Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ole ihan normaalia syödä fazerin levy kerralla?

Vierailija
07.01.2024 |

Olen normaalipainoinen ja kyllä mä pystyn tuon kerralla syödä. Sehän on yksi annos , sama kuin söisi aterian.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite otan yhen haukkasun yhdestä palasta ja meen ihan ähkyyn en voisi kuvitella pienessä mielestänikään syöväni kokonaista palaa. Ajatuskin heikottaa

Vierailija
62/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, yksi rivi korkeintaan...se lyhkäisempi ja vain kerran viikossa.  Läskiintyminen, huono terveys ja ennenaikainen kuolema mässääjille tulee. Nämä kokonaisen levyn syöjät useimmiten syövät muutenkin epäterveellisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että suomalaiset naiset ovat lihavia ja korealaiset naiset ovat hoikkia...

Tämä pitäisi olla muodossa ei ihme, että suomalaiset ovat lihavia ja korealaiset hoikkia. Ihan sama miten yrittää jankata, niin suomalaiset ovat ylipainoinen kansa, se että toisessa sukupuolessa on pari prosenttiyksikköä vähemmän ylipainoisia ei muuta tosiasiaa. Ihan toinen juttu on se, että haluaako välttämättä ottaa mallia maasta, jossa kauneusihanteet ovat käytännössä mahdotonta saavuttaa ja joka keikkuu kärkisijoilla kauneusleikkauksista. Mutta jos korealaiset viehättää niin ei muuta kuin sinne puolisoa etsimään.

Vierailija
64/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oikeasti kateellinen teille, joille keho sanoo parin palan jälkeen, että nyt riittää! Mulle ei tuota mitään ongelmaa syödä tax free levyä (nekin on muuten pienentynyt!) vartissa. Tai "litran" muovirasiaa jätskiä tahi perhepizzaa. Onneksi järki joskus suitsii syömisiäni, kun keho ei sitä tee. 

Vierailija
65/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti uppoo, ei tuota ongelmia. Hankalampaa on syödä vähemmän sitä.

Vierailija
66/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko teitä ei ala ällöttää makeus ja rasvaisuus? Kyllä minäkin pystyn paljon syömään, enkä suinkaan jätä suklaata syömättä sen takia että siinä on kaloreita, mutta se rasvainen suutuntuma on niin kuvottava.

Vierailija
67/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, kaks palaa korkeintaan. Tiesittekö että jos syöt yhden suklaapatukan, saat juosta 40min että ne kalorit kuluu..  Mä syön elääkseni, enkä elä syödäkseni.   Ennen ihmiset oli normipainoisia, harvoin näki ylipainoisen ihmisen, nyt on toisinpäin. Tietokoneet/puhelimet tuli ja liikkuminen, ulkoilu unohtuivat.  Nykylapsetkin ovat lihavia, armeijassa eniten ylipainoisia.. 

Tiesitkö että oikeasti ihan suklaapatukasta, ihmisestä ja juoksuvauhdista riippuu, että kauanko joudut juoksemaan. Mutta varmaan se useimmiten on jotain vartin ja puolen tunnin väliin. Siis jos puhutaan oikeasti juoksemisesta.

Ja toisaalta, pelkästään yön nukkumalla saa kulutettua suklaapatukallisen kaloreita, taas vähän patukan koosta ja yön pituudesta riippuen.

Vierailija
68/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-20 vuotta sitten se oli normaalia. Oli menossa ruuhkavuodet ja suklaasta tullut energia oli tarpeen.

Nyttemmin ei maistu kuin pari palaa keerralla tai korkeintaan rivi. Kyllä se ylensyönti tökkimään alkaa.

N51

Vierailija
69/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistui minultakin ennen. Enää en pysty vetämään suklaalevyä kerralla. Tulee huono olo. Eikä se maistu edes hyvältä parin ensimmäisen palan jälkeen, vaan pelkältä sokerilta.

Fazerin suklaa ei muutenkaan ole nykyään enää hyvää. Eivät edes ne kalliimmat konvehdit. Ostin jouluksi sellaisen pienen neliskanttisen rasian (olikohan Connections), samanlaisen kuin viime joulunakin ostin, kun muistin, että olivat hyviä. Ei ollut sama tuote enää muuten kuin ulkoisesti. Jokainen konvehti maistui samalta, vähän kuin palaneelta pähkinältä tai muulta sellaiselta, ei todellakaan hyvältä. Lisäksi ne olivat aivan kohtuuttoman makeita, vaikka viimeksi tykkäsin niistä nimenomaan koska eivät olleet niin yteliä kuin monet muut. En tiedä, mitä pskanmakumaustetta ne siellä Fazerilla lykkäävät suklaaseen, muttei tarvitse sitä sotkua enää ostaa.

Vierailija
70/86 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin päivän mittaan syömään levyn. Täällä joku kirjoitti, ettei usko näitä normaalipainoisia naisia, jotka sanovat pystyvänsä tähän. No minä olenkin alipainoinen nainen ja 100% varmasti pystyisin syömään 200g suklaalevyn kerralla. Jäisi muut syömiset vähemmälle, luulen, että saattaisi jäädä vähän äklö olo, vaikka makeasta pidänkin.

Ja olen aiemmin syönyt mm. 200g sipsipussin tai saman painoisen pitsapalan kerralla. Ensimmäisestä jäi kyllä katumus turvotuksen muodossa, muttei mitenkään ällistävää, että moni pystyisi syömään Fazerin levyn kerralla :D 

Vierailija
71/86 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se painosta ole kiinni pystyykö syömään vai ei. Kyllä minäkin pystyn suklaalevyn syömään mutta en kokonaista karkkipussia edes puolikasta oksentamatta. Samoin voisin syödä vaikka 10 munkkia. 

Vierailija
72/86 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Siinä on yli 1200 kcal

Vierailija
73/86 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin Pure Darkia olen joskus vetänyt melkein koko levyllisen mutta siinä on paljon pienempi levy.

Vierailija
74/86 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin varmasti syödä litran jäätelöä kerralla, yleensä kuitenkin puolitetaan se miehen kanssa. Suklaata en koskaan osta itse, koska en siitä juuri välitä, mutta jouluna jaksan kyllä syödä levyn verran konvehteja kerralla, että niistä pääsee eroon. Olen vaan enemmän karkkien ja jäätelön ystävä.

Vierailija
75/86 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Nuorempana meni, mutta ei enää. Eikä tee edes mieli, jos ruokailu ollut tasapainoinen. 

Viikonloppuherkkuna ehkä rivi tummaa suklaata punaviinin kanssa puolikkaan pizzan päälle.

Vierailija
76/86 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edes yrittäisin syödä kerralla kokonaisen suklaalevyn, niin tuloksena olisi yläpäästä lentävä yrjö ja alapäästä kunnon roiskuva kurapaska. Joten: ei kiitos. Pari kolme palaa riittää.

Vierailija
77/86 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaalevy kerralla muun ruokailun lisäksi on aika hyvä keino saada diabetes, varsinkin jos on vielä sukurasitetta.

Vierailija
78/86 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää makeasta niin on kai mahdollista . Itse syön korkeintaan pari riviä kerralla , koska loppu ei maistu enää samalta kuin aluksi ja lopuksi on paha olo jos syö liikaa . Mieluummin säästän loput  seuraaviin kertoihin. 

Vierailija
79/86 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti menee kerralla. Entinen hoikka, nykyinen pullukka juuri tästä syystä, sokerirasitus ja paastosokeri olleet toistaiseksi normaalit

Vierailija
80/86 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ketjuun kirjoittavat naiset vakuuttavat "olen normaalipainoinen" vaikka vetävät suklaalevyjä kerralla. Itse olen ylipainoinen mies enkä pysty syömään kun max puolikkaan levyn.

Nyt ei täsmää

Luulitko että vedän näitä joka päivä? Ehkä 2 viikon välein. Mitä se haittaa jos vetää tuollaisen vaikka lauantaina jos viikolla syö terveellsisesti? Niin ja mitat 180/64 en ole ylipainoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä