Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies - miksi haluat parisuhteen?

Vierailija
07.01.2024 |

Kun nyt jatkuvasti käydään keskustelua siitä, että miehet ovat (lapsettomassa) parisuhteessa vain säännöllisen seksin takia, niin onko teillä asiaan jotain muuta lisättävää?

Kommentit (182)

Vierailija
101/182 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fwb ei ole parisuhde, koska siinä osapuolilla voi olla muitakin säätöjä samaan aikaan.

Vierailija
102/182 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin haluan uskoa että hyviäkin miehiä vielä on. Mutta pitää vaan olla tosi, tosi, tosi tarkkana kenet ottaa ja luottaa vaistoihinsa ja itseensä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/182 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu kuulostaa räkiksien ja palstamammojen räkätykseltä ja mäkätykseltä.

Ei tähän palstaan ole oikeasti luottaminen. Kusipäisyys on täällä loistossaan.

Vierailija
104/182 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että saa vauvoja. Niitä ei oo koskaan liikaa. Jo kolmella lapsella saa äijäporukoissa kunnioitusta.

Vielä kunnioitettavampaa olisi myös kyky kantaa vastuuta lapsista.

Siitä mä oon ihan samaa mieltä. Ja kyllähän ne asenteet hiljalleen muuttuu. mutta vielä 10 vuotta sitten se oli joillekin ihan ylitsepääsemätön ongelma kun kerroin ettei mulla oo yhtään seksikertaa. mutta ei enää mitään hämmästyksiä herätä.

Vierailija
105/182 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fwb ei ole parisuhde, koska siinä osapuolilla voi olla muitakin säätöjä samaan aikaan.

Avioliitossakin voi olla muita säätöjä samaan aikaan joten mikä ero

Vierailija
106/182 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BiMies tarttee kulissin paitsi työelämää varten niin jakamaan asumis- ja talousmenot ja. Arkipäivän juttu kaveriksi.

Omilla pikamenoilla hoidetaan perspanot. Toinenkin osapuoli on varattu, vaimo ja lapset, avioliitossa.

Tämä on jatkunut jo kauan 7 Vuotta ainakin, vuosikausia siis. Luottosuhde. Molemmat ollaan kaapissa loppuelämä.

Upottaa pitää mieheen useitakin kertoja viikossa. On ihanaa.

Arvostan itseäni lähinnä  ihmisapinana. Tyttäreni arvailee, mutta ei ole vielä ihan varma.

Vierailija
107/182 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

``Myös FWB suhde on parisuhde. Ehkä käsityksesi parisuhteesta on rajoittunut.``

Ehkä sitten niin.

Sinun määritelmäsi mukaan voi siis olla vaikka kymmenessä parisuhteessa yhtä aikaa. Nooo.. Tosin Nykysuomen sanakirjan mukainen määritelmä (parisuhde = kiintymykseen ja seksuaalisuuteen perustuva kahdenvälinen suhde) ei ihan pitäne kutiaan: jää kinaaman sekä kiintymys että kahdenvälisyys. Mutta mitäs pienistä, kiintymys on nynnyille, ei meille tosimiehille.

Vierailija
108/182 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan naisen kaikkeen tekemiseen mitä naisen kanssa voi tehdä. Matkustelua ja yhdessä oloa, leffoissa käymistä ja lapsen kasvattamista.

Vierailija
109/182 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai seksiä varten käydä huorissakin, mutta harvemmin niitä saa nussia paljaalla. Omaa naista pääosin paljaalla milloin minnekin koloon. Naiseni onkin tosin seminymfo.

M39

Vierailija
110/182 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu kuulostaa räkiksien ja palstamammojen räkätykseltä ja mäkätykseltä.

Mulla tulee Gigantissa asiointi mieleen:

Asiakas: Päivää, tarvitsisin seksiä

Myyjä: Kyllähän sitä löytyy. Otathan myös kokkaus-, tiskaus-, vaatehuolto- ja siivouspalvelut?

A: Ei kiitos pärjään ilmankin

M: No ainakin kaverit, sukulaiset ja muut sosiaaliset velvoitteet?

M: No mutta harrastus- ja kulttuuririennot?

M: Pakkohan teidäm on nyt muutakin haluta? 

A: Ei kiitos, pelkkä seksi riittää

M: No sitten sinulle ei annetan mitään koska et vastaa meidän ennalta määrittelemään sopivaa asiakasta. Mene pois äläkä ikinä palaa. Moinen ali-ihminen, oikea sika

A: Tämäpä selvä, haen verkkiksestä sen mitä tarvitsin

Vierailija
111/182 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin parisuhteen jossa voisin rakastaa ja tulla rakastetuksi. Haluaisin perheen. 

Vierailija
112/182 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin haluan uskoa että hyviäkin miehiä vielä on. Mutta pitää vaan olla tosi, tosi, tosi tarkkana kenet ottaa ja luottaa vaistoihinsa ja itseensä. 

Huoh, onpas täällä taas ylidramaattiset jutut. Totuus on se että hyviä miehiä on ihan yhtä paljon kuin hyviä naisiakin 

Vierailija
113/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee Gigantissa asiointi mieleen:

Asiakas: Päivää, tarvitsisin seksiä

Myyjä: Kyllähän sitä löytyy. Otathan myös kokkaus-, tiskaus-, vaatehuolto- ja siivouspalvelut?

M: No ainakin kaverit, sukulaiset ja muut sosiaaliset velvoitteet?

M: No mutta harrastus- ja kulttuuririennot?

M: Pakkohan teidäm on nyt muutakin haluta? 

A: Ei kiitos, pelkkä seksi riittää

M: No sitten sinulle ei annetan mitään koska et vastaa meidän ennalta määrittelemään sopivaa asiakasta. Mene pois äläkä ikinä palaa. Moinen a

Tää on niin totta ko lukee ketjun. Ei millää voida uskoa vaikka sen tuhat kertaa sanotaan että mies ei kaipaa tai halua naiselta näitä "kotiorja" palveluita vaan itse tuputtavat ja sitten valittavat asiasta. Saman voi lukea niistä sadoista muista ketjuista joissa miehet vastaa kotitöistä valittaville naisille että "no älä tee"

Vierailija
114/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tissi on ihan kiva. Ja muutenkin.

Vierailija
115/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi. Ehkä olen yksinäinen ja haluaisin olla tykkäämäni ihmisen seurassa.

Valitettavasti tämä ei ole toteutunut kohdallani.

Vierailija
116/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset, sekä miehet että naiset, on typeriä eläimiä joiden vietit vetävät tietynlaiseen toimintaan.

Vierailija
117/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalle näyttää kerääntyneen tyypit, joiden sosiaalinen elämä on pelkästään internetissä. Ja on helppoa nähdä, miksi.

Keskimäärin me miehet haluamme parisuhteen ihan samoista syistä kuin naisetkin, eli tunteethan siinä on taustalla: rakkaus, hellyys, kiintymys, kumppanuus jne. Totta kai seksikin on tärkeää, mutta sekin on parasta sen kanssa, jota kohtaan on tunteita.

Tulin vain sanomaan, ettei totuus unohtuisi, kun tunnevammaiset ovat näköjään yliedustettuina täällä.

Vierailija
118/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalle näyttää kerääntyneen tyypit, joiden sosiaalinen elämä on pelkästään internetissä. Ja on helppoa nähdä, miksi.

Keskimäärin me miehet haluamme parisuhteen ihan samoista syistä kuin naisetkin, eli tunteethan siinä on taustalla: rakkaus, hellyys, kiintymys, kumppanuus jne. Totta kai seksikin on tärkeää, mutta sekin on parasta sen kanssa, jota kohtaan on tunteita.

Tulin vain sanomaan, ettei totuus unohtuisi, kun tunnevammaiset ovat näköjään yliedustettuina täällä.

"Kuunnelkaa minua kun olen muita parempi. Internettiäki käytän vain tämän kommentin kirjoittamiseen. Kaikki muut on tunnevammaisia paitsi minä."

Oot idiootti, painu takas sinne sun kiven alle kattoo jääkiekkoa ja haukkuu nörttejä

Vierailija
119/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä sua huolis parisuhteeseen kun nostat itseäsi noilla korulauseilla ja samalla haukut toisia tunnevammaisiksi.

Vierailija
120/182 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuunnelkaa minua kun olen muita parempi. Internettiäki käytän vain tämän kommentin kirjoittamiseen. Kaikki muut on tunnevammaisia paitsi minä."

Oot idiootti, painu takas sinne sun kiven alle kattoo jääkiekkoa ja haukkuu nörttejä

Haha, heti pingahti esiin palstan vakiomisogynisti säälittävien kahden alanuolensa kanssa, kun joku normaali mies jotain sanoo 😅.

Varmaan kohta alkaa simp-beetta-aisuri-valkoritariraivo, kun kaikki ei olekaan samanlaisia kiven alla lymyäviä liskomutantteja kuin hän itse.

Ps. Aina oon tienny että ihan normaalilla tunne-elämällä varustettuja miehiä on olemassa, kun sellaisten kanssa olen koko elämäni ollut tekemisissä: vaarit, isä, veljet, poikaystävät, aviomies, omat pojat..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi