on ongelmia.

Vierailija
52/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi en osta esittää levyä ollenkaan. Jos sitä ei ole, niin en voi sitä syödä kerralla.

Vierailija
53/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en syö, ihan kamalaa sokerimössöä ja yksi rivillinenkin tekisi tiukkaa. Syön tummaa suklaata yleensä palan päivässä, 100 g levy kestää viikon. Jos tarvitsee kerralla ahmia koko levy, niin kertoo että syömisen kanssa on ongelmia.

Ei ole ongelmaa,syön levyllisen samalla kun täytän ristikoita tai luen kirjaa. 

Syön ensin totta kai kunnon ruuan kuten esim.  Makaronilaatikkoa,suklaa ei ole ruuan korvike. 

Vierailija
54/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä myös on todella epänormaalia syödä suklaalevy kerralla, sehän on valtava insuliinipiikki elimistölle!

Ostin itse tummaa suklaata joulupyhiksi ja 100 gramman levy kesti kolme päivää.

Normaalipainoinen N44

Insuliini nousu on kehon ihan normaali reaktio. Se nousee myös silloin kun syöt hiilihydraatteja.

Vierailija
55/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelmaa,syön levyllisen samalla kun täytän ristikoita tai luen kirjaa. 

Syön ensin totta kai kunnon ruuan kuten esim.  Makaronilaatikkoa,suklaa ei ole ruuan korvike. 

Niin, mutta mihin tarpeeseen syöt yli 1000 kcal sisältävän suklaalevyn, jos keho on jo ravittu kunnon ruualla? Miksei muutama pala riitä jälkiruoaksi?

Vierailija
56/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämä "aikanaan"? Eikä tässä kukaan sanonut vetävänsä sitä joka päivä. Mä vetäsen levyn kerralla ruuan tilalla 1-2x/kk, olen 45v ja 170/62, sokeriarvot ja muutkin veriarvot todella hyvät.

Vierailija
57/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ei olisi, litran Aino jäätelöstä mulle riittää puolet kerrallaan, en kumpaakaan ihan joka viikko syö.

Litran Aino-jäätelö on muuten oikeesti 0,9 litraa. Ei ihme että firmat pienentää jatkuvasti pakkauskokoja jos ei ilkeä hintaa nostaa kun ei ihmiset edes huomaa paketin kokoa.

Vierailija
58/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä levystä ei tule kuin vihaiseksi. Silloin kun syön suklaata, niin se on vähintään 2-3 levyä vuorokaudessa (muun ruoan lisäksi).

-Triathlonisti mies

Vierailija
59/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulle ainakaan normaalia. 2 riviä menee kerralla parhaimmillaan, yhdestäkin tulee jo täysin tyytyväiseksi. Mutta me ollaan kaikki yksilöitä, eihän kaikki tykkää suklaasta lainkaan.

Vierailija
60/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen reilusti ylipainoinen enkä kyllä ole koskaan pystynyt syömään suklaalevyä kerralla. Enkä myöskään jäätelöpakettia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme