Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies - miksi haluat parisuhteen?

Vierailija
07.01.2024 |

Kun nyt jatkuvasti käydään keskustelua siitä, että miehet ovat (lapsettomassa) parisuhteessa vain säännöllisen seksin takia, niin onko teillä asiaan jotain muuta lisättävää?

Kommentit (182)

Vierailija
161/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ihmettele, että naiset haluavat pysytellä sinkkuina. 

Minä haluan mutkatonta seksiä vaimolta. Että ei mene siihen turhaan energiaa.

Ihmetteletkö vielä? Vai onko vastaus sinun makuusi. Mitään tiskaajaa ja siivoajaa ja kokkaajaa en tarvitsisi.

Samaa mieltä ja korkeintaan tyttis ei vaimoa.

Ja mielellään noin 15 vuotta nuorempi? 

162/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin katsoa Kari Salmelaisen juontamia Napakymppijaksoja 80-luvulta vhs-nauhalta jonkun oikein todella erittäin hyvin rintavan keski-ikäisen neidon kanssa. Eli siis se tavallinen tarina. Lisäksi voisi käydä mökillä syömässä pannukakkua puuhellalla omenahillon kera, kunhan ilmat tästä lämpenevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo-Petteri kirjoitti:

Haluaisin katsoa Kari Salmelaisen juontamia Napakymppijaksoja 80-luvulta vhs-nauhalta jonkun oikein todella erittäin hyvin rintavan keski-ikäisen neidon kanssa. Eli siis se tavallinen tarina. Lisäksi voisi käydä mökillä syömässä pannukakkua puuhellalla omenahillon kera, kunhan ilmat tästä lämpenevät.

Ihanan pervoa 😋

Vierailija
164/182 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ihmettele, että naiset haluavat pysytellä sinkkuina. 

Minä haluan mutkatonta seksiä vaimolta. Että ei mene siihen turhaan energiaa.

Ihmetteletkö vielä? Vai onko vastaus sinun makuusi. Mitään tiskaajaa ja siivoajaa ja kokkaajaa en tarvitsisi.

Samaa mieltä ja korkeintaan tyttis ei vaimoa.

Ja mielellään noin 15 vuotta nuorempi? 

Ei mitään lapsia. Ton ikänen ei olis ees ala-asteella koulussa.

Vierailija
165/182 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mamma ei ole enää elossa, niin eiköhän joku naispuolinen sukulainen löydy. Työpaikallakin voit kertoa tuon naistyökavereillesi.

Me naiset tiedetään, miten kalliiksi miehet tulee naisille. Rahan lisäksi menee tolkuttomasti aikaa.

Ok, femcel. Kukaan ei varmaan pakota sinua harrastamaan seksiä tai olemaan missään tekemisissä miesten kanssa. 

Vierailija
166/182 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on ihan kivaa ja läheisyys. Siinä ne taitaa olla. Muut syyt on ihan tekosyitä ainakin mulle. Kaverienkin kanssa voi käydä reissussa ja lopulta vituttaa katsella ja kuunnella kotona toista ihmistä.

Hyvä kun tiedostat, että parisuhde ei ole sinun juttu. Seksiä voit harrastaa mieskavereittesi kanssa, reikä kun reikä.

Miksi harrastaa seksiä miesten kanssa, jos sitä saa naiselta?

Vierailija
167/182 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut parisuhdetta parisuhteen itsensä vuoksi, vaan halusin löytää elämääni merkityksellisen ihmisen. Kun tällaisen löysin ja hän halusi myös minut elämäänsä, parisuhde  tuli ikään kuin kylkiäisenä.

Vierailija
168/182 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenki. Yhteistä tekemistä toivoisin....se me-alue parisuhteessa 

Vierailija
169/182 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena koin, että tyttöystävä on "välttämätön", koska halusin päästä poikuudestani mahdollisimman nopeasti, ja halusin kokea eroottista ja seksuaalista rakkautta. Löysin tytön/nuoren naisen, jonka kanssa sekä pääsin poikuudestani että muodostin kestävän liiton.

Aikuisempana koin kuitenkin ahaa-elämyksen seksin suhteen; en tosiaan tarvitse siihen toista ihmistä. Olin ollut kohtalaisen tyytyväinen elämääni silloinkin, kun seksikokemuksia naisen kanssa ei vielä ollut ollut. Toki seksissä partnerin kanssa on useita miellyttäviä asioita verrattuna sooloseksiin, mutta myös jälkimmäinen voi olla erittäin hyvää - ja sekin itse asiassa paranee iän karttuessa.

En koe (enää) olevani parisuhteessa seksin takia. Nuorena ehkä se seksikokemusten saaminen saattoi olla ensisijainen vetävä tekijä kumppanin etsimisessä, mutta näin 20+ vuoden jälkeen se ei sitä enää ole. Saan oman tyydytykseni sooloseksillä, korkeintaan selailen kännykästä joskus vähäpukeisten naisten kuvia lisäksi. Parisuhteessani on ollut seksiä milloin enemmän (nuorena) milloin vähemmän (lasten syntymän / pikkulapsivaiheen aikana oli hyvin pitkiä, seksittömiä kausia).

Olen siis pitkien pohdiskelujen jälkeen tullut siihen tulokseen, että ensisijainen seksisuhde minulla on itseeni, toissijainen seksisuhde vaimooni. Ja tämä on auttanut omaan olooni ja runsaasti myös siihen, että nyt osaan arvostaa vaimossani paljon enemmän muita asioita kuin seksiin liittyviä - jos tällä hetkellä pitäisi listata parisuhteen hyviä asioita, seksi olisi ehkä jossakin sijalla 10.

Seksiä vaimoni kanssa on parisuhteessa jollakin lailla edelleen, mutta itselleni se on "take it or leave it", joten olen jättänyt aloitteiden tekemisen usein vaimolleni. Jos itse teen joskus aloitteen, vaimo on lähes aina suostuvainen. Mutta jos joskus harvoin ei satu olemaan, totean vain, että "ei haittaa, minulla on seksiä joka tapauksessa". 

Suosittelen tällaista ajattelu/lähestymismallia kaikille niille miehille, jotka harmittelevat vähäseksistä liittoa.

Koettakaa ajatella, että kyllä te saatte nautintoa myös sooloseksistä. Jos puoliso ei yrityksistä huolimatta lämpene, panostakaa sooloseksiin. Ostakaa välineitä, ja opetelkaa nauttimaan erilaisista asioista. Voitte yllättyä.

Ja opetelkaa arvostamaan vaimojanne muissa asioissa kuin seksuaalisissa, ja ajatelkaa heitä ensisijaisesti ei-seksuaalisina kumppaneina. Voitte yllättyä positiivisesti tässäkin kohtaa.

Vierailija
170/182 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite halusin parisuhteen koska se oli ainoa (ilmainen) tapa saada seksiä. Ei kukaan tyttö ja myöhemmin nainen antanu muuten vaan. Aina piti treffailla kunnes oli parisuhde status ja vasta sitten antoivat.

Vierailija
171/182 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena koin, että tyttöystävä on "välttämätön", koska halusin päästä poikuudestani mahdollisimman nopeasti, ja halusin kokea eroottista ja seksuaalista rakkautta. Löysin tytön/nuoren naisen, jonka kanssa sekä pääsin poikuudestani että muodostin kestävän liiton.

Aikuisempana koin kuitenkin ahaa-elämyksen seksin suhteen; en tosiaan tarvitse siihen toista ihmistä. Olin ollut kohtalaisen tyytyväinen elämääni silloinkin, kun seksikokemuksia naisen kanssa ei vielä ollut ollut. Toki seksissä partnerin kanssa on useita miellyttäviä asioita verrattuna sooloseksiin, mutta myös jälkimmäinen voi olla erittäin hyvää - ja sekin itse asiassa paranee iän karttuessa.

En koe (enää) olevani parisuhteessa seksin takia. Nuorena ehkä se seksikokemusten saaminen saattoi olla ensisijainen vetävä tekijä kumppanin etsimisessä, mutta näin 20+ vuoden jälkeen se ei sitä enää ole. Saan oman tyydytykseni sooloseksillä, korkeintaan selailen kän

tl;dr runkatkaa ja pitäkää vaimoa enssijasesti kämppiksenä

Vierailija
172/182 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe (enää) olevani parisuhteessa seksin takia. Nuorena ehkä se seksikokemusten saaminen saattoi olla ensisijainen vetävä tekijä kumppanin etsimisessä, mutta näin 20+ vuoden jälkeen se ei sitä enää ole. Saan oman ty

No tämä on ihan hyvä lähtökohta.

Voi se kämppiskin olla rakas.

Miehet yleensä painottavat parisuhteessa liikaa seksiä naisten makuun, joten suositeltavaa olisi, että myös parisuhteessa miehet tyydyttäisivät halunsa ensisijaisesti itse, ja oppisivat olemaan tyytyväinen ja nauttimaan siitä.

Vierailija
173/182 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mamma ei ole enää elossa, niin eiköhän joku naispuolinen sukulainen löydy. Työpaikallakin voit kertoa tuon naistyökavereillesi.

Me naiset tiedetään, miten kalliiksi miehet tulee naisille. Rahan lisäksi menee tolkuttomasti aikaa.

Ok, femcel. Kukaan ei varmaan pakota sinua harrastamaan seksiä tai olemaan missään tekemisissä miesten kanssa. 

Onhan tuo kummallinen mielipide sinulta, että avioliitossakin miehensä kanssa seksiä harrastava nainen on h*ora. Harmi, kun miehille ei ole vastaavaa sanaa.

Vierailija
174/182 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo kummallinen mielipide sinulta, että avioliitossakin miehensä kanssa seksiä harrastava nainen on h*ora. Harmi, kun miehille ei ole vastaavaa sanaa.

Minä olisin riemumielin hu_ra jos saisin panna naisia ja rahaaki tulis. Ja ennenko joku tulee sanomaan että "no panisikko sitä sun tätä ällöttävän kuuloista mielikuvaa" niin en panis ko valikoisin asiakkaat.

Vierailija
175/182 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sille montaki termiä mutta varmaan gigolo on tunnetuin.

Vierailija
176/182 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi, hyvä seura, juttukaveri, harrastuskaveri.

Paras olisi jos asuttaisiin erillään. Ei kotileikkejä, ja mahdollisimman vähän pariskuntana edustamista.

Mitään siivousapua tms ei tarvitse. Seksi on jotain mitä molemmat saavat, ei jotain mitä mies saa ja miestä miehen on maksettava naiselle.

Vierailija
177/182 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe (enää) olevani parisuhteessa seksin takia. Nuorena ehkä se seksikokemusten saaminen saattoi olla ensisijainen vetävä tekijä kumppanin etsimisessä, mutta näin 20+

Entäs ne asiat joita naiset painottavat liikaa miesten makuun?

Vierailija
178/182 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sille montaki termiä mutta varmaan gigolo on tunnetuin.

Eihän nuo ole mitenkään verrannollisia. Kumpi sinusta kuulostaa pahemmalta, sanoa omaa aviomiestä gigoloksi vai omaa aviovaimoa h*oraksi?

Vierailija
179/182 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin riemumielin hu_ra jos saisin panna naisia ja rahaaki tulis. Ja ennenko joku tulee sanomaan että "no panisikko sitä sun tätä ällöttävän kuuloista mielikuvaa" niin en panis ko valikoisin asiakkaat.

Nyt on koko ajan ollut puhe seksistä oman aviopuolison kanssa. Tuolla aiemmin yksi mies sanoi jopa oman kuolleen äitinsä olleen h*ora.

180/182 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon ja nykymaailman myötä vanhempi nainen (40-50) ja providership kiinnostaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme