Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eli mitä töissä tehdään, kun on niin kiire, ettei ehdi vessaan?

Vierailija
07.01.2024 |

Ymmärrän, että jos ei ehdi syömään, niin nälkä lisääntyy ilman varsinaista päätepistettä. Jos vessahätä tulee ja lisääntyy, kaikki tietää miten siinä käy. Kulkevatko siis esim. ravintola- ja hoitoväki housut märkinä vai ehkä vaipoissako? 

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja.

Pitää pidättää. Hoitoalalla ei ehdi edes syömään/ kahville työvuoron aikana.

Vierailija
2/61 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajana sanon, että vessaan pääsee aina. Kesken elvytyksen sinne ei mennä.

Kaikkein kamalin työ wc - käyntien kannalta olisi joku yksin olo r-kioskilla ym. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä käyn vessassa kun hätä iskee. Asiakas pystyy odottamaan kaksi minuuttia.

Vierailija
4/61 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin kotihoidossa ei välttämättä ehdi kumpaakaan. 

Vierailija
5/61 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot yksin kassalla ja koko ajan jonoa niin miten siitä muka pääsis kuselle? Tarttee vaan olla juomatta vaikka pyörryttääkin. Stockmann ratkaisi sen ongelman niin että asiakkaiden nähden ei saa juoda, edes vettä, ei tartte sitte vessaankaan mennä.

Vierailija
6/61 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali terve ihminen pystyy kyllä pidättelemään pitkäänkin. Mutta vessassa nyt käy puolessa minuutissa niin kyllä sinne yleensä aika pian ehtii. 

Vierailija
7/61 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja.

Pitää pidättää. Hoitoalalla ei ehdi edes syömään/ kahville työvuoron aikana.

Voi luoja. Ei voi loputtomiin pidätellä terve ihminenkään saati jos on jotakin pissavikaa tai vatsaongelmia. Ap

Vierailija
8/61 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kirurgi, niin käytä vaippoja. Hoitohenkilökunta kuivittaa sinut kyllä vaikka kesken leikkauksen.

Vierailija
9/61 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes viitsi vastata tuollaiselle joka aloittaa lauseen eli-sanalla.

Vierailija
10/61 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tehdään töitä eikä ravata vessassa. Tauoilla saa sitten käydä jos on tarve. Aikuinen osaa kyllä pidättää. 

Vierailija
11/61 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko mennä niin on pakko mennä. Ei pissaa pysty pidättelemään loputtomasti. Ei mikään työnantaja voi vaatia henkilökuntaa kulkemaan vaipoissa.

Vierailija
12/61 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ongelma,

a) Työntekijän?

b) Työnantajan?

Ratkaisu: Mene vessaan kun on joko kusihätä, paskahätä tai molemmat.

Problem solved.

Vierailija
13/61 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus pankin puhelinasiakaspalvelussa töissä. Jos oli puhelimessa jonoa niin vessaan ei ollut mitään asiaa ennen omaa aikataulutettua kahvitaukoa, vaan jono oli hoidettava pois.

Vierailija
14/61 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kotihoidossa ehtii vessaan ja syömäänkin. Ihme juttuja täällä. Olen itse kotihoidossa töissä.

Vierailija
15/61 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuse kuppiin

Vierailija
16/61 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennushommissa ei oo vessoja ollenkaan. Ainakin korona aikaan sai olla välillä ihmeissään, että mihin sitä pääsee kun kahvilat oli kiinni. Madridissa oli bajamaja järjestetty vähän joka työmaalle, ja jopa kerrostalotyömaalla oli bajamaja holvilla. Siellä on vähän voimakkaampi ay väki ja lakkoillaan herkästi. Suomessahan lakko on vaan sillon, kun ay-pomojen eduista on kyse.

Vierailija
17/61 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kaupassa ja kahvilassa, vessassa olen käynyt kun ei ole asiakkaita, jos just silloin tulee kun olen vessassa ei voi mitään. Pystyn kyllä pidättelemään hyvinkin ettei housuun pidä tehdä 

Vierailija
18/61 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kova hätä niin yleensä lasken housut alas ja pissaan ihanasti kassahihnalle ja asiakkaan ostosten päälle. Näin merkkaan reviirini.

t. Tokmannilla töissä

Vierailija
19/61 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa Teams-kokouksissa pidetään toisinaan viiden minuutin tauko.

Vierailija
20/61 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä käyn vessassa kun hätä iskee. Asiakas pystyy odottamaan kaksi minuuttia.

Ei muuten aina pysty. Asiakkaat saattavat valittaa, jos asiakaspalvelija on hetkenkin poissa. Itse aloin harkitsemaan vaippojen käyttöä. Haisen sitten siinä tiskillä. Voivoi.