Eikö ole ihan normaalia syödä fazerin levy kerralla?
Olen normaalipainoinen ja kyllä mä pystyn tuon kerralla syödä. Sehän on yksi annos , sama kuin söisi aterian.
Kommentit (86)
Söin kerran kolmen viikon ajan levyn joka päivä koska ystäväni yrittivät saada minut samoihin mittoihin heidän kanssaan, yhden äiti oli ostanut ne levyt minua varten. Kohteliaisuudesta söin. Ei se minulla missään näkynyt eikä tuntunut.
Myöhemmin yritettiin samaa leivoksilla mutta niitä en pystynyt nielemään.
Juu, on normaalia. Ei ehkä terveellistä, mutta normaalia.
On aivan normaali keino hankkia itselleen todella vakava sairaus, minä sain mm. diabeteksen!
Mitä tämä normaalipainoinen sulle meinaa! 160cm ja 75-80kg, heh? Ja rasvaprosentti 44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöks, ette oo tosissaan. Olen suklaaherkuttelija, mutta max yksi rivi kerrallaan. Ei se ruokaa sentään ole.
eihän tuo ole edes makeaa. Marabou on.
Marabou eroaa siinä, että Marabou maistuu hyvälle.
itse olen monesti syönyt suklaalevyn yhtä kyytiä.. syökööt joku säästellen jos siltä tuntuu.
t. herkuttelija mies
1100 kaloria kerralla?
En pystyisi kerralla syömään vaikka haluaisinkin.
No ei ole. Pidän kyllä suklaasta mutta ei mene levyä kerralla mitenkään. Pari riviä jo maksimi. Ja miksi edes vetää joku suklaaöveri? Paremmalta se maistuukin kun ottaa vaan muutaman palan.
Kaikki ketjuun kirjoittavat naiset vakuuttavat "olen normaalipainoinen" vaikka vetävät suklaalevyjä kerralla. Itse olen ylipainoinen mies enkä pysty syömään kun max puolikkaan levyn.
Nyt ei täsmää
Varmasti suklaanystävät voivatkin syödä levyn kerralla. Itsellä sama homma irttareitten kanssa, helposti voi
syödä sen 200g kerralla eikä tunnu missään. Tosin ostan karkkia ehkä kerran pariin viikkoon....
Ei minulla kyllä mene kerralla. Useamman haukun joutuu ottamaan. Yleensä otan paloja ja syön ne. En edes tiedä saisinko edes mahtumaan koko levyä kerralla suuhun.
Huh,.jengi vetää suklaalevyn joka päivä! No ei ihme että suomalaiset naiset on järjestään ylipainoisia. Siihen päälle muutama "sidukka" illassa niin katastrofi on valmis
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ketjuun kirjoittavat naiset vakuuttavat "olen normaalipainoinen" vaikka vetävät suklaalevyjä kerralla. Itse olen ylipainoinen mies enkä pysty syömään kun max puolikkaan levyn.
Nyt ei täsmää
Niin mikä ei täsmää? Sulla on makealle pienempi kiintiö kuin muilla? Voivoi. Ei se ole kuin 200g. Veikkaan että pystyt kuitenkin vetämään 600g perus pizzan. Minä en.
T. Nainen 170/62
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei täsmää
Miksei täsmäisi? Kysehän on loppujen lopuksi siitä millaisia annoskokoja on muuten tottunut syömään ja isot annoskoot eivät taa automaattisesti tarkoita ylipainoa. Itse olen esimerkiksi aktiivisesti liikkuva vegaani, joten syön paljon kerralla, koska (itse tehty terveellinen) kasvisruoka ei ole läheskään niin energiatiheää kuin eläinperäinen ravinto saati epäterveelliset herkut. Vatsalaukkuni siis vetää hyvin.
Suklaata en pystyisi levyllistä syömään, koska en pidä suklaasta enkä oikein muustakaan makeasta. Sipsejä sen sijaan menee helposti pussillinen kerralla silloin kun tekee mieli herkutella. Ja tosiaan ihan normaalipainoinen, oikeastaan hoikkakin olen.
Voi syödä kerralla mutta ei usein.
Jos mies juo six päkin kerralla niin se on juoppo, jos nainen syös suklaalevyn kerralla niin se voimaannuttaa.
No ei mulle ainakaan ole normaalia. Tulee huono olo jo vähemmästäkin. Mulla kestää sellanen levy yleensä ainakin viikon tai voi kestää välillä kuukaudenkin, kun unohtuu kaappiin. pari palaa kahvin kans. Siksi se on jaettu niihin helposti toisistaan irti paineltaviin paloihin.
Jossain metsäretkellä voi kulua nopsempaan, mutta ei sitä silloinkaan kerralla.
Brunberging tumma suklaa 53% on hyvää, mutta siitäkään levystä en syö kuin 2 tai ehkä 4 palaa kerralla kahvin kanssa. En millään saisi alas koko levyä edes sitä.
Jos joku tarkoittaa esim koko levyä koko päivän aikana jossain ulkoilupäivänä, jotenkin no joo, muuten en tajua.
Minua oksettaa fazerin suklaat. Yleensä heitän fazerin suklaat roskikseen. Kyllä syön muita merkkejä joista tykkään. Täytyy olla tosi nälkä kun pystyy syömää kokonaisen suklaalevyn. Söin teini-iässä monta suklaalevyä kerralla. Lopetin jossain vaiheessa. Pidän jääkaapissa suklaata. Huoneenlämpöisenä suklaa on pahaa.