Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies - miksi haluat parisuhteen?

Vierailija
07.01.2024 |

Kun nyt jatkuvasti käydään keskustelua siitä, että miehet ovat (lapsettomassa) parisuhteessa vain säännöllisen seksin takia, niin onko teillä asiaan jotain muuta lisättävää?

Kommentit (182)

Vierailija
141/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, mies, halusin seksiä, nainen parisuhteen. Molemmat sai haluamansa.

Parisuhteessa minä halusin seksiä, nainen muuttaa yhteen. Molemmat saivat haluamansa.

Yhdessä asuessa minä halusin seksiä, nainen lapsen. Molemmat saivat haluamansa.

Lapsellisena minä halusin seksiä, nainen avioliiton. Molemmat saivat haulamansa.

Avioliitossa minä halusin seksiä, vaimon omakotitalon. Molemmat saivat haluamansa.

Omakotitalossa minä halusin seksiä, vaimo halusi muuttaa pois. Vain ex-vaimo sai haluamansa.

Erottua minulla on omakotitalo ja lapsia muttei naista, silti haluaisi yhä seksiä. Sain kaiken mitä en halunnut enkä yhtään sitä minkä halusin.

Niihä se on että vaimot on kalleimpia hu_ria

Vierailija
142/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa minä halusin seksiä, nainen muuttaa yhteen. Molemmat saivat haluamansa.

Lapsellisena minä halusin seksiä, nainen avioliiton. Molemmat saivat haulamansa.

Avioliitossa minä halusin seksiä, vaimon omakotitalon. Molemmat saivat haluamansa.

Omakotitalossa minä halusin seksiä, vaimo halusi muuttaa pois. Vain ex-vaimo sai haluamansa.

Erottua minulla on omakotitalo ja lapsia muttei naista, silti haluaisi yhä seksiä. Sain kaiken mitä en halunnut enkä yhtään sitä minkä halusin.

Sanopa tuo sama äidillesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet saanut seksiä ihan kunnolla, miksi valitat? Eikä sinun olisi tarvinnut suostua naisen ehdotuksiin, mutta ihan itse valitsit suostua.

Vierailija
144/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakkari seksiin. Mitä muuta naiselta vois saaha mitä mulla ei muuten jo olis?

Ihan nyt tosissaan kysyn, mitä sellaista saisin mitä minulla ei jo ole jos jättää seksin pois? Ja ei rakkaus ei ole vastaus.

Mitä nainen saisi tässä suhteessa kanssasi? Se seksikään kun ei monen miehen kohdalla ole oikein mistään kotoisin. Mitä annettavaa teillä on naiselle

Vierailija
145/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanopa tuo sama äidillesi. 

Se on ollu haudassa jo 15 vuotta. Kuoli vanhainkodissa aivoinfarktiin

Vierailija
146/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanopa tuo sama äidill

Varmaan oli ylpeä pojastaan. 

Vierailija
147/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mamma ei ole enää elossa, niin eiköhän joku naispuolinen sukulainen löydy. Työpaikallakin voit kertoa tuon naistyökavereillesi.

Me naiset tiedetään, miten kalliiksi miehet tulee naisille. Rahan lisäksi menee tolkuttomasti aikaa.

Vierailija
148/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mamma ei ole enää elossa, niin eiköhän joku naispuolinen sukulainen löydy. Työpaikallakin voit kertoa tuon naistyökavereillesi.

Me naiset tiedetään, miten kalliiksi miehet tulee naisille. Rahan lisäksi menee tolkuttomasti aikaa.

Minä täällä eläkkeellä mittää työpaikan naisia ennää vokottele.

Naisetha ne vastaa aikaa vieki. Monen kuukauen riiaukset vaati aina.

Vierailija
149/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva siisti koti, ruoka pöydässä, puhtaat vaatteet ja sitä seksiä. 

Näitäkö ei muka voi saada ilman parisuhdetta?

Ei tavalliset miehet... no rahalla toki mutta ei muuten

Vierailija
150/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kait miehiin kauaa mene. Pari minsaa korkeintaan ja sitten voi jatkaa muita hommia.

Vierailija
151/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm, olen kait sitten epätavallinen mies kun minulla on noita kaikkea paitsi viimistä vois olla vakkarinaisen kanssa eikä vaihtuvien. Ja ihan ilman rahaa nämä kaikki.

Vierailija
152/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ihan kivaa ja läheisyys. Siinä ne taitaa olla. Muut syyt on ihan tekosyitä ainakin mulle. Kaverienkin kanssa voi käydä reissussa ja lopulta vituttaa katsella ja kuunnella kotona toista ihmistä.

Vierailija
153/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on ihan kivaa ja läheisyys. Siinä ne taitaa olla. Muut syyt on ihan tekosyitä ainakin mulle. Kaverienkin kanssa voi käydä reissussa ja lopulta vituttaa katsella ja kuunnella kotona toista ihmistä.

Hyvä kun tiedostat, että parisuhde ei ole sinun juttu. Seksiä voit harrastaa mieskavereittesi kanssa, reikä kun reikä.

Vierailija
154/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun tiedostat, että parisuhde ei ole sinun juttu. Seksiä voit harrastaa mieskavereittesi kanssa, reikä kun reikä.

En ole homo. Harrastan satunnaista seksiä kun sitä saan.

Vierailija
155/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm, olen kait sitten epätavallinen mies kun minulla on noita kaikkea paitsi viimistä vois olla vakkarinaisen kanssa eikä vaihtuvien. Ja ihan ilman rahaa nämä kaikki.

No näin olen kuullut eri lähteistä mediasta yms että naiset haluavat vain 20% miehistä ja muut ei saa, ainakaan sitä seksiä

Vierailija
156/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde olisi kiva ei olisi niin yksinäinen olisi seuraa ja sitten läheisyyttä ja seksiä siinäpä ne. Seksi ei ainoa syy minulla mutta ei ole parisuhdetta ollut. M25

Vierailija
157/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä lukea, kun täällä yksi vanha mies haukkuu kuollutta äitiään h*oraksi. Eikö hävetä?

Vierailija
158/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ihmettele, että naiset haluavat pysytellä sinkkuina. 

Minä haluan mutkatonta seksiä vaimolta. Että ei mene siihen turhaan energiaa.

Ihmetteletkö vielä? Vai onko vastaus sinun makuusi. Mitään tiskaajaa ja siivoajaa ja kokkaajaa en tarvitsisi.

Vierailija
159/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma että siihen parisuhteeseen aina vain halutaan vaikka se on lopulta ihan täyttä paskaa. Rakkaus loppuu ja toiseen kyllästyy, koskaan ei kuitenkaan samaan aikaan , vaan aina jompikumpi sitten tulee loukatuksi jne. On henkistä alistamista , rajoittamista.. ei vain kannata. Se vuoden parin hyvä vaihe loppuu aivan varmasti, sitten saa pettyä toiseen ja itseensä. Lapset on tietysti hankala asia. Niitä rakastaa , niin paljon, että tuntuu olisiko parempi ollut olla heitä saamatta tällaiseen pettymysten ja kärsimyksen maailmaan. Naiset ovat fiksummin huomannut , että yksinolo on ihan loistava ratkaisu ja elämäntyyli. Meillä miehillä se on osittain vähän vielä statusasiakin ja että on ikäänkuin looseri ios on yksin. Lisäksi iso osa miehistä ei pääse naisen kanssa edes kosketusetäisyydelle ilman vakisuhdetta. Minulla ei ole yksinollessa mitään mahdollisuutta seksiin, mutta silti se yksinolo on parempi.

Asiaa. Olen nainen, kohta parikymmentä vuotta parisuhteessa ja olen lopen kyllästynyt, enkä vähiten juuri seksiin. Omat haluni ovat vähäiset, mutta toinen kärttää jatkuvasti. En tiedä kaipaisinko koko asiaa, ehkä, jos se loppuisi. Kaiken huipuksi tuntuu, ettei suhteen henkinenkään puoli anna enää mitään, meillä ei ole yhteisiä asioita nyt kun lapset kasvaneet. Eroaisin, mutta mies on repukka. 

Vierailija
160/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ihmettele, että naiset haluavat pysytellä sinkkuina. 

Minä haluan mutkatonta seksiä vaimolta. Että ei mene siihen turhaan energiaa.

Ihmetteletkö vielä? Vai onko vastaus sinun makuusi. Mitään tiskaajaa ja siivoajaa ja kokkaajaa en tarvitsisi.

Samaa mieltä ja korkeintaan tyttis ei vaimoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi