Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin uudessa työpaikassa ja työkavereita ärsyttää kun mua ei löydy somesta ja kun en kerro itsestäni paljoa.

Vierailija
07.01.2024 |

Olen hiljainen mutta hyvä työntekijä joten sain työpaikan.

Muut työntekijät yrittävät saada musta selville asioita, mutta olen salamyhkäinen ja sulkeutunut. 3 päivää sitten eräs nainen kysyi: "Ai eikö sulla ole facebookkia tai instaakaan?" Sanoin,e ttä ei, minä en sellaista harrasta.

Kommentit (339)

Vierailija
281/339 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko söpön näköinen? Nuorempi? Jostain syystä varmaan haluavat some-kontaktiksesi tai tietoa sinusta.

Vai onko työpaikalla rajattu määrä viihdykettä? Jotkut haluavat kuulla asioita naapureistaankin.

Vierailija
282/339 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla on toinen ketju: " Suomalaisilla on paljon mt-ongelmia, mikä näkyy esimerkiksi julkkiksille lähetettävissä vihaviesteissä ". Monet mt-ongelmaiset henkilöt on työelämässä ja kiusaaminen ja muu vastaava toksinen käytös on ihan normaalia ja hyväksyttävää työelämässä ja yleensäkin yhteiskunnassa. Monesti esim. entiset työkaverit saattaa maalittaa julkisilla paikoilla henkilöitä joista ei pidä ja pyrkiä provosoimaan sekä häiritsemään jatkuvasti kaikkialla. Yksikään poliitikko ei ota tätä vastenmielistä ilmiötä esille julkisesti vaikka ovat täysin tietoisia asian laajuudesta. Yhteiskuntarauha ja kansalaisoikeudet on asia jota Suomalaisessa yhteiskunnassa ei juurikaan arvosteta tänä päivänä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/339 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vuoden ajan työkaveri, jota en oppinut tuntemaan juurikaan sinä aikana. Työt sujuu paremmin kun tietää työkaveristaan jotain muutakin kuin nimen. Olisi outoa jos esim. pienessä työyhteisössä tulisi puhuttua pelkkiä työasioita, eikä koskaan esim. vapaa-ajastaan. 

Vierailija
284/339 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele. Narsistit, psykopaatit ja sosiopaatti ovat hiljaisia, tuijottavat eivätkä ole somessa.

Arvioni on että savustavat sinut pihalle niin pian kuin mahdollista. Pienikin virhe tai väärä liike = toimisto kutsuu.

Päinvastoin. Narsistit, psykopaatit ja sosiopaatit ovat keskimääräistä sosialisempia ja aktiivisia somessa, koska muiden ihmisten hyväksikäyttäminen vaatii aktiivista vuorovaikutusta. Narsistit ovat erityisen aktiivisia julkaisemaan some päivityksiä ja kuvia 

Vierailija
285/339 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen missä henkilö pitää moraa vyöllä niin ketään ei uskalla soittaa suuta.

Vierailija
286/339 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tällä hetkellä vain vauva palstailija.

m53

Vierailija
287/339 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele. Narsistit, psykopaatit ja sosiopaatti ovat hiljaisia, tuijottavat eivätkä ole somessa.

Arvioni on että savustavat sinut pihalle niin pian kuin mahdollista. Pienikin virhe tai väärä liike = toimisto kutsuu.

Narsistit sosiopaatit ja psykopaatit nimen omaan ovat äänessä ja somessa myös.

Vierailija
288/339 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset haluaa pitää yksityiselämänsä erossa työelämästä ja se on tervettä.

Vierailija
289/339 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vuoden ajan työkaveri, jota en oppinut tuntemaan juurikaan sinä aikana. Työt sujuu paremmin kun tietää työkaveristaan jotain muutakin kuin nimen. Olisi outoa jos esim. pienessä työyhteisössä tulisi puhuttua pelkkiä työasioita, eikä koskaan esim. vapaa-ajastaan. 

Ei se noin mustavalkoista ole. Yleensä kaikki puhuvat jotain elämästään ja mielenkiinnon kohteistaan, harrastuksistaan ym. Jokainen saa vetää rajan mihin tahtoo ja työt sujuvat mainiosti, vaikkei työkaverin elämästä mitäänntietäisikään.

Vierailija
290/339 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapa syöttämään pajunköyttä niille työkavereillesi. Saan viikoittain hyvät naurut kun eivät tiedä minun keksineen kaiken. Milloin on draamaa miehen kanssa tai milloin mitäkin tyttöjen iltaa. Todellisuudessa vihaan tyttöjen iltoja, niissä ei ole mitään kiinnostavaa. Lomalla sanon käyneeni Karibialla, vaikka todellisuudessa makasin kotona ja kävin mökillä. 

Tätä voisi hyödyntää kesälomien jälkeen kun palaverit alkaa kysymyksellä mitä teitte lomalla ja missä kävitte.

Ikään kuin aikaa olisi loputtomasti, asioiden käsittely kasaantuu ja odottaa eikä niitä päästä hoitamaan, kun pitää olla kuin koululuokassa.

Vierailija
291/339 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollaan kyllä rahan perässä - noin niin kuin pääsääntöisesti. Työpaikka ei ole kaverikerho eikä siitä sellaista pitäisi tullakaan.

Ole vaan ihan somesta ulkona ja sillä hyvä. Jokaisella on oikeus pitää elämänsä ja touhunsa juuri niin avoimena kun haluaa. En minä ainakaan ole kovin kiinnostunut jakamaan vapaa-aikaani somessa samojen ihmeisten kanssa joiden kanssa työskentelen. Ja sinne someen ei työajalla tarvitse edes mennä.

Vierailija
292/339 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Some tarjoaa luonnevikaisille nykyaikaisen foorumin löytää uhreja ja toteuttaa taipumuksiaan. 

Vierailija
293/339 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun työkaverit peruskouluikäisiä, vai miksi niille on jotenkin merkityksellistä tuo sometus ja muiden ihmisten yksityiselämä?

Niin kuullostaa teineiltä

Vierailija
294/339 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Some tarjoaa luonnevikaisille nykyaikaisen foorumin löytää uhreja ja toteuttaa taipumuksiaan. 

Jep. Ja jos et omista somea, ei työnantaja saa tietoonsa näitä asioita. Ainakaan sitä kautta.

Vierailija
295/339 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät muuten ole. Eräs psykopaatiksi diagnosoitu nainen on erittäin hurmaava jolle monet haluavat avautua. Hurmaava ennen kuin hänet suututtaa...

Mistä tiedät että on diagnosoitu psykopaatiksi, onko se fakta vai juoru?

Vierailija
296/339 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki, mutten mä niitä mainostele ja omala nimellä nimellä ole perustanut, tietenkään. Uudessa työpaikassa tosiaan ollaan liian kiinnostuneita ja hämillään, kun en ole lisännyt ketään yhtään mihinkään.

Some on mun vapaa-aikaa, sinne mitään duunituttaja ota. Mulla on oikeus vapaa-ajan hulluuteeni.

Vierailija
297/339 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä luulet ja kuvittelet, että työkavereitasi ärsyttää, ettet ole somessa tai kerro itsestäsi? Olisiko kuitenkin niin, että sinua ärsyttää, kun ketään ei juurikaan kiinnosta oletko somessa eikä kukaan ole varsinaisesti kiinnostunut yksityiselämästäsi. Menitkö sittenkin uuteen kouluun seiskalle? Töissä näet ollaan ensisijaisesti tekemässä työtä. 

Vierailija
298/339 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa, oikeasti, saati ärsyttää sun tai kenenkään somettomuus? 

Vierailija
299/339 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppp

Vierailija
300/339 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vastaava tuppisuutyökaveri. Oli erittäin rasittavaa, kun työhömme kuului paljon eri kohteiden välillä liikkumista autolla ja työkaveri ei puhua pukahtanut autoissa muuta kuin pakollisia tyyliin "pysähdytäänkö seuraavalla huoltoasemalla tauolle" tai "toimitaanko seuraavassa kohteessa tavalla x". Olivat kilometrit pitkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi